Kreatynina i mocznik

1. Data: 2002-03-12 20:31:24

Temat: Kreatynina i mocznik
Od: "Elektroda" <e...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Czy mógłby mi ktoś wytłumaczyć jaki jest mechanizm powstawania kreatyniny
lub mocznika we krwi. Miałem robioną krew i mam w wynikach 1,6 mg% kreat i
48 mg% mocznika. Podobno to jest za dużo?
Kiedyś chorowałem na nerki, ostatnio odczuwam ból w lewej nerce jak się
nachylam do tyłu lub w bok.

Pozdrawiam
Elektroda.

2. Data: 2002-03-12 21:42:04

Temat: Re: Kreatynina i mocznik
Od: "[benY]" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

zobacz:
biochemia /Harper , Stryer/
fizjologia - wiele pozycji- np. Traczyk, Konturek itp

3. Data: 2002-03-13 10:43:23

Od: "Elektroda" <e...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Już wiem. Dziękuję wszystkim za pomoc :)
Pozdrawiam
El.

4. Data: 2002-03-13 12:56:39

Od: NakaiSuzuki <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Elektroda" <e...@h...pl> wrote in news:a6lobp$b51$1@news.tpi.pl:
> Czy mógłby mi ktoś wytłumaczyć jaki jest mechanizm powstawania
> kreatyniny lub mocznika we krwi. Miałem robioną krew i mam w wynikach
> 1,6 mg% kreat i 48 mg% mocznika. Podobno to jest za dużo?

Może świadczyć o upośledzeniu czynności nerek. Trzeba do nefrologa.

Krzysiek, FEBP
Jeśli nie wiesz co robisz, rób to porządnie

co o rigevidonie?
Piramida zdrowego żywienia
Wirus typu C
o dostepnosci antykoncepcji