co o rigevidonie?

1. Data: 2002-03-12 19:43:44

Temat: co o rigevidonie?
Od: "Magdalena Babczyńska" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

A co o Rigevidonie sądzi się? Bo ja po wielu próbach nietolerancji innych
tabl. biore Rig. w tej chwili i wszyscy mnie straszą... Wiem że to jest II
generacja, ale na większość III mam alergię.

2. Data: 2002-03-12 22:34:22

Temat: Re: co o rigevidonie?
Od: "Patrycja Łuczyńska" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja bralam najpierw cilest a po dwoch latach zmienilam na rigevidon i to byl
blad bo strasznie zaczely mi wypadac wlosy i moja nowa lekarka powiedziala
mi ze rigevidon jest nie najlepszy i znowu wrocilam do cilestu, ale to
zalezy od osoby

3. Data: 2002-03-13 11:40:39

Od: "los_G" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena Babczyńska" <m...@w...pl> napisał w
wiadomości news:3c8e5aa6$1@news.vogel.pl...
> A co o Rigevidonie sądzi się? Bo ja po wielu próbach nietolerancji innych
> tabl. biore Rig. w tej chwili i wszyscy mnie straszą... Wiem że to jest II
> generacja, ale na większość III mam alergię.

Kazdy lek antykoncepcyjny należy dobierac indywidualnie. Przy mnogości
praeparatów na rynku jest to mozliwe. II, III generacja - właściwie nie ma
to znaczenia z punktu widzenia medycznego (chwyt czysto marketingowy)
Pozdrow
Los_G

4. Data: 2002-03-13 17:03:23

Od: "WALDIM" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "los_G" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> praeparatów na rynku jest to mozliwe. II, III generacja - właściwie nie ma
> to znaczenia z punktu widzenia medycznego (chwyt czysto marketingowy)

nie bardzo bym sie zgodzil z brakiem roznic pomiedzy II i III generacja ale
rzeczywiscie najwazniejsze jest ze preparat Ci sluzy i nie powoduje skutkow
ubocznych...
Rigevidon to dobry, przez wiele lat sprawdzony preparat a do tego jeszcze
refundowany wiec nic tylko sie cieszyc i brac... nie przejmuj sie tym czym
Cie strasza

WaldiM

http://www.antykoncepcja.pl
http://www.londyn.org

5. Data: 2002-03-14 07:52:53

Od: "los_G" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> nie bardzo bym sie zgodzil z brakiem roznic pomiedzy II i III generacja
[cut]
Z punktu widzenia zwykłej uzytkowniczki, jak tylko włosem nie porasta albo
głos jej nie spada w nizsze rejestry - nie ma znaczenia. A czy gestagen ma
tyle % siły działania progesteronu, czy 2x mniejsze działanie androgenne (od
i tak już znikomego w II generacji) - jest to tylko sposób firm na
promowanie swojego produktu

> --
>
> pozdrawiam
>
> WaldiM
Pozdrow
Los_G

Piramida zdrowego żywienia
Wirus typu C
o dostepnosci antykoncepcji
veit smellego metoda: co to jest?
Praktyki Pielegniarskie - Co mnie czeka ?