Kredki do oczu

1. Data: 2003-08-02 10:01:49

Temat: Kredki do oczu
Od: "Angelina" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Do tej pory nie używałam zadnych kredek do oczu. Tylko do brwi - ale w tym
przypadku małe znaczenie ma jakość. Kupiłam kilka taich tanich na wypróbowanie.
Myślałam kredka to kredka. Ale gdzie tam- szkoc oka opłakany. Wprawy nabrałam
ale chodzi mi o grudki jakie pozostają i na golnej i górnej powiece. Ponadto
treba rysować kilkakrtnie w jednym miejscu. szybko się rozpływają, znikają z
ocząt. Chciałabym coś trwałego i bez tych grudek przede wszystkim.
Ponoć Sefory sa niezłe, próbowałam wczoraj ale średnio wypadły, może dlatego że
to był tester nienatemperowany.
Polećcie mi coś dobrego bo w tej kwestii ja sie nie znam.

Pozdrawiam serdecznie
Anka

1. Data: 2003-08-02 10:26:14

Temat: Re: Kredki do oczu
Od: "kofeinka" <k...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
dlatego że
> to był tester nienatemperowany.
> Polećcie mi coś dobrego bo w tej kwestii ja sie nie znam.

Ja szczerze polecam kredke do oczu Diora. Na koncu ma gumke .
Dla mnie jest rewelacyjna, bardzo dlugo sie trzyma i nie rozmazuje

1. Data: 2003-08-02 11:17:48

Od: "" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja szczerze polecam kredke do oczu Diora. Na koncu ma gumke .
> Dla mnie jest rewelacyjna, bardzo dlugo sie trzyma i nie rozmazuje

Dzięki, dzięki, ale dla mnie trochę za droga. Tam myślę - nie patrzyłam ile
kosztuje ale na pewno duuużo.
Chciałabym coś tańszego bo mam zamiar kupić kilka kolorków: czarny to podstawa,
czekoladową i zieloną.

Pozdrowionka
Anka

1. Data: 2003-08-02 12:17:25

Od: Beth Winter <r...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Angelina wrote:

> [...]
> to był tester nienatemperowany.
> Polećcie mi coś dobrego bo w tej kwestii ja sie nie znam.

Ja temperowac nie lubie, wiec jestem bardzo zadowolona z Glimmerstickow
z Avonu. W dodatku da sie je ladnie rozmazac na powiece, wiec oszczedzam
na czarnych cieniach (a jak sie nie rozmaze, to trzymaja sie bardzo
dobrze).

--
Beth Winter
-- Neil Gaiman

1. Data: 2003-08-02 13:26:13

Od: "Izis_" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja polecam ci ISADORy kredke do oczu z gabka na koncu. u mnie sie sprawdza
doskonale. jest dosc droga - ok 50 zl

Izis_

1. Data: 2003-08-02 14:10:29

Od: "Ewa Pawliszyn" <e...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

.>możesz kupić dobre kredki za 1/3 ceny na www. allegro.pl
Ewanews:3fff.0000167c.3f2b8c0b@newsgate.onet.pl...

1. Data: 2003-08-02 15:44:09

Od: "sheba20" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Angelina" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

> Polećcie mi coś dobrego bo w tej kwestii ja sie nie znam.

Ja bardzo lubię kredki do oczu Oriflame z seri Visions. Nie są drogie,
kosztują 14,90zł a w promocji jeszcze mniej. Teraz są dwustronne, więc
qpując jedną kredkę masz dwa kolory. Czarny jest łączony z szarym, zielony
ze złotym a brąz z cielistym kolorem. Polecam

________
sheba 20 - co innych kredek nie używa :)

1. Data: 2003-08-02 18:36:58

Od: "Vika" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja sobie bardzo chwale manhattanu czarna, automatyczna kredke x-treme
lasting
jest naprawde twala, (a przetestowalam sporo) , i nie trzeba temperowac
(16,90 w galerii centrum)

v.

bibułki matujące
dove