Kręgosłup w ciąży.POMOCY!!!

1. Data: 2002-11-25 19:17:46

Temat: Kręgosłup w ciąży.POMOCY!!!
Od: "Danka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

KOchani, to moje pierwsze podejście. Jeszcze nigdy nie korzystałam z grup
dyskusyjnych. Ale do rzeczy. Jestem studentką V roku rehab. na poznańskim
AWF-ie. I piszę pracę mgr na temat wpływu aktywności ruchowej w wodzie na
choroby przeciążeniowe kręgosłupa u kobiet w ciaży. I chyba za bardzo nie
umiem szukać w internecie. Jeśli ktoś z was zna stronkę o ciężarnych i
problemac z kręgosłupem to pomózcie.

DANA - zawsze roześmiana :)*

2. Data: 2002-11-25 20:52:38

Temat: Re: Kręgosłup w ciąży.POMOCY!!!
Od: s...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> I chyba za bardzo nie
> umiem szukać w internecie. Jeśli ktoś z was zna stronkę o ciężarnych i
> problemac z kręgosłupem  to pomózcie.

Nie dam ryby (strony), bo nie mam, a nie chce mi się łowić. Ale dam Ci wędkę, w
dodatku wraz z instrukcją obsługi ;-)

http://www.ptbioch.edu.pl/html2/help.htm

http://www.google.pl/

> DANA - zawsze roześmiana :)*

Marta

3. Data: 2002-11-25 21:16:43

Od: "WiseMan" <w...@N...SPAM.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wszystkie prace magisterskie tak sie pisze? Jesli tak to ja zrobie w jeden
wieczor ;-)

--

\/\/ I S E |\/| A N
#GG: 3226283

4. Data: 2002-11-26 17:57:09

Od: s...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Witaj!!! Jestem studentem V roku Instytutu Kultury Fizycznej w Szczecinie i
robie rownoczesnie, warunkowo mozna powiedziec, podyplomowke z fizjoterapii
organizowana przez Wasz AWF.Jesli chodzi o net to trza szukac poprostu potem
wsrod smieci (a smieci jest duzo) znalezc to co warte jest zachodu.Pierwsza
mysl po przeczytaniu Twego posta byla taka, ze moge poszukac, popytac u siebie,
tzn. w bibliotece itp.Jednak zaraz pomyslalo mi sie cos takiego: zawsze mi
wydawalo, ze u Was w bibliotece w Poznaniu jest duzo lepszy wybor i ksiazek i
czasopism, ze w wielu przypadkach chcialbym wskoczyc do Waszej biblioteki i
poszperac.Jesli trza to sie moge popytac u siebie ale jestem ciekaw, juz z
czystej ciekawosci, na przyszlosc powiedzmy, jak wyglada (i nie o kolor scian
mi chodzi-he,he) Wasza biblioteka. Pozdrawiam! jerry

5. Data: 2002-11-26 18:00:10

Od: s...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Warto tez do biblioteki Akademii Medycznej wskoczyc.

6. Data: 2002-11-28 16:43:44

Od: "Danka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki Jerry za pomoc i za odzew, ale na poznańskim AWF-ie w bibliotece jest
niestety bieda. A przynajmniej jeśli chodzi o mój problem. NAtomiast muszę
przyznać, że przez te wszystkie lata studiów jak coś potrzebowałam to
zazwyczej dało się znaleźć. NA medycznej też szukam . :)))) NIe jest zle,
tylko po prostu do tej pory nikt na ten temat nie pisał, zazwyczaj jak już
to ćwiczenia dla ciężarnych ale na lądzie, a ja wyskozyłam z wodą i jest to
praca bardzo pionierska. :)))\

Pozdrawiam - DANKA

7. Data: 2002-11-28 16:45:37

Od: "Danka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marta wrote

> Nie dam ryby (strony), bo nie mam, a nie chce mi się łowić. Ale dam Ci
> [...]

Dzięki za pomoc. Wie, ze to nie takie proste być rybakiem a dobra wędka to
już coś.
Pozdrawiam

DAna - wesoła z wieczora i z rana.:)))

interpetacja wynikow