Krem Brulee

1. Data: 2006-09-14 09:04:18

Temat: Krem Brulee
Od: "pyszczak" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak zrobić krem Brulee. Prosił bym o przepis i sposób przyżądzenia. Podobno
Makłowicz w którymś ze swoich programów robił coś takiego.
Dziękuję.

2. Data: 2006-09-14 09:16:01

Temat: Re: Krem Brulee
Od: Waldemar <w...@i...de> szukaj wiadomości tego autora

pyszczak schrieb:
> Jak zrobić krem Brulee. Prosił bym o przepis i sposób przyżądzenia. Podobno
> Makłowicz w którymś ze swoich programów robił coś takiego.
> Dziękuję.

ja znam wersję restauracyjną, podobno nawet w restauracjach z gwiazdkami
robione jak nikt nie widzi ;-)

Gotowy budyń waniliowy (np. Dr. Oetker) na talerz, posypać cukrem i
skaramelizować lutownicą gazową. Gotowe.

Waldek

3. Data: 2006-09-14 16:55:20

Od: Magdalena Bassett <i...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

pyszczak wrote:
> Jak zrobić krem Brulee. Prosił bym o przepis i sposób przyżądzenia. Podobno
> Makłowicz w którymś ze swoich programów robił coś takiego.
> Dziękuję.

Ponizej link do przepisu:

http://tinylink.com/?Ip7e64pu6D

4. Data: 2006-09-15 08:11:38