Krem Rozex

1. Data: 2004-08-26 16:14:41

Temat: Krem Rozex
Od: Hektor <m...@N...alternatywa.net> szukaj wiadomości tego autora

Hej,
Bylem u lekarza (kolejna wizyta, bo sie wczesniejsze masci skonczyly).
Przepisala mi pani lek ww. lecz w ulotce jest napisane ze "wskazania:
Tradzik rozowaty" Niezle jajca, bo ja takiego tradziku nie posiadam, tylko
taki zwykly :) (19lat mam). I nie jakis nasilony (choc roznie z tym bywa, o
czym lekarzowi wspominalem). Nie pomylil sie aby?

P.s
Wyslalem ten sam post na pl.sci.medycyna, takze osoby czytajace obie te
grupy beda moze lekko zdenerwowane, ale nie wiem doklanie na jaka grupe to
wyslac :)

--
Pozdr. Hektor

1. Data: 2004-08-26 17:14:44

Temat: Re: Krem Rozex
Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

rozex zawiera metronidazol. metronidazol dzialaa przeciwbakteryjnie i tez
moze byc stosowany w "zwyklym" tradziku.

1. Data: 2004-08-26 19:55:33

Od: Hektor <m...@N...alternatywa.net> szukaj wiadomości tego autora

"justy" <m...@o...pl> napisał(a) wnews:cgl5pm$hpo$1@news.onet.pl:

> rozex zawiera metronidazol. metronidazol dzialaa przeciwbakteryjnie i tez
> moze byc stosowany w "zwyklym" tradziku.

Tak jest napisane na ulotce. To po co jeszcze pisali...eh...niewazne :)
Dziekuje za odpowiedz ;-)

--
Pozdr. Hektor

1. Data: 2004-08-27 08:55:31

Od: "Kropeczka" <k...@a...cc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak jest napisane na ulotce. To po co jeszcze pisali...eh...niewazne :)
> Dziekuje za odpowiedz ;-)

a mi czasami ręce opadaja..ech
Kropeczka

1. Data: 2004-08-27 09:03:15

Od: "justa" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hektor <m...@N...alternatywa.net> napisał(a):
> [...]
> taki zwykly :) (19lat mam). I nie jakis nasilony (choc roznie z tym bywa, o
> czym lekarzowi wspominalem). Nie pomylil sie aby?

ja słyszałam, że ten krem działa też na naczynka. to prawda? chciałam nim
zamienić droższy Ruboril, ale Rozex jest na receptę, a moja dermatolog
stanowczo odmówiła mi wypisania recepty! argumentem był fakt, iż wg niej
żaden krem nie poprawi stanu naczynek. pierwszy raz się spotykam z taką
reakcję lekarza. (nie miała w tym żadnych korzyści, gdyż nie poleciła mi
własnego gabinetu jako miejsca laserowej likwidacji naczynek ;) ) a nawet,
jeśli nie poprawi, to chyba mogę go używać, skoro chcę wywalić własne
pieniądze w błoto? ;)

1. Data: 2004-08-27 10:09:09

Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

to nie jest krem "na zwykłe naczynka", tylko na trądzik różowaty-rosacea
(ewentualnie może na pre-rosacea) oraz na trądzik pospolity. to nie
kosmetyk, lecz lekarstwo. jeśli masz "tylko" naczynka, to nie dziw się
swojemu dermatologowi.

1. Data: 2004-08-27 11:47:39

Od: "justa" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

justy <m...@o...pl> napisał(a):
> [...]
> (ewentualnie może na pre-rosacea) oraz na trądzik pospolity. to nie
> kosmetyk, lecz lekarstwo. jeśli masz "tylko" naczynka, to nie dziw się

ok, dzięki za wyjaśnienia. ale dermatolog mi zaczął odmawiać zanim zdążyłam
wymówić nazwę do końca ;) czyli ten krem mogę sobie darować, dobrze wiedzieć
przynajmniej tyle.

1. Data: 2004-08-27 20:06:37

Od: Hektor <m...@N...alternatywa.net> szukaj wiadomości tego autora

"justa" <j...@N...gazeta.pl> napisał(a)
wnews:cgn70r$a3e$1@inews.gazeta.pl:

> ok, dzięki za wyjaśnienia. ale dermatolog mi zaczął odmawiać zanim
> zdążyłam wymówić nazwę do końca ;) czyli ten krem mogę sobie darować,
> dobrze wiedzieć przynajmniej tyle.

Moze rutinoscorbin by pomogl?

--
Pozdr. Hektor

1. Data: 2004-08-27 20:11:44

Od: Hektor <m...@N...alternatywa.net> szukaj wiadomości tego autora

"Kropeczka" <k...@a...cc.pl> napisał(a)
wnews:cgmsub$3ro$1@atlantis.news.tpi.pl:

> a mi czasami ręce opadaja..ech

Nie bylo napisane ze do zwyklego tylko rozowatego, wiec chcialem sie
upewnic. Wiec czemu mialyby Ci raczki opadac? Zapewne po ciezkim dniu...Ale
jak juz niby opadna po przeczytaniu mojego posta to na tyle moglyby zebys
nic nie odpisywala!

--
Pozdr. Hektor

1. Data: 2004-08-28 07:11:27

Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie bylo napisane ze do zwyklego tylko rozowatego, wiec chcialem sie
> upewnic.
ale napisali, że: "działa bakteriobójczo na bakterie beztlenowe, m.in.
Bacteroides spp. (także szczepy oporne na klindamycynę), Fusobacterium spp.,
Peptococcus spp., Peptostreptococcus spp., Clostridium spp., Campylobacter
fetus." oraz "(...)Miejscowe leczenie zakażeń skóry." To wystarczy.

Aknicare ????
Gabinet we Wrocławiu?
polecam i nie-tusze balsamy oliwki i inne(długie)
Gdzie w Warszawie kosmetyki firmy Inecto ??
Makijaż w stylu country.