Krem SVR 50 B a mroz...

1. Data: 2006-03-09 20:12:02

Temat: Krem SVR 50 B a mroz...
Od: Hektor <m...@N...alternatywa.net> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Dermatolog (kobieta;)) zalecila mi, zebym stosowal krem z filtrem
"przeciwslonecznym". Chodzi glownie o policzki, ktore borykaja sie z
czerwonymi plamami po tradziku (lecze sie isotretinoinum - pochodna wit.
A). Powiedziala, ze slonce moze zle wplywac na te czerwone miejsca, ktore
teraz sie regeneruja. Kremu to ja nigdy nie stosowalem :) Dostalem probke
tego specyfiku...

http://www.svr.pl/index.php?id=25
http://www.svr.pl/produkt_zdjecie.php?fotka=prod_ima
ges/6_df066.jpg

Cytat:
Wskazania:
Ochrona skóry jasnej, wrażliwej, łatwo ulęgającej poparzeniom,
przebarwienia, po zabiegach dermatologii estetycznej, kiedy konieczny jest
kamuflaż

Jeszcze nie kremowalem sie tym "filtrem". Przechodzac do meritum :)
Wiadomo, ze nie kazdy krem nadaje sie na mroz (np. nawilzajace sie nie
nadaja), w sobote zamierzam wyjsc na rower (jak co sobote - trasa
treningowa), czyli ujemna temp. plus ped = zwieksza sie "schladzanie"..

Czy ten krem mozna stosowac w mrozne dni? Nie chce zeby mi sie pogorszylo.

Jesli ktos doczytal do tego miejsca to dziekuje :) A jeszcze wieksze
Dzieki, za ewentualna odpowiedz.

--
Pozdr. Hektor

1. Data: 2006-03-09 20:14:21

Temat: Re: Krem SVR 50 B a mroz...
Od: Hektor <m...@N...alternatywa.net> szukaj wiadomości tego autora

Hektor <m...@N...alternatywa.net> napisał(a)
wnews:Xns9781D81AAC00A1272362@127.0.0.1:

> Powiedziala, ze slonce moze zle wplywac na te czerwone miejsca, ktore
> teraz sie regeneruja. Kremu to ja nigdy nie stosowalem :) Dostalem
> probke tego specyfiku...

Dodam jeszcze, ze jakos nie zauwazylem pogorszenia po pewnej dawce "slonca"

http://hektor.alternatywa.net/naleczow-kozlowka/imag
epages/image15.html

Raz bylo lepiej a raz gorzej i tyle.

--
Pozdr. Hektor

1. Data: 2006-03-09 20:19:47

Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hektor napisał(a):

> Dermatolog (kobieta;))

a jakby to byl mezczyzna, to co? hehe

> Czy ten krem mozna stosowac w mrozne dni? Nie chce zeby mi sie pogorszylo.

wiekszosc obecnie produkowanych kremow nadaje sie na mroz,
a juz filtry szczegolnie powinny. nie masz sie
czego obawiac.

a jesli leczysz sie retinoidami, to filtr jest _konieczny_. to,
ze teraz nie widzisz pogorszenia nie oznacza, ze za miesiac nie
bedziesz mial trudnych do zlikwidowania brazowych plam na twarzy.

-- kasica

1. Data: 2006-03-09 21:01:41

Od: Hektor <m...@N...alternatywa.net> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> napisał(a)
wnews:duq2hs$kg2$1@inews.gazeta.pl:

> wiekszosc obecnie produkowanych kremow nadaje sie na mroz,
> a juz filtry szczegolnie powinny. nie masz sie
> czego obawiac.

No to git. BTW moja matulcia sosuje cos podobnego, tylko ciut wiekszy filtr
bo 60..wspominala, ze mozna na mroz, ale chcialem sie upewnic ;)

A tak pozatym to nie lubie "ciapac" sie jak kobieta ;/

> a jesli leczysz sie retinoidami, to filtr jest _konieczny_. to,
> ze teraz nie widzisz pogorszenia nie oznacza, ze za miesiac nie
> bedziesz mial trudnych do zlikwidowania brazowych plam na twarzy.

No wlasnie o tym brazowych mnie przestrzegala ;)

--
Pozdr. Hektor

1. Data: 2006-03-09 21:17:16

Od: Hektor <m...@N...alternatywa.net> szukaj wiadomości tego autora

Hektor <m...@N...alternatywa.net> napisał(a)
wnews:Xns9781E084582BE1272362@127.0.0.1:

> sosuje

sory za literowke, stosuje, rzecz jasna.

--
Pozdr. Hektor

1. Data: 2006-03-09 22:27:40

Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hektor napisał(a):

> No to git. BTW moja matulcia sosuje cos podobnego, tylko ciut wiekszy filtr
> bo 60..wspominala, ze mozna na mroz, ale chcialem sie upewnic ;)

nawet 20 mozna.

> A tak pozatym to nie lubie "ciapac" sie jak kobieta ;/

a z takim problemem to bardziej do psychologa, niz do
dermatologa.

-- kasica

1. Data: 2006-03-10 18:04:34

Od: Hektor <m...@N...alternatywa.net> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> napisał(a)
wnews:duqa1l$qr4$1@inews.gazeta.pl:

> a z takim problemem to bardziej do psychologa, niz do
> dermatologa.

To, ze nie lubie sie "babrac" w kosmetykach, nie znaczy ze o siebie nie
dbam ;P

--
Pozdr. Hektor

[sprzedam] Bluza Nike dla sportsmenki