Krem antybakteryjny do twarzy!!!

1. Data: 2003-02-18 10:56:42

Temat: Krem antybakteryjny do twarzy!!!
Od: "Dan" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2003-02-18 11:19:22

Temat: Re: Krem antybakteryjny do twarzy!!!
Od: "kotek" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Co sadzicie o tym kremie?:)))
Pozdrawiam
Użytkownik "Dan" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
news:b2t3lq$r95$1@nemesis.news.tpi.pl...

1. Data: 2003-02-18 13:32:39

Od: "Sklep CHMURKA - kosmetyki THALGO" <c...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

> Co sadzicie o tym kremie?:)))

Nie wiem co to za krem, ale zastanow sie powaznie, czy chcesz na twarz
nalozyc cos, co:
- nie ma producenta,
- nie ma daty waznosci,
- pochodzi z nieznanego zrodla,
- jest najprawdopodobniej bez jakichkolwiek swiadectw dopuszczenia do
handlu,
- zawiera "niewiadomoco",
- itd...

Ponadto zauwaz, ze sprzedawca przyjmuje jedynie przedplate na konto. Pozniej
mozesz nie dostac nic, albo dostac sloik dzemu, na ten przyklad.

Pamietaj, ze szkody, jakie moze wyrzadzic podejrzany preparat moga byc
znacznie bardziej bolesne, niz nieco wiekszy wydatek na markowy krem.

Pozdrawiam,
(smiertelnie powazny) Maciek

[prawie OT] Kupilam Claudie i nerwy mi puscily...
Re: [prawie OT] Kupilam Claudie i nerwy mi puscily...
2 w 1 podklad/puder - uzywal kto?
Rozjasnianie odrostow-bezpieczne ?
[Spam] Solaria domowe do opalania