Krem dla 25latki zapobiegajacy starzeniu - jaki?

1. Data: 2004-01-13 23:12:34

Temat: Krem dla 25latki zapobiegajacy starzeniu - jaki?
Od: "Kasia Lomanczyk" <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Poradzcie mi jakis krem, ktory bedzie zapobiegal oznakom starzenia skory, a
jednoczesnie nie zatka mi porow i bedzie sie nadawal do cery mieszanej. Nie
musi byc matujacy (ale moze), wazne, by nie byl tlusty i dobrze sie
wchlanial. Najlepiej, zeby nadawal sie pod makijaz, zawieral jakies aktywne
skladniki - bo ja wiem? Dotleniajace? Napinajace chyba jeszcze nie, chociaz
pod oczami pojawiaja mi sie pierwsze zmarszczki. Sporo czasu spedzam przed
komputerem, nie pale, nie pije, nie opalam sie intensywnie na solarium, ale
kilka razy w roku bywam. Troche czasu spedzam w klimatyzowanych
pomieszczeniach, w domu mam dosc suche powietrze, mam sklonnosci do
rumiencow - moze to poczatki cery naczynkowej? Nie wiem.
Dobrze by bylo, zeby ow specyfik nie
byl drogi, najlepiej do 50 zl, chociaz na jakies supercudo (albo serie) to
moze i ze 100 zl wysuplam. Firma nie ma znaczenia, moze byc polska albo
zagraniczna, bez roznicy.
Moze byc tez seria kremow: na dzien, na noc, pod oczy, albo jakies serum...
Wiem, szukam idealu, ale moze ktos mi taki ideal doradzi? ;)

1. Data: 2004-01-14 07:25:01

Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

Kasia Lomanczyk wrote:

> [...]
>Dobrze by bylo, zeby ow specyfik nie
>byl drogi, najlepiej do 50 zl, chociaz na jakies supercudo (albo serie) to

Jesli ma byc w miare niedrogo, to pewnie seria Neutrogeny z miedzia (Visibly
Young) bylaby odpowiednia.

Mowiac bardziej ogolnie - potrzbujesz na dzien kremu z wysokim filtrem, co
najmniej spf 15, powinien tez byc nawilzajacy i ew. zawierac jakies substancje
antyrodnikowe. W zimie uzywaj kremu ochronnego, to powinno powstrzymac rozwoj
naczynek. Na noc moze byc krem witaminowy (np. z wit C), odzywczy,
dotleniajacy...

Dunia
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2004-01-14 09:01:26

Od: "Pawliszyn Jacek" <j...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia Lomanczyk" <k...@N...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:bu1u7i$qtd$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
serum...
> Wiem, szukam idealu, ale moze ktos mi taki ideal doradzi? ;)
Zobacz na stronie www.kosmetykiusa.com.pl
EWA

1. Data: 2004-01-14 11:07:50

Od: "Blancanieves" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasiu,
Ja jestem bardzo zadowolona z serii Preventi Dermiki. Mam krem na noc
i na dzień.
Tutaj link o całej serii:
http://www.dermika.com.pl/preventi/index.html
IMO bardzo dobrze nawilżają, nie uczulają, skóra po nich po prostu
ładnie wygląda.
Uczulił mnie tylko krem pod oczy, więc sobie darowałam.

Pozdrawiam serdecznie,
--
Blancanieves (Kasia)

FAQ grupy pl.rec.uroda
http://uroda.imhbl.net/pru-faq.html

1. Data: 2004-01-15 18:50:16

Od: "Lara" <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> musi byc matujacy (ale moze), wazne, by nie byl tlusty i dobrze sie
> wchlanial. Najlepiej, zeby nadawal sie pod makijaz, zawieral jakies

A Erisa z z serii Forte 25+ próbowałaś? Moim zdaniem krem
nawilżająco-matujący z filtrem SPF7 spełnia wymienione przez Ciebie
funkcje. Zerknij tu: http://www.sklep.eris.pl/seria.php?id=5

>Napinajace chyba jeszcze nie, chociaz
> pod oczami pojawiaja mi sie pierwsze zmarszczki. Sporo czasu spedzam przed
> komputerem

Wiesz, ze zmarszczkami trzeba walczyć zanim się pojawią, bo potem to już
tylko skalpel.. ;) Radzę porozglądać się za jakimś kremikiem pod oczy.

> (...) mam sklonnosci do rumiencow - moze to poczatki cery naczynkowej?

Dermika ma świetny żel do cery naczynkowej. Zerknij np tu:
http://esentia.pl/servlet/SNFProduct?p_pid=20402&ses
sion=589f8491235b98e7
A krem matujący również do naczynkowej cery znajdziesz tu:
http://esentia.pl/servlet/SNFProduct?p_pid=20403&ses
sion=589f8491235b98e7

1. Data: 2004-01-16 07:48:14

Od: Seva <a...@...sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

Kasia Lomanczyk <k...@N...gazeta.pl> napisał(a) w
wiadomości news:bu1u7i$qtd$1@inews.gazeta.pl:

To co poniżej napiszę opiera się na wiedzy i doświadczeniu mojej żony.
Proszę mnie nie posądzać o podbieranie wspomnianych kremów. ;-)

> [...]
> mieszanej. Nie musi byc matujacy (ale moze), wazne, by nie byl tlusty
> i dobrze sie wchlanial. Najlepiej, zeby nadawal sie pod makijaz,

Wydaje się, ze Twoje oczekiwania spełnią kremy z serii Sekret Młodości
firmy dość mało znanej - Efektimy.

Krem na dzień
http://esentia.pl/servlet/SNFProduct?session=050e3c6
8c8f07009&p_pid=20873

i krem na noc
http://esentia.pl/servlet/SNFProduct?session=050e3c6
8c8f07009&p_pid=20875

Krem na dzień, jest jak chciałaś - matujący, do zastosowania pod makijaż.
Ma aktywne składniki: wyciąg z orchidei i olejek z moreli. Co ważne, jest
bardzo wydajny.
Krem na noc to jego uzupełnienie - ten oczywiście matujący juz nie jest,
bo i po co. Składniki aktywne podobne do tego na dzień.

> Napinajace chyba jeszcze nie, chociaz pod oczami pojawiaja mi sie
> pierwsze zmarszczki.

Na to z tej samej serii serum pod oczy na zmarszczki koło oczu
http://esentia.pl/servlet/SNFProduct?p_pid=20874&ses
sion=050e3c68c8f07009

> [...]
> roku bywam. Troche czasu spedzam w klimatyzowanych pomieszczeniach, w
> domu mam dosc suche powietrze, mam sklonnosci do rumiencow - moze to

Jeśli chodzi o cerę naczynkową, to ta sama firma ma w serii Precyzja
Łagodności dobry krem o intensywnym działaniu do stosowania 2-3 razy w
tygodniu jako krem na dzień lub jako kuracja obkurczająca naczynka
(punktowo).
http://esentia.pl/servlet/SNFProduct?p_pid=24931&ses
sion=dc4a2a6b300ccd5c

> Nie wiem. Dobrze by bylo, zeby ow specyfik
> nie byl drogi, najlepiej do 50 zl, chociaz na jakies supercudo (albo
> serie) to moze i ze 100 zl wysuplam. Firma nie ma znaczenia, moze byc
> polska albo zagraniczna, bez roznicy.

Nie oszukuj się, ze znajdziesz krem, który spelni wszystkie Twoje wyżej
wymienione oczekiwania. To co opisałem kosztuje ok 30 zł za sztukę. Ile z
tego zechcesz zastosować, zależy od Ciebie.

--
Pozdrawiam, Seva. GG#788049 mail:w...@p...pl
Moja strona: http://www.seva.sotiko.pl | Aukcje: http://www.kuvera.prv.pl

1. Data: 2004-01-16 08:17:11

Od: "Kasia Lomanczyk" <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziekuje wszystkim za porady, dzis lub jutro wybieram sie na kosmetyczne
zakupy, sprobuje czegos z doradzanych mi przez Was kosmetykow.
Oczywiscie nie oczekiwalam cudow, zwlaszcza za kwote do 100 zl, ale widze ze
nawet mieszczac sie w tych granicach, cos ciekawego mozna nabyc. Jesli mam
kupic cala serie, to jestem gotowa wydac nawet 150-170 zl, chodzilo mi tylko
o to, ze z powodow finansowych w gre nie wchodza kosmetyki w cenach powyzej
5 dych za sztuke. Nie oczekiwalam tez, ze polecane kosmetyki spelnia
wszystkie moje wymagania, chodzilo mi raczej o smarowidla jak najbardziej
zblizone do idealu.
Jeszcze raz serdecznie dziekuje :)

[Chwale] Lovely rozswietlajacy cien do powiek
Karta Sephory
[Avon] podklad idealnie dobrany (katalog 2)
Obłedny krem na noc
aerobic contra siłownia