Krem do biustu

1. Data: 2003-12-18 14:14:38

Temat: Krem do biustu
Od: "MM" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakie macie doświadczenia z kremami do biustu? Jest ich tyle ale nie wiem
który jest naprawdę dobry.

Czytałam kiedyś, że w aptece można kupic specjalny urządzenie do wyciagania
sutek. Problem w tym, że nigdzie tego nie ma. Czy spotkałyscie się z czymś
takim? Jeśli tak, to gdzie w Krakowie można to kupić, no i czy jest
skuteczne?

1. Data: 2003-12-18 21:11:13

Temat: Re: Krem do biustu
Od: "Joachim D. Nawrot" <w...@...sygnaturce.com> szukaj wiadomości tego autora

MM [z adresu e-mail g...@p...onet.pl] napisał(a):

: Czytałam kiedyś, że w aptece można kupic specjalny urządzenie do
: wyciagania sutek.

"sut*ków*".
to jest *ten* sutek, nie *ta* sutka.
:)

--
pozdrawiam, :: e-mail: 213[ucho]hot[kropka]pl
Joachim D. Nawrot :: tel: 691580241

1. Data: 2003-12-18 21:59:40

Od: "Kasia Kulpa" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

MM <g...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
> sutek. Problem w tym, że nigdzie tego nie ma. Czy spotkałyscie się z czymś
> takim? Jeśli tak, to gdzie w Krakowie można to kupić, no i czy jest

zapytaj na pl.soc.dzieci - tam sie znaja na sutkowych problemach :)

-- kasica

Dobry ginekolog w Krakowie
serum porównanie
kosmetyki Sephory