Krem doszyi i dekoltu

1. Data: 2003-07-01 10:21:45

Temat: Krem doszyi i dekoltu
Od: "Maga" <h...@i...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

No właśnie, jaki byście poleciły krem? Nie dla mnie, dla mojej mamy, mi póki
co wystarcza balsam, którym smaruję całe ciało, ale moja mama ostatnio
doszła do wniosku, że coś takiego by jej się przydało, żeby skóra jakoś
lepiej wyglądała, była bardziej napięta itd. Podpowiecie coś? Mile widziana
niższa półka, albo średnia, na więcej mnie nie stać.
Maga

1. Data: 2003-07-01 11:50:01

Temat: Re: Krem doszyi i dekoltu
Od: "aga.p" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Norel: Zel ujedrniajacy biust z kompleksem ceramidowym, zalecany na szyje i
dekolt.

Mam go wprawdzie od niedawna, ale bardzo sobie chwale. Kosztował zdaje sie
23 zł za pudeleczko 200 ml. Jest bardzo wydajny, wiec sie oplaca:)

Aga

1. Data: 2003-07-01 18:14:20

Od: "justyp" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ziaja- krem z serii zawierajacej fitochormony, Q10, retinol (wyleciała mi z
głowy nazwa seriiii)

1. Data: 2003-07-01 18:27:13

Od: "Szwedka" <s...@u...autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "justyp" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> Ziaja- krem z serii zawierajacej fitochormony, Q10, retinol
(wyleciała mi z
> głowy nazwa seriiii)

Aretina Q?
Pozdr,
Szwedka

1. Data: 2003-07-01 19:15:24

Od: "justyp" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Aretina Q?
Tak

Pozdrawiam :)

strefa wolnocłowa Wieden
krem odkrylam :)
Szukam fryzjera na 26 lipca w Dabrowie Gorniczej
praca dla Ciebie -doradca kosmetyczny
Zostań doradcą kosmetycznym