Krem/masc na bilzny

1. Data: 2002-11-12 06:17:14

Temat: Krem/masc na bilzny
Od: Seva <s...@p...lp> szukaj wiadomości tego autora

Szukam czegoś dobrego, na trudnogojące się blizny na kobiecych nogach.
Będe wdzięczny za wszelkie rady.
Czy jest jakiś specyfik, który pomógly na dwuletnie już blizny po
cesarce?

Pozdrawiam, Seva.
--
[Moja strona] --> http://www.seva.sotiko.pl <-> GG#788049
[Moje aukcje] --> http://www.allegro.pl/mojastrona.php?id=103279

1. Data: 2002-11-12 07:52:10

Temat: Re: Krem/masc na bilzny
Od: m...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> Szukam czegoś dobrego, na trudnogojące się blizny na kobiecych nogach.
> Będe wdzięczny za wszelkie rady.
> Czy jest jakiś specyfik, który pomógly na dwuletnie już blizny po
> cesarce?

Cepan, Contractubex, Alcepalan, Tointex, ewentualnie hirudoid

1. Data: 2002-11-12 10:19:21

Od: Seva <s...@p...lp> szukaj wiadomości tego autora

<m...@o...pl> napisał(a) w wiadomości

> Cepan, Contractubex, Alcepalan, Tointex, ewentualnie hirudoid

Wszystki na raz, czy zamiennie? :-) Który najlepszy?

Czy będą skuteczne na 2 letnie blizny po cesarce?

PS. Dzieki!

Pozdrawiam, Seva.
--
[Portal Wisznuicki] http://vrinda.net.pl/

1. Data: 2002-11-12 10:22:10

Od: "Lia" <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Seva" wrote:

> <m...@o...pl> napisał(a) w wiadomości

> Wszystki na raz, czy zamiennie? :-) Który najlepszy?

Tylko jeden wybierasz.

> Czy będą skuteczne na 2 letnie blizny po cesarce?

Najmocniej działa Contractubex, ale tez dosc czesto uczula, wiec jesli po
zastosowaniu zauwazy jakies swedzenie czy pieczenie powina zaprzestac
stosowania go. Jesli jednak organizm go toleruje to efekty sa widoczne.
Łagodny jest Tointex, ale z takimi bliznami moze sobie nei poradzic.
Duzo dobrego słyszałam o Cepanie, a reszty nie znam.
--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154
howuser&userid=3338656

1. Data: 2002-11-12 11:29:30

Od: m...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> Czy będą skuteczne na 2 letnie blizny po cesarce?
Nie usuną blizny, ale systematycznie wcierane prze kilka miesięcy wyraźnie
poprawiają wygląd skóry.

Contractubex jest najsilniejszy i najdroższy. Cepan jest dobry ale ma zapach
cebuli. Alcepalan jest żelem.

1. Data: 2002-11-12 14:11:40

Od: z...@p...onet.pl (Wysoka) szukaj wiadomości tego autora

m...@o...pl wrote:

> Cepan, Contractubex, Alcepalan, Tointex, ewentualnie hirudoid

czy ktores z nich pomoze ten na rozstepy????
pozdrawiam,

Internetowe Pismo Kobiece.
www.puella.pl
Ranking Kosmetyków www.puella.pl/ranking.php3
Wyslane z www.puella.pl/newsy

1. Data: 2002-11-12 18:56:17

Od: "misiczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

U?ytkownik "Wysoka" <z...@p...onet.pl> napisa? w wiadomo?ci

> czy ktores z nich pomoze ten na rozstepy????
> pozdrawiam,

?aden :-(
Na rozst?py po ci??y to ju? ma?o co pomo?e.
Kosmetyki "na rozst?py" pomog? jedynie im zbledn?ae.
To s? po prostu "dziury" w pow?oce skórnej.

pozdrawiam cieplutko
misiczka z Wroc?awia

--
Tylko zamkn?wszy za sob? drzwi mo?na otworzyae okno w przysz?o?ae
http://www.misiczka.republika.pl

1. Data: 2002-11-12 19:29:00

Od: "Catalina" <c...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> Contractubex jest najsilniejszy i najdroższy. Cepan jest dobry ale ma
zapach
> cebuli. Alcepalan jest żelem.

Z cepanem mialam w pewnym momencie problem - byl na recepte i musialam kupic
contractubex, ale wart byl ceny

--
Catalina
icq #54287160

1. Data: 2002-11-12 20:43:49

Od: "justyp" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wszystkie preparaty, które wymieniłam są dostępne bez recepty.

1. Data: 2002-11-13 02:18:34

Od: "Isabell" <i...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Seva" <s...@p...lp> pyta:

> Wszystki na raz, czy zamiennie? :-) Który najlepszy?
>
> Czy będą skuteczne na 2 letnie blizny po cesarce?

Na 2 letnie blizny? Nie chcę cię zmartwić, ale to troche późno. Czeka
Cię duzo pracy - co najmniej pół roku stosowania w/w preparatów co
najmniej 2xdziennie. Polecam kombinację: 2x Contractubex (żel), 2x
masaż blizny przy użyciu Cepamu (maść, skład ten sam co Contractubex,
cena 4x niższa, bo to polski zamiennik; wada - śmierdzi cebulką, bo
obydwa te praparaty bazują na wyciągu z cebuli przyspieszającym
gojenie). Po takiej kuracji napewno Ci zjaśnieje, ale na jakieś
bardziej spektakularne efekty nie można zbytnio liczyć.

Taką kurację zaczęłam stosowac po 3 tygodniach po operacji na 12cm
długości bliznę na lędźwiach.. i w tej chwili mam tam 1mm szerokości
linie przypominającą rozstęp, która jest miękka, gładka, płaska.. i do
tego mi się opala w solarium. Wiele blizn można ładnie wyprowadzić,
ale im wcześniej się zacznie, tym lepiej. Masaż jest ważny ze względu
na ukrwienie tego miejsca.

--
Pozdrawiam, Isabell

[spam] Prezent dla całej rodziny - odnowa biologiczna, uroda!!!
kosmetyczka - zabiegi
lekka trwała przed czy po farbowaniu??
Depilacja laserowa?
tipsy...