Krem maślany z jajkami

121. Data: 2011-02-11 07:19:35

Temat: Re: Krem maślany z jajkami
Od: "Misiek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:xv0cfs4jvwlh$.1chnmm5kx8wh3.dlg@40tude.net...

> Moje jest bardziej mniam :-)
> I co mi zrobisz?
> :-)

stwierdze ze preferujesz wiora a nie mieso, ze profanujesz potrawy :P
EOT, o nie dociera co chce powiedziec...

122. Data: 2011-02-11 07:24:51

Od: "Misiek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Gdy zadziała jak rozpuszczalnik, to nadal BĘDZIE WODĄ.
> Woda to nie roztwór - to jednorodna co do składu substancja będąca
> związkiem chemicznym. Piszesz bzdury. Zupełnie jakbyś napisał, że alkohol
> to roztwór, benzen to roztwór itp. To są inne rozpuszczalniki, prócz wody,
> będące związkami chemicznymi. Nie są to roztwory, tylko substancje
> jednorodne.
> Nie odróżniasz roztworu od rozpuszczalnika.

woda DESTYLOWANA (chemicznie czysta do analizy - "CZDA") to to o czym
piszesz. - rozpuszczalnik
"Woda" mineralna to juz bedzie roztwor wszelakich soli we wodzie.
Wez wode destylowana (H2O), wsyp do niej lyzeczke soli kuchennej (NaCl), co
otrzymasz?
Roztwor soli kuchennej we wodzie. Zgadza sie?

123. Data: 2011-02-11 07:51:38

Od: Witek <j...@p...p.lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka was thinking very hard :

> Przecież napisałam, że "nie jest nieprzepuszczalna". O co chodzi?
>

> Pisałam o PRZEPUSZCZALNOŚCI, nie o rozpuszczalności. Co Ty tutaj klecisz?
> Skoro Ci się te dwa pojęcia mylą, to może rzeczywiście daj już sobie
> ostatecznie spokój z nauczaniem mnie.
> Ja kończę z Tobą dyskusję, bo nie jesteś w stanie zrozumieć tego, co PO
> POLSKU i gramatycznie piszę. No cóż mogę więcej zrobić.

A coś na temat osmozy przez ścianę komórkową, i niszczeniu bakterii
przez zanurzenie w wodzie?
Znalazłąś w swoim mniemaniu możliwość "ucieczki od tematu"
Ciągle jednak widnieją twoje wpisy, pokazujace, że nie rozumiesz
zjawiska osmozy - skoro sama piszesz:

"Jak najbardziej trafioną. Bakterie wrzucone do wody (w szcz.
destylowanej)
ulegną w końcu osmozie. Jak wszystko, co ma komórki, a wiec i scianę
komórkową."

Jak BAKTERIE w wodzie destylowanej maja uledz osmozie???
Witek

124. Data: 2011-02-11 07:57:36

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Misiek" <p...@o...pl> wrote in message

> [...]
> co otrzymasz?
> Roztwor soli kuchennej we wodzie. Zgadza sie?

Tu chodziło o wykazanie mi jakim niedoukiem jestem stąd XL trafianie obok
tarczy.
Nawet destylowana woda nie jest ch.cz, czy nawet ch.cz.d.a.

125. Data: 2011-02-11 10:25:00

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 11 Feb 2011 08:18:16 +0100, Misiek napisał(a):

> Kto wspominal o polsurowym bialku?
> Ja caly czas pisze o prawie calkiem surowym... zoltku :-)
> Moje "surowizny" sa jaknajbardziej prawdziwe i prawidlowe w gotowaniu :-)
> Moze ty jajko na "miekko" gotujesz 15 minut i uwazasz ze nadal jest "na
> mieko" hehehe

Moje jajko na miękko jest trzyminutowe.

126. Data: 2011-02-11 10:26:01

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 11 Feb 2011 08:19:35 +0100, Misiek napisał(a):

> stwierdze ze preferujesz wiora a nie mieso,

Czyli posuwasz się do przesady w opiniach :-)

> ze profanujesz potrawy :P

Jak wyżej :-)

> EOT, o nie dociera co chce powiedziec...

Dociera - przecież widzisz :-)

127. Data: 2011-02-11 10:27:32

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 11 Feb 2011 08:24:51 +0100, Misiek napisał(a):

> [...]
> otrzymasz?
> Roztwor soli kuchennej we wodzie. Zgadza sie?

Ale CO TY chcesz mi tutaj wykazać? Że w tym momencie woda przestała być
wodą?

128. Data: 2011-02-11 12:46:10

Od: "Misiek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale CO TY chcesz mi tutaj wykazać? Że w tym momencie woda przestała być
> wodą?

a wystarczylo chwile pomyslec i ze zrozumieniem przeczytac...
Ja wymiekam, do niej nic nie dociera

129. Data: 2011-02-11 12:48:24

Od: Witek <j...@p...p.lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

Misiek was thinking very hard :

> a wystarczylo chwile pomyslec i ze zrozumieniem przeczytac...
> Ja wymiekam, do niej nic nie dociera

Rzuć okiem na wątek "dyskusji" ze mną na temat osmozy. To dopiero
kuriozum :-)
Witek

130. Data: 2011-02-11 13:42:54

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 11 Feb 2011 13:46:10 +0100, Misiek napisał(a):

> a wystarczylo chwile pomyslec i ze zrozumieniem przeczytac...
> Ja wymiekam, do niej nic nie dociera

Woda z solą to wg Ciebien już nie woda.
Według mnie to nadal woda i sól.
Ja wymiękam, do Ciebie nic nie dociera.

Stimeria w kombiwarze/piekarniku - czy i jak?
"Straganowe" warzywa - przechowywanie.
Trwałość alkoholi
Re: Stop GMO!
pyry sól i szybkowar