Krem na twarz?

1. Data: 2003-01-07 10:36:43

Temat: Krem na twarz?
Od: "Gorgo" <g...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Strasznie luszczy mi sie skora na twarzy po kapieli, lub jakimkolwiek myciu.
Zawsze klade sobie jakies kremy, ale - czy tak powinno byc ? Czym to moze
byc spowodowane ? a ... moze - jakich kremow uzywac ?

2. Data: 2003-01-07 11:54:39

Temat: Re: Krem na twarz?
Od: "Kvenmadur" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Zawsze klade sobie jakies kremy, ale - czy tak powinno byc ? Czym to moze
> byc spowodowane ? a ... moze - jakich kremow uzywac ?
Polecam Ci pl.rec.uroda :) Pasjami rozwiązywane są tam takie problemy :)
Magda

3. Data: 2003-01-07 13:13:03

Od: "Chyna" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gorgo g...@h...pl, odpowiem Ci tak...:
| Strasznie luszczy mi sie skora na twarzy po kapieli, lub jakimkolwiek myciu.

Mam ten sam problem - luszczaca sie skora na twarzy, a dokladniej policzki i okolice
srodka czola (blisko brwi). Uzywam Nivea Visage krem nawilzajacy na dzien do cery
normalnej i mieszanej, troche pomaga, ale nie tak, jakbym sobie zyczyla, musze
wyprobowac
inny... tylko jaki?

--
Chyna :: http://oejsis.prv.pl ::