Krem pod oczy?

1. Data: 2002-09-28 16:59:02

Temat: Krem pod oczy?
Od: "Gosia" <G...@b...org> szukaj wiadomości tego autora

Wlasnie sie zastanawiam, czy moglybyscie, wspaniale kobiety, podzielic
sie wrazeniami, cos polecic? :-)
Kiedys uzywalam takich z Avonu i Ives Rocher, nie zauwazylam
szczegolnych efektow. Dodam, ze mam cienie pod oczami, nie dlatego, ze
nie dosypiam (chociaz to tez czasami :-) to chyba raczej rodzinne - mama
tez ma, cienka delikatna skora albo co :-)

Gosia

1. Data: 2002-09-28 18:08:18

Temat: Re: Krem pod oczy?
Od: anek <a...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

Gosia wrote:

> [...]
> nie dosypiam (chociaz to tez czasami :-) to chyba raczej rodzinne - mama
> tez ma, cienka delikatna skora albo co :-)

no to antigravity clinique - wszystkim polecam, bo swietny. tez mam
cienie i zapuchniete oczy, ale odkad go stosuje, o wiele mniejsze.

xx.

1. Data: 2002-09-28 21:06:16

Od: "Agnieszka" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Dodam, ze mam cienie pod oczami, nie dlatego, ze
> nie dosypiam (chociaz to tez czasami :-) to chyba raczej rodzinne - mama
> tez ma, cienka delikatna skora albo co :-)

Mam dokładnie ten sam problem, właśnie chciałam o to samo zapytać, a tak
dopiszę się ( za pozwoleniem?)
do postu Gosi. Myślałam o nowym Vichy Thermal S Yeux- próbki były fajne,
tylko ta cena... 73zł- to trochę przekracza moje możliwości :-(

Czy jest na rynku jakiś polecany krem pod oczy głównie na cienie (jeszcze
nie zmarszczki) taki do 50 zł?
A może naprawdę warto na dobry krem się szarpnąć, "niedojadać", ale mieć
efekty ( o ile faktycznie są), niż tańszy (trochę) krem i brak efektów???

Pozdrawiam i czekam na sugestie dla nas obu...
Agnieszka

1. Data: 2002-09-28 22:25:39

Od: "Elvira" <e...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gosia wrote:
> [...]
> nie dosypiam (chociaz to tez czasami :-) to chyba raczej rodzinne -
> mama tez ma, cienka delikatna skora albo co :-)

Wypróbuj krem-lift likwidujący cienie i obrzęki pod oczami do cery wrażliwej firmy
"Miraculum". Mała, zielona tubka. Ja ten krem stosuję od jakiegos czasu i jestem
zadowolona z efektów.

--
pozdrawiam,
Elvira

1. Data: 2002-09-29 07:47:46

Od: "Gosia" <G...@b...org> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "anek" <a...@b...com> napisal w wiadomosci

> no to antigravity clinique - wszystkim polecam, bo swietny. tez mam
> cienie i zapuchniete oczy, ale odkad go stosuje, o wiele mniejsze.

Ok, chodzi mi tez o to, zebym nie przesadzila :-) i wybrala jakis krem
odpowiedni dla mojego wieku - 26 lat.
A Clinique w jakiej jest cenie?

Gosia

1. Data: 2002-09-29 07:48:25

Od: "Gosia" <G...@b...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elvira" <e...@p...com.pl> napisał w wiadomości

> Wypróbuj krem-lift likwidujący cienie i obrzęki pod oczami do cery
wrażliwej firmy "Miraculum". Mała, zielona tubka. Ja ten krem stosuję od
jakiegos czasu i jestem zadowolona z efektów.

Dziekuje, wyprobuje :-)

Gosia

1. Data: 2002-09-29 10:18:08

Od: anek <a...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

Gosia wrote:

> Ok, chodzi mi tez o to, zebym nie przesadzila :-) i wybrala jakis krem
> odpowiedni dla mojego wieku - 26 lat.

no wiesz, ja mam 24 i uzywam antigravity - w mysl zasady, ze lepiej
zapobiegac, niz leczyc.

> A Clinique w jakiej jest cenie?

nie kupowalam go w polsce, ale sprawdzalam - w empiku 140 pln za 15 ml.
[ja za tyle kupilam 30 ml;)]

xx.

1. Data: 2002-09-29 19:33:23

Od: "Gosia" <G...@b...org> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "anek" <a...@b...com> napisal w wiadomosci

> nie kupowalam go w polsce, ale sprawdzalam - w empiku 140 pln za 15
ml. [ja za tyle kupilam 30 ml;)]

No tak, cena zabojcza :-(
A tak BTW do dzis zaluje, ze nie kupilam latem za granica Kenzo Parfum
d'Ete - u nas 25 ml za 160 zlotych, w Paryzu tyle samo za 50 ml.
Chyba zmienie prace... :-)

Gosia

1. Data: 2002-09-29 19:58:36

Od: anek <a...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

Gosia wrote:

> No tak, cena zabojcza :-(

zalezy jak policzyc. jesli 30 ml kupilam, dla rownego rachunku, za 150
zl, to 1 ml kosztuje 5 zl. sloiczek 5 ml (gwp) to jakies 2.5 miesiaca,
czyli w przyblizeniu 10 tygodni uzywania. zatem 1 ml starcza na 2
tygodnie (i mowie o wcieraniu duzych ilosci kremu, ja tak robie, ale
znam oszczedniejsze osoby). innymi slowy, ta ilosc wystarczy ci na rok z
dobrym kawalkiem.

nie, zebym cie namawiala do kupna tego czy owego. tylko tak sobie licze
glosno;)

> A tak BTW do dzis zaluje, ze nie kupilam latem za granica Kenzo Parfum
> d'Ete - u nas 25 ml za 160 zlotych, w Paryzu tyle samo za 50 ml.
> Chyba zmienie prace... :-)

nie zmieniaj pracy, tylko zacznij kupowac przez internet, na ebayu etc.

xx.

1. Data: 2002-09-30 06:52:24

Od: "Ela" <P...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> no wiesz, ja mam 24 i uzywam antigravity - w mysl zasady, ze lepiej
> zapobiegac, niz leczyc.

I tu sie wtrace jak pozwolisz:-))
Kiedys pewna kosmetyczka wypowiadala sie na tem temat. Nie wszystkich
kosmetykow wolno uzywac w mysl tej zasady. W mlodym wieku skóra, cera nie
powinna otrzymywac mocnych, silnie dzialajacych preparatów, bo po prostu sie
rozleniwia i nie dziala sama tak jak powinna jeszcze w danym, mlodym wieku.
Mloda skóra sama musi sie mobilizowac do pracy i regenerowac, bo ma taka
mozliwosc. Starsza skóra niestety nie jest sama zdolna do takiej pracy i
trzeba ja bardziej wspomagac. Gdy za wczesnie zastosujemy silne srodki to w
wieku juz srednim i pózniej nic nam nie pomoze.
Taka opinie slyszalam i ku przestrodze podaje.
Pozdrawiam.
Ela

czesc..
podkład