Krem pod oczy...

1. Data: 2003-10-21 17:22:57

Temat: Krem pod oczy...
Od: "Jola" <kjola@pfNIENAWIDZE_SPAMU.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Mam 25 lat i mam pytanie, pewnie jak dla niektorych troche glupawe.
Czy w tym wieku powinnam stosowac jakies inne kosmetyki oprocz kremu
nawilzajacego, ktory stosuje kazdego dnia?
Jezeli tak, to powiedzcie mi co. I nie smiejcie sie ze mnie bardzo, bo do
kosmetykow nie przywiazuje zbyt duzej uwagi i dopiero niedawno nauczylam sie
malowac - nic specjalnego, taki zwykly make-up na codzien
Dziekuje i pozdrawiam
--
Jola

1. Data: 2003-10-21 18:07:18

Temat: Re: Krem pod oczy...
Od: "Ania J." <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jola wrote:
> Mam 25 lat i mam pytanie, pewnie jak dla niektorych troche glupawe.

Nie mam jeszcze tylu latek co Ty. :-)

> Czy w tym wieku powinnam stosowac jakies inne kosmetyki oprocz kremu
> nawilzajacego, ktory stosuje kazdego dnia?

Rozumiem, że pytasz o krem pod oczy. Moim zdaniem jest to w tym wieku
uzależnione od indywidualnych potrzeb skóry. Jestem od Ciebie trochę
młodsza, ale ostatnio zauważyłam, że moja skóra pod oczami wygląda
fatalnie... sucha, załamująca się na zmarszczkach mimicznych, oczy
podkrążone i do tego sine worki. No ale jak powiedziała kosmetyczka, taka
moja natura, że mam skórę w tej okolicy bardzo cieniutką i wrażliwą!
Zaopatrzyłam się więc w krem pod oczy { swoją drogą Erisa, regenerujący z
folacyną] i naprawdę widzę, że tego było mi potrzeba! Zalecany od około 30
roku życia, ale... Przez pierwsze dwa tygodnie stosowałam dwa razy dziennie
i skóra chłonęła niesamowicie każdy gram nałożonego kremu, obecnie stosują
tylko wieczorem, profilaktycznie...bo widzę że więcej nie potrzebuję.

Pozdrawiam.

1. Data: 2003-10-21 21:58:24

Od: "Elvira" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jola wrote:
> Witam
> Mam 25 lat i mam pytanie, pewnie jak dla niektorych troche glupawe.
> Czy w tym wieku powinnam stosowac jakies inne kosmetyki oprocz kremu
> nawilzajacego, ktory stosuje kazdego dnia?

Jak chcesz, to stosuj. ;-) Nakazu nie ma. Jeżeli czujesz, że przydałby się
jakiś dodatkowy kremu, to nic nie stoi na przekodzie by się w takowy
zaopatrzyć. Napewno kremy przeciwzmarszczkowe nie zaszkodzą.

> [...]
> bo do kosmetykow nie przywiazuje zbyt duzej uwagi i dopiero niedawno
> nauczylam sie malowac - nic specjalnego, taki zwykly make-up na

Co to trudno powiedzieć, bo to zależy od typu cery. Może coś z retinolem?
Sama nie wiem, najlepiej byłoby jakbyś po prostu poszła do sklepu z
kosmetykami, pochodziła trochę i pooglądała jakie są kremy.

--
Elvira

1. Data: 2003-10-21 23:04:51

Od: "iska" <s...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jola" <kjola@pfNIENAWIDZE_SPAMU.pl> wrote in message
> [...]
> Czy w tym wieku powinnam stosowac jakies inne kosmetyki oprocz kremu
> nawilzajacego, ktory stosuje kazdego dnia?

Mysle ze przymusus nie ma ale jak chcesz to polecam Dax Osmoprotektor
Mineraly. To jest krem odzywczy, super sie sprawdza u mnie choc ktos (chyba
Mips) narzekal ze sie po nim swieci. Ewentualnie Maseczka z Daxa, tez z
serii mineraly Buska po niej jak nowa.
No i moze cos oczyszczajacego? Robisz sobie peeling od czasu do czasu?

Pozdrawiam
serdecznie
iska

1. Data: 2003-10-22 06:48:10

Od: Kruszynka \(Wrocław\) <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jola" <kjola@pfNIENAWIDZE_SPAMU.pl> napisał w wiadomości
> Witam
> Mam 25 lat i mam pytanie, pewnie jak dla niektorych troche glupawe.
> Czy w tym wieku powinnam stosowac jakies inne kosmetyki oprocz kremu
> nawilzajacego, ktory stosuje kazdego dnia?

Hmmm, chyba wszystko zalezy od tego, jakie sa potrzeby Twojej skory. Ja mam
27 lat i nie moge sie obejsc bez kremu pod oczy, bo mam wysuszona skore pod
oczami i kurze lapska (to sa wlasnie lapska, a nie male lapki, kurza stopa
:) ). Tak samo uzywam jednego kremu na dzien (beztluszczowy, bom tlusta na
paszczy) i nawilzajacy na noc. Ale moja rok mlodsza siostra uzywa tylko
jednego kremu (Iwostin) na dzien i na noc. Nie wiem, czy ma cos pod oczy.
Kiedys mi powiedziala, ze nie czuje potrzeby uzywania wiekszej ilosci
kremow. Ja mam skore dosc problematyczna, wiec sporo sie namecze, zanim cos
dla siebie znajde, ale to juz tak na marginesie. Jesli zdecydujesz sie na
krem pod oczy, to polecalabym kupienie jakiegos nawilzajacego, delikatnego.
Niekoniecznie od razu torpede przeciwzmarszczkowa.

> [...]
sie
> malowac - nic specjalnego, taki zwykly make-up na codzien

Bez przesady :)) mam kolezanki (rok starsze ode mnie), ktore nigdy w zyciu
nie zrobily sobie makijazu. Nawet do slubu. Jakos nie cierpia bardzo :)

Kruszyna
--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-10-22 13:30:15

Od: "Jola" <kjola@pfNIENAWIDZE_SPAMU.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja mam 27 lat i nie moge sie obejsc bez kremu pod oczy, bo mam
> wysuszona skore pod oczami i kurze lapska

Moja skora ogolnie jest mocno sucha, ale tez niezle tlusta, ale kurzych, ani
zadnych innych lapek narazie jeszcze nie widac

Ja mam skore
> dosc problematyczna, wiec sporo sie namecze, zanim cos dla siebie
> znajde

Mnie dosyc duzo czasu zajelo znalezienie odpowiedniego kremu nawilzajacego,
wiec chyba wiem co masz na mysli.

Jesli zdecydujesz sie na krem
> pod oczy, to polecalabym kupienie jakiegos nawilzajacego,
> delikatnego.

A jaki bys mogla mi polecic?

Niekoniecznie od razu torpede przeciwzmarszczkowa.

Torpedy mi nie trzeba

Jakos nie cierpia
> bardzo :)

Ja tez nie cierpie, ale wiele znajomych dziwilo mi sie bardzo, ze nie umiem
sie nawet pomazac delikatnie.

Jola

1. Data: 2003-10-22 14:13:51

Od: Kruszynka \(Wrocław\) <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jesli zdecydujesz sie na krem
>
> A jaki bys mogla mi polecic?

Hmmm, to bardzo trudne pytanie. Mam teraz zel pod oczy Eris z serii Skora
Wrazliwa , czy cos w ten desen (taki jasnozielony). Dobrze nawilza, ale nie
ma dzialania przeciwzmarszczkowego. Dobrze tez wspominam AA zel pod oczy z
serii pomaranczowej. Nie powiem, zeby rzucily mnie na kolana, ale sa w
porzadku.
Ale nastawiam sie na kupienie Dax Cosmetics zel-sorbet pod oczy i na
powieki. No, ale to juz ponoc torpeda :)

> Ja tez nie cierpie, ale wiele znajomych dziwilo mi sie bardzo, ze nie
umiem
> sie nawet pomazac delikatnie.

Rany, ile trwalo, zanim ja sie nauczylam "mazac delikatnie" :) Jestem
wyjatkowym antytalenciem w tej dziedzinie :) najwiekszy problem mialam ze
szminkami, dlatego dlugo ich w ogole nie uzywalam.

Kruszyna
--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-10-22 14:30:04

Od: Oleńka <o...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wyjatkowym antytalenciem w tej dziedzinie :) najwiekszy problem mialam ze
> szminkami, dlatego dlugo ich w ogole nie uzywalam.

Ja dalej nie umiem się pomalowac szminką inną niż bezbarwna....
Ola (co już skończyła 30 lat)

1. Data: 2003-10-22 16:16:30

Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszynka (Wrocław) napisał/a w news:bn63de$5bb$1@nemesis.news.tpi.pl:

> Ale nastawiam sie na kupienie Dax Cosmetics zel-sorbet pod oczy i na
> powieki. No, ale to juz ponoc torpeda :)

A jednak kupujesz? Ogladałam kremik w drogerii i jak na razie
dostrzegłam jedną wadę. Kosztuje grubo ponad 30zł. No, chociaż kto
wiem, może Dax tym razem wymyślił coś extra;)

mips

--
KUBA, najnowszy troll pru => http://mojulubionytroll.w.interia.pl/

1. Data: 2003-10-22 16:17:28

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

:
: Ja dalej nie umiem się pomalowac szminką inną niż bezbarwna....
: Ola (co już skończyła 30 lat)

a ja w ogole szminek nie lubie. no, w ostatecznosci delikatne odcienie. w
mocnej szmince czuje sie, jakbym miala 20 lat wiecej :)

kasica
--
"Lepsza w domu swiekra z zezem, niz tu jajko z majonezem"
- W.Szymborska

Kosmetyczka w Pile
test
Włosy znów :) bo to moje :)