Krem pod oczy Avon - 1 z 3

1. Data: 2003-04-27 20:07:32

Temat: Krem pod oczy Avon - 1 z 3
Od: "Harmony Wroclaw" <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Który z ponizszych kremów pod oczy Avonu:

- głęboko nawilżający na noc
- rozjaśniajacy
- z liposomami

jest najlepszy? Który na Was zadziałał? I który byłby najlepszy dla 27latki
ze zmarszczkami i cieniami pod oczami.

Pozdr.

H.

1. Data: 2003-04-27 20:31:09

Temat: Re: Krem pod oczy Avon - 1 z 3
Od: "Karla 71" <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Najsilniej działającym na zmarszczki jest 1 kremik ten głęboko
nawilżający.Używa go moja mama i jest zachwycona.Teraz dodali mu filtr więc
można go uzywać 2 razy dziennie.Polecam.

1. Data: 2003-04-28 07:27:48

Od: ISIA <i...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Karla 71 wrote:
> Najsilniej działającym na zmarszczki jest 1 kremik ten głęboko
> nawilżający.Używa go moja mama i jest zachwycona.Teraz dodali mu filtr więc
> można go uzywać 2 razy dziennie.Polecam.

Swieta prawda :-)
IMHO z tych trzech gleboko nawilzajacy jest jedynym, ktory w ogole dziala.

Pozdrawiam
ISIA

1. Data: 2003-04-28 09:52:54

Od: mips <m...@a...warszawa.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Harmony Wroclaw" <h...@w...pl> wrote:

> Który z ponizszych kremów pod oczy Avonu:
>
> - głęboko nawilżający na noc
> - rozjaśniajacy
> - z liposomami

Miałam rozjaśniający i z liposomami. Ten pierwszy okropnie mnie
uczulił, drugi zaś był bardzo milusi, ale nic poza tym.

--
pozdrowienia od mips

1. Data: 2003-04-28 14:36:53

Od: "Lara " <l...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Harmony Wroclaw <h...@w...pl> napisał(a):

> Który z ponizszych kremów pod oczy Avonu:
>
> - głęboko nawilżający na noc
> - rozjaśniajacy
> - z liposomami

W moim przypadku żel z liposomami nie dość, że powodował mocne pieczenie i
swędzenie, to jeszcze bardzo mocno wysuszał skórę :/ Nie polecam.

1. Data: 2003-04-28 15:40:25

Od: "Lady M" <l...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mips"
> Miałam rozjaśniający i z liposomami. Ten pierwszy okropnie mnie
> uczulił, drugi zaś był bardzo milusi, ale nic poza tym.
To niedobrze, bo chcialam sobie kupic ten drugi (z liposomami). Nie mam
zadnych zmarszczek i tym podobnych historii, ale dlugo sidze przed
komputerem i w ogole mozna by o skore przy oczkach podbac. Naprawde nic nie
dal? Moze odezwie sie ktos komu cos ten krem dal. :)

Pozdrawiam,
Lady M

--
l...@N...onet.pl
Zanim wyślesz do mnie maila usuń NOSPAM z adresu. :)

1. Data: 2003-04-28 15:49:16

Od: "Vivienna" <v...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lady M" <l...@N...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
nie
> dal? Moze odezwie sie ktos komu cos ten krem dal. :)

Ja uzywam tego kremu od kilku miesiecy, wlasciwie nie widac na dluzsza mete
jakichs konkretnych rezultatow, ale odnosze wrazenie, ze dziala kojaco na
powieki, zmniejsza opuchlizne, ogolnie osobiscie mi nie zaszkodzil, wiec ,
poniewaz juz mi sie konczy, wezme go po raz drugi, bo juz sprawdzilam.

Pozdrawiam
Vivienn
:)

1. Data: 2003-04-28 15:50:46

Od: "Lady M" <l...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Vivienna" <v...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
> powieki, zmniejsza opuchlizne, ogolnie osobiscie mi nie zaszkodzil, wiec ,
> poniewaz juz mi sie konczy, wezme go po raz drugi, bo juz sprawdzilam.
To juz lepiej, dzialanie kojace w pelni mnie zadawala.

Pozdrawiam,
Lady M

1. Data: 2003-04-28 18:21:16

Od: "Joasia" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja uzywalam ten zel z liposomami i uwazam ze jest w porzadku. Uczulen nie
zaobserwowano, skora wokol oczu byla dobrze nawilzona. Ale teraz dla odmiany
zamowie sobie ten intensywnie nawilzajacy.
Pozdrawiam
Joasia

1. Data: 2003-04-28 18:50:22

Od: mips <m...@a...warszawa.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Lady M" <l...@N...onet.pl> wrote:

> To juz lepiej, dzialanie kojace w pelni mnie zadawala.

W takim razie żel Ci posłuży:)

--
pozdrowienia od mips

[spam]POCHŁANIACZE WILGOCI !!!
Neutrogena z miedzią pod oczy - proszę o opinie
Rajstopy czy pończochy ??
szampon na sucho
dekolt