Krem przeciwzmarszczkowy

1. Data: 2005-11-13 16:25:15

Temat: Krem przeciwzmarszczkowy
Od: "..::Mehi::.." <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, zaczynam sie zastanawiac wlasnie nad prezentem pod choinke dla
mamy i wymyslilam dla niej krem przeciwzmarszczkowy (ostatnio nawet
wspominala ze by jej sie przydal) i tu pytanie do was, mile
forumowiczki. Ja nie mam zadnego doswiadczenia z takimi kremami a i
mojej mamy byl by to pierwszy wiec prosze was o pomoc jaki wybrac. Mama
ma 45l i glownie chodzi o zwykle zmarszki "wiekowe" (zadne mimiczne
itp.). Cena nie gra roli. Co byscie polecily?

1. Data: 2005-11-14 12:53:27

Temat: [SPAM] Re: Krem przeciwzmarszczkowy
Od: "aa" <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

www.apteka-kosmetyki.pl

Uzytkownik "..::Mehi::.." <m...@o...pl> napisal w wiadomosci

1. Data: 2005-11-14 14:32:16

Temat: Re: [SPAM] Re: Krem przeciwzmarszczkowy
Od: "Hania " <v...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

aa <...@...pl> napisał(a):

> www.apteka-kosmetyki.pl

te, aaaaaaby spadaj w podskokach, spamerze bez adresu zwrotnego, analfabeto
przebrzydly

hania

1. Data: 2005-11-14 14:44:33

Temat: Re: Krem przeciwzmarszczkowy
Od: Lia <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-11-13 17:25:15 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *..::Mehi::..* skreślił te oto słowa:

> [...]
> ma 45l i glownie chodzi o zwykle zmarszki "wiekowe" (zadne mimiczne
> itp.). Cena nie gra roli. Co byscie polecily?

Może Clinique - seria repairwear?
Zaleta jest taka, że nie słyszałam, zeby kosmetyki Cliniqua uczulały - a że
będziesz kupowac w ciemno to jest to dość ważne.
A jak byś się zdecydowała na koncentrat - to mama będzie go mogła go używać
i na twarz i pod oczy.
http://www.clinique.com/templates/products/multiprod
uct.tmpl?CATEGORY_ID=CATEGORY9418

Aha, u nas ten koncentrat jest w pojemności 30 ml, a nie 40ml. I nie jest w
tubce, lecz w pojemniku z pompką.
W Sephorze kosztuje 270 zł. I trzeba się o niego pytac, bo nie jest
wystawiony na półce (nie ma polskich napisów, i zanim go sprzedadzą musisz
ich zapewnić, ze nie przeszkadza Ci brak polskiej ulotki). [tak przynajmiej
w sobote w Poznaniu było]

Czy działa - moja mama jedynie używała próbki 7ml, ale widac się
sprawdziła, skoro się przerzuciła z serum Diora na ten koncentrat własnie.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

*psy mają właścicieli, koty mają służących*

1. Data: 2005-11-14 17:56:31

Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Co byscie polecily?

przejrzyj KWC n wizaz.pl ,na pewno cos wybierzesz.
p.

1. Data: 2005-11-14 19:46:55

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia, a był(a) to poniedziałek, 14 listopada 2005 18:56
użytkownik pamana, sącząc kawkę, wyklepał:

> przejrzyj KWC n wizaz.pl ,na pewno cos wybierzesz.
> p.
Wiesz co, ja przeglądam co jakiś czas i im bardziej zaglądam, tym mniej mnie
tamte recenzje przekonują. Zwłaszcza jeśli chodzi o kremy
przeciwzmarszczkowe.
Po pierwsze sięgają po nie dziewczyny o wiele młodsze niż mama Mehi, a więc
potrzeby ich skóry są inne. Po drugie często piszą opinie na podstawie
próbek. Po trzecie stosują kremy niedostosowane do swojej cery, np. panna z
tłustą skórą bierze krem odżywczy i się dziwi, że wszystko po niej spływa.
A kremy przeciwzmarszczkowe są z definicji bardziej treściwe niż lekkie
kremy nawilżające do cery w każdym wieku. Po czwarte - i to mnie rozkłada
kompletnie - dają jedną gwiazdkę, jeśli krem ma brzydki zapach. Działanie
bez zarzutu, ale zapach im się nie podoba, więz za to jedna gwiazdka. No
sorry. Po piąte zdarzają się recenzje (albo zdarzały się wcześniej, dawno
tam nie właziłam) typu: "moja mama kupiła ten krem i jest bardzo
zadowolona" No ale nie mama to pisze, tylko córa, a to jest jej opinia, a
nie opinia mamy.
Zobacz, ile jest recenzji i zgłoszonych produktów wśród kremów dla cery
dojrzałej po 35. roku życia. Dużo?

Słowem, uważam, że znacznie więcej informacji uzyska się właśnie tu, na
p.r.u.

Krusz.
--
Kruszyna
#GG 3084947

perfumy o zapachu zielonego jablka?
[Wrocław] To może tym razem meksykańska knajpa? :)
www.dvd100.net Visitanos Verbatim Traxdata Princo.*** 28BR
szampon do wlosow farbowanych
dior blush trio