Krem rozświetlająco-brązujący z drobinkami złota-soraya

1. Data: 2006-04-18 08:17:42

Temat: Krem rozświetlająco-brązujący z drobinkami złota-soraya
Od: "mumu" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

kompletna klapa, niby brązuje , ale po nałożeniu pozostają cienie i zacieki
, także raczej nie polecam tego kremu.
A może wiecie dziewczyny, gdzie mogę dostać puder lub krem rozswietlający z
drobinkami złotej poswiaty?
Przegladałam wiele kosmetyków , ale zaden mi nie przypasował .

mumu

2. Data: 2006-04-18 08:18:37

Od: Alveaenerle <s...@n...hotmail.com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

> A może wiecie dziewczyny, gdzie mogę dostać puder lub krem rozswietlający z
> drobinkami złotej poswiaty?
> Przegladałam wiele kosmetyków , ale zaden mi nie przypasował .

a może Eveline Spa, brązujący krem do ciała ze złocistym pyłem ?
Drobinki ma naprawde malutkie, ladnie rozswietla i leciutko brazuje.
Jak dla mnie minusem jest jego zapach, taki jakis dziwny slodko-mdly.

pozdrawiam
Monika

--
"We make a living by what we get,
we make a life by what we give " (Sir Winston Churchill)

3. Data: 2006-04-18 09:03:18

Od: "mumu" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

dzieki , ale to ma być do twarzy , sorki nie dodałam.

mumu

4. Data: 2006-04-18 10:14:31

Od: Boska <b...@n...ma.takiego.numeru.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 18 Apr 2006 10:17:42 +0200, mumu wrote:

> [...]
> drobinkami złotej poswiaty?
> Przegladałam wiele kosmetyków , ale zaden mi nie przypasował .

ja uzywam pudru sypkiego z drobinkami firmy Pupa. genialny jest on, acz
drobinki to bardziej bialo-srebrnawe chyba sa. obejrzyj sobie :}

--
Boska
http://magdee.blox.pl

5. Data: 2006-04-18 11:10:53

Od: "KaRoLa" <c...@b...interia.ble.pl> szukaj wiadomości tego autora

no to jesli do twarzy to moze puder rozswietlajacy?
Sephora ma dobre i tanie.
Pozdrawiam
KK

6. Data: 2006-04-18 11:16:05

Od: "Anna B./Sana/" <a...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

KaRoLa napisał(a):
> no to jesli do twarzy to moze puder rozswietlajacy?
> Sephora ma dobre i tanie.

I Vipera. I Vipera. Ale czy te drobinki są złote? No takie złotawe...
Pamiętam jeszcze, że balsamy dove z jedwabiem miały drobiny, że ho ho
(kolor zdecydowanie złoto-miedziany). Ale czy te do twarzy też, to już
nie pomnę.

--
Czas jest graczem namiętnym co wygra
Bez szachrajstw każdą partię;

7. Data: 2006-04-23 17:08:04

Od: o...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

Moim zdaniem puder prasowany z drobinkami firmy Eveline (nr 12) jest
dobry. Do tego jest w puderniczce z lusterkiem, a zaplacilam za
niego..... 9, 9 zl :), wiec zdecydowanie polecam.

makijaz korygujacy - cera naczynkowa - co polecacie?
[tvn style] jak sie nie ubierac
Jak się ubrać elegancko ?? (jaki krawat i jaka koszula)
Opalanie -jak?
Problem ze skora