Krem wyszczuplający warto?

1. Data: 2004-04-01 10:36:38

Temat: Re: Krem wyszczuplający warto?
Od: "Ligeia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ulka wrote:
> Cześć dziewczyny !
>
> Ostatnio na jednym serwisie aukcyjnym (nie powiem żeby nie reklamować)
> pojawił się krem wyszczuplający firmy norel. Oferta kusząca bo
> pojemność duża.
> Teraz takie pytanko do doświadocznych w tym temacie grupowiczek. Warto
> to brać? Czy wyszczupli naprawdę?
> Krem zamierzam stosować razem z gimnastyką, do wakacji może zdąże :o)
>
> Ulcia

Żaden krem "nie wyszczupli naprawdę". Niezależnie od tego ile za niego
zapłacisz i co w nim jest, zawsze będzie to działanie powierzchowne. Krem
może ujędrnić skórę, ewentualnie ją napiąć na jakiś czas, ale nie sprawi, że
zmniejszy się obwód np. ud. Wyszczuplić mogą ćwiczenia i dieta, a kremy
pomóc w zachowaniu efektu.

Ligeia

--
"(...) co mi po tej dziewicy, która skromnie oczy spuści, jakby drzemać
chciała, ustek niewinnie przysznuruje i nic nie da w życiu prócz praw

1. Data: 2004-04-01 20:26:37

Od: Kometa <k...@U...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ulka napisał:
> Ostatnio na jednym serwisie aukcyjnym (nie powiem żeby nie reklamować)
> pojawił się krem wyszczuplający firmy norel. Oferta kusząca bo pojemność duża.

Hmm.. Norel jest fajny - zalezy w jakiej cenie jest w tym serwisie.
Zdaje sie, ze w Tesco (Polka Zdrowia) mozna dostac krem z pompka za ok.
30 zl. Chyba pojemnosc 300 ml.

> Teraz takie pytanko do doświadocznych w tym temacie grupowiczek. Warto
> to brać? Czy wyszczupli naprawdę? Krem zamierzam stosować razem z gimnastyką,
> do wakacji może zdąże :o)

Na pewno gimnastyka i dieta wyszczupla, a krem moze tylko wspomoc,
ujedrnic:-) Krem ten jest dosc gesty, wiec nadaje sie do intensywnego
masowania (njlepiej przez jakiegos przystojnego masazyste ;-) ) Stosuje
kosmetyki Norel juz dosc dlugo i jestem zadowolona, zarowno z kremu, jak
i zelu np. Retinol contra cellulit. A cena jest ciekawa w stosunku do
jakosci i objetosci :-)

Kometa from Mandrake

1. Data: 2004-04-01 20:35:14

Od: Kometa <k...@U...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kometa napisał:
> Hmm.. Norel jest fajny - zalezy w jakiej cenie jest w tym serwisie.
> Zdaje sie, ze w Tesco (Polka Zdrowia) mozna dostac krem z pompka za ok.
> 30 zl. Chyba pojemnosc 300 ml.

Ha! jesli to jest to co znalazlam, to chyba sama sie skusze! 500 ml za
49 zl + przesylka? I to krem profesjonalny! Czy to prawda, ze kosmetyki
profesjonalne sa jednak lepsze, mocniejsze?

--
Kometa from Mandrake

1. Data: 2004-04-01 20:35:31

Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ulka napisał/a w news:c4hjlq$r5i$1@news.lublin.pl:

> pojawił się krem wyszczuplający firmy norel. Oferta kusząca bo
> pojemność duża. Teraz takie pytanko do doświadocznych w tym temacie
> grupowiczek. Warto to brać? Czy wyszczupli naprawdę?

Nie miałam do czynienia z _tym_ kremem, ale z tego co pamiętam, zarówno
moje znajome, jak i grupowiczki na pru bardzo go sobie chwaliły. Ja zaś
mogę polecić Norel jako firmę produkującą dobre kosmetyki za rozsądną
cenę.

mips

--
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Zofia Rakowska # http://uroda.imhbl.net/pru-faq.html

1. Data: 2004-04-01 21:25:41

Od: "Ulka" <n...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> 49 zl + przesylka? I to krem profesjonalny! Czy to prawda, ze
kosmetyki
> profesjonalne sa jednak lepsze, mocniejsze?

kiedyś znajoma kosmetyczka tłumaczyła mi wyższość gabinetowych
kosmetyków nad detalicznymi, wyszło na to że do gabinetów produkuje
się "mocniejsze" produkty,
myślisz że i tu będzie lepiej? Cały czas się zastanawiam, o norelu
czytam dużo dobrego w googlach ale żadna zmoim koleżanek nie jest w
stanie mi nic o tej firmie powiedzieć :o(

Ulcia

1. Data: 2004-04-02 10:38:26

Od: Aiszka <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Teraz takie pytanko do doświadocznych w tym temacie grupowiczek. Warto
> to brać? Czy wyszczupli naprawdę?
> Krem zamierzam stosować razem z gimnastyką, do wakacji może zdąże :o)

Stosuję krem Norel od roku. Ma bardzo tłustą konsystencję co uniemożliwia
stosowanie go na dzień. Smaruję się nim na noc i rano nie mam przesuszonej
skóry jak po większości kosmetyków.
Nie nastawiaj, że Cię jakikolwiek kosmetyk wyszczupli. Ujędrni Twoje ciało
i o wszystko.
Racjonalne odżywianie się intensywny wysiłek (ja polecam bieganie
conajmniej 40 min) do tego właśnie ujędrniające kosmetyki, sporo zaparcia
i cierpliwości a efekt murowany.
Ja przez rok zrzucałam 15 kg. Aha i żadna dieta ud stosowana przez miesiąc
czy dwa tygodnie też nic nie da. Skończysz dietę zaczniesz tak samo jeść
jak przed nią i spowrotem utyjesz, pewnie nawet więcej.

Pozdrawiam wiosennie,
Aiszka

1. Data: 2004-04-02 10:39:33

Od: Aiszka <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Aha i żadna dieta ud stosowana przez miesiąc czy dwa tygodnie też nic nie
> da.

oczywiście miało być dieta cud :)

1. Data: 2004-04-02 14:06:35

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 02 Apr 2004 12:39:33 +0200, Aiszka <a...@i...pl> wrote:
: > Aha i żadna dieta ud stosowana przez miesiąc czy dwa tygodnie też nic nie
: > da.
:
: oczywiście miało być dieta cud :)

wplywajaca na rozmiar ud :)

kasica z glupawka
--
"Lepsza w domu swiekra z zezem, niz tu jajko z majonezem"
- W.Szymborska

1. Data: 2004-04-03 17:44:35

Od: "Monia" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aiszka" <a...@i...pl> napisał w wiadomości

> oczywiście miało być dieta cud :)

Dieta cud - cud będzie, jak schudniesz :))
M.

przygotowanie do depilacji
salon kosmetyczny
goldwell