Krem z filtrem >35

1. Data: 2003-05-31 12:29:32

Temat: Krem z filtrem >35
Od: siwa <siwa@bez_tego.vege.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam grupę :)
Czy możecie mi polecić jakiś dobry krem/balsam (nie odróżniam ;)) z filtrem
powyżej 35, a najlepiej 40?
W aptece są Vichy - doskonałe, ale nie na moją kieszeń :((
Pod jakimiś typu 'firma krzak' opalało mnie równo, Avon 35 dla dzieci tez
mnie nie przekonuje....

A ja jestem rasowym wampirem i muszę mieć bardzo skuteczny filtr.
Dziecku kupiłam Eris 20 i jest ok, ale ja potrzebuje silniejsze.
Czy ktos testował silne filtry za sensowne pieniadze i może coś polecić?

--
s i w a
kosmetyczna abnegatka w potrzebie ;))

1. Data: 2003-05-31 13:28:45

Temat: Re: Krem z filtrem >35
Od: "madzia" <m...@p...fmno.spam> szukaj wiadomości tego autora

ja mam La roche Posay - świetny z filtrem 60 no ale cena koło 60 zł za małą
tubkę -do kupienia chyba tylko w aptekach
pozdr.
m.

--
020 9434 - NIEZALEZNY dostep ISDN/V90/V110 (Warszawa)
ppp/ppp

1. Data: 2003-05-31 13:55:49

Od: siwa <siwa@bez_tego.vege.pl> szukaj wiadomości tego autora

madzia <m...@p...fmno.spam> tako rzecze w
news:bbaame$meh$1@sklad.atcom.net.pl :

> ja mam La roche Posay - świetny z filtrem 60 no ale cena koło 60 zł za
> małą tubkę -do kupienia chyba tylko w aptekach

Widziałam. Tubka BARDZO mała i cena zaporowa.
Dlatego szukam czegoś gorszego, ale skutecznego (sprawdzonego) po balsam z
filtrem 30 kupiony w Chorwacji swego czasu miał skuteczność porównywalną z
szarym mydłem. Też się mazał :/

--
.... :: s i w a ( a t ) v e g e . p l :: ....
.... :: ICQ:67729327 :.....: GG:25557 :: ....

1. Data: 2003-05-31 14:17:03

Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

>Czy możecie mi polecić jakiś dobry krem/balsam (nie odróżniam ;)) z filtrem
>powyżej 35, a najlepiej 40?

Widzialam ostatnio w Yves-Rocher serie Prevention Soleil z filtrem 40. Nie
uzywywalam jej, poniewaz moj faktor to glownie 10 ;) ale produkty sloneczne z
YR sa jak dla mnie calkiem calkiem.
Niestety nie wiem, czy w Polsce tez jest ten konkretny produkt, trzeba by
sprawdzic w jakims sklepie YR, ewentualnie w katalogu. W Niemczech w promocji
widzialam 50 ml za cos kolo 7 euro. Wiec pewnie cena w stylu Vichy :(
Przypominam sobie rowniez, ze byla taka seria Sunozon z cyklu produktow
wlasnych drogerii dm (w PL Rossmann) i mieli takie wieksze buteleczki (cos kolo
150-200 ml) balsamu z filtrem 30 - normalnie sa one dosc tanie (do 5 euro), ale
nie uzywalam, wiec nie wiem.
I chyba Nivea cos ma (ale pewnie tez max. faktor 30), ja dosc lubie ich balsamy
do opalania.

Tyle sobie przypomnialam, ale pewnie dziewczyny uzywajace wyzszych faktorow
beda bardziej pomocne.

Dunia
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2003-06-02 07:59:28

Od: ISIA <i...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

siwa wrote:
> madzia <m...@p...fmno.spam> tako rzecze w
> news:bbaame$meh$1@sklad.atcom.net.pl :

> Widziałam. Tubka BARDZO mała i cena zaporowa.

Ale jest dosyc wydajna, mimo ze niewielka :-)

Poza tym mozesz sie rozejrzec za promocja, gdzie do kremu z filtrem jest
dodany gratis krem nawilzajacy albo woda termalna, jesli ma to dla
ciebie jakas wartosc ;-)

Pozdrawiam
ISIA

1. Data: 2003-06-04 19:55:22

Od: "justyp" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Garnier "dla dzieci" spf 35,
Dermedic spf 60
SVR 50 i SVR 100 nie są takie drogie w porównaniu z Vichy czy La roche posay

1. Data: 2003-06-06 16:46:44

Od: w...@g...pl (Elżbieta) szukaj wiadomości tego autora

siwa wrote:

> [...]
> Dziecku kupiłam Eris 20 i jest ok, ale ja potrzebuje silniejsze.
> Czy ktos testował silne filtry za sensowne pieniadze i może coś

Siwa, a eris 30 ci nie wystarczy?? ja taki właśnie kupiłam dla Kacpra, a
sama mam z Dax Cosmetic też 30. ten drugi mam dla siebie choć kupowałam
dla kacpra, ale dostał po nim wysypki. No, pozostaje ci jeszcze
kapelusz, albo czapka z daszkiem.

Elżbieta

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.rec.uroda

1. Data: 2003-06-07 11:48:20

Od: siwa <siwa@bez_tego.vege.pl> szukaj wiadomości tego autora

Elżbieta <w...@g...pl> tako rzecze w
news:06aa01c32c4b$2bf2af00$950d4cd5@h0o1t0 :

> Siwa, a eris 30 ci nie wystarczy?? ja taki właśnie kupiłam dla Kacpra,

Tak, spróbuję właśnie, dzięki.

> sama mam z Dax Cosmetic też 30. ten drugi mam dla siebie choć kupowałam
> dla kacpra, ale dostał po nim wysypki.

To nie zaryzykuję.

> No, pozostaje ci jeszcze
> kapelusz, albo czapka z daszkiem.

Oprócz kremu kapelusz, długie spodnie, koszula z długim rękawem i parasol
:)) dola wapira ;)

Dzieki wszystkim za rady :)

--
.... :: s i w a ( a t ) v e g e . p l :: ....
.... :: ICQ:67729327 :.....: GG:25557 :: ....

1. Data: 2003-06-11 13:04:08

Od: siwa <siwa@bez_tego.vege.pl> szukaj wiadomości tego autora

ISIA <i...@m...com.pl> rzecze tak w news:bbf060$8ro$1@nemesis.news.tpi.pl:

> Poza tym mozesz sie rozejrzec za promocja, gdzie do kremu z filtrem jest
> dodany gratis krem nawilzajacy albo woda termalna, jesli ma to dla
> ciebie jakas wartosc ;-)

Ehm, powiem tak: niewielka... ;)))
Uzywam kosmetykow jak musze, nie linczujcie :)

--
.... :: s i w a ( a t ) v e g e . p l :: ....
.... :: ICQ:67729327 :.....: GG:25557 :: ....

1. Data: 2003-06-11 13:19:52

Od: ISIA <i...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

siwa wrote:
> ISIA <i...@m...com.pl> rzecze tak w news:bbf060$8ro$1@nemesis.news.tpi.pl:

> Ehm, powiem tak: niewielka... ;)))
Tak sie wlasnie domyslalam... ;-)

> Uzywam kosmetykow jak musze, nie linczujcie :)
Masz u mnie przody, wiec najwyzej przy najblizszej okazji bede biczowac
galazka oliwna :-)

Pozdrawiam serdecznie
ISIA

gdzie kupie sukienke?
woda perfumowana Miraculum
wody do ciała
Sztuczne paznokcie - alternatywa dla tipsów
widzialyscie kajah w playboy'u???