Kremik?

1. Data: 2003-07-28 09:32:54

Temat: Kremik?
Od: "Maga" <h...@i...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hejka. Zbliżają sie właśnie moje urodziny, niestety już dwudzieste
pierwsze!!! Mój brat jeszcze nie ma dla mnie prezentu i wolałby, żebym to ja
po prostu coś sobie wybrała i tak sobie pomyślałam, że może by sobie wybrać
jakiś kremik z tych drogich, jak na moją kieszeń. Powiedzmy, że mogłabym go
naciągnąć na jakieś 50 zł, oczywiście z tolerancją w obie strony. NIby
sporo tu piszecie o różnych kremach, ale ze względu na te ceny tak bardzo
się tym nie interesowałam i teraz nie wiem. Cera taka czasem właściwie
normalna, czasem mieszana, kiedy strefa T o sobie przypomni, ale nie używam
żadnych matujących, ani tym podobnych. Pomożecie w wyborze? Na razie mi do
głowy przychodzi tylko ewentualnie Neutrogeny ten zwężający pory, chociaż
czy ja wiem czy nmi to potrzebne? Może trochę na czole, ale nie mam pojęcia
jaki ten krem w ogóle jest, czy poza tym dobrze nawilża, i czy rzeczywiście
twarz się robi gładsza?
A może po prostu nie kombinować i kupić Thermal S Vichy? Najbardziej mi
zależy właśńie na dobrym nawilżaniu.
Jeszcze mogę brata naciągnąć na powiedzmy dwa kremy Oligovital Oceanica, bo
mi ten na noc nawet przypasował, ale myślałam jednak o czymś droższym.
Help!!!!!
Maga

1. Data: 2003-07-28 09:38:20

Temat: Re: Kremik?
Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

>Hejka. Zbliżają sie właśnie moje urodziny, niestety już dwudzieste
>pierwsze!!!

Dlaczego niestety ? Ja zaczelam zdecydowanie piekniec po 20stce :)

>A może po prostu nie kombinować i kupić Thermal S Vichy? Najbardziej mi
>zależy właśńie na dobrym nawilżaniu.

U mnie ten krem sie _zawsze_ sprawdza. Uwazam, ze to jeden z najlepszych
nawilzaczy.
Moge jeszcze polecic krem z vit.C z LaRoche-Posay - ja go uzywalam zima (na
noc), cera rzeczywiscie po nim promienieje.
Nie wiem, czy masz sklonnosc do alergii, ale zawsze warto przetstowac krem
przed zakupem.

Dunia

archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2003-07-28 09:41:40

Od: ISIA <i...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Maga wrote:
> Hejka. Zbliżają sie właśnie moje urodziny, niestety już dwudzieste
> pierwsze!!!
Niestety??? Juz???!
Czys ty, dziewczyno, na glowe upadla? ;-)
To taka kokieteria miala byc...?

> A może po prostu nie kombinować i kupić Thermal S Vichy? Najbardziej mi
> zależy właśńie na dobrym nawilżaniu.
IMHO Thermal S2 to dobry wybor. Albo Hydraphase La Roche Posay.

Pozdrawiam
ISIA

1. Data: 2003-07-28 09:43:37

Od: "BaM" <b...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maga" <h...@i...org.pl> napisał w wiadomości
> mi ten na noc nawet przypasował, ale myślałam jednak o czymś droższym.
> Help!!!!!
> Maga

Witam!
Pamietaj ze drozsze nie znaczy wcale lepsze niestety..
Musialabys jednak uscislic co chcesz?
Czy odzywczy na noc, czy nawilzajacy lub matujacy na dzien?
Czy masz jakies problemy z cera?
Tradzik? Szara, nieodzywiona?
Wydaje mi sie ze jak masz okazje to moze dwa do sprobowania zamiast jednego
w cenie dwoch?
Zawsze to wieksze prawdopodobienstwo ze cos Ci podpasuje..

1. Data: 2003-07-28 09:59:08

Od: "Maga" <h...@i...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ISIA" <i...@m...com.pl> napisał w wiadomości
Maga wrote:
> Hejka. Zbliżają sie właśnie moje urodziny, niestety już dwudzieste
> pierwsze!!!
Niestety??? Juz???!
Czys ty, dziewczyno, na glowe upadla? ;-)
To taka kokieteria miala byc...?>

No troszeczke!
Po prostu tak fajnie było mieć 20 lat! Echh, i jeszcze mój brat się nabija,
że ma starą siostrę!

>IMHO Thermal S2 to dobry wybor. Albo Hydraphase La Roche Posay.>
A właśnie, jaka jest właściwie różnica między s1 i s2?
A może coś więcej o Hydraphase? Wiem, że mogę sobie poszukać sama, ale mam
takie kłopoty z internetem, że się cieszę jak mi się na grupę coś uda
wysłać, a o stronach raczej nie ma mowy.

>Pozdrawiam
ISIA

Ja też pozdrawiam i dzięki za tak szybki odzew.
Maga

1. Data: 2003-07-28 10:03:17

Od: "Maga" <h...@i...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dunia" <d...@n...net> napisał w wiadomości

> Dlaczego niestety ? Ja zaczelam zdecydowanie piekniec po 20stce :)

No no, coś w tym musi być, bo moja mama zawsze mówi, że dopiero będę ładna
za parę lat.

> [...]
> noc), cera rzeczywiscie po nim promienieje.
> Nie wiem, czy masz sklonnosc do alergii, ale zawsze warto przetstowac krem

A nmo właśnie, gdzieś jeszcze się u mnie poniewiera tubeczka tego z wit c,
ale niestety coś mnie po nim wypryszczyło na czole, z Vichy próbowałam tylko
Termal S UV i mnie nie uczulił, więc te zwykłe Termal S-y chyba też nie
powinny.
Pozdrawiam.
Maga

1. Data: 2003-07-28 10:47:05

Od: ISIA <i...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Maga wrote:

> No troszeczke!
> Po prostu tak fajnie było mieć 20 lat! Echh, i jeszcze mój brat się nabija,
> że ma starą siostrę!
Mlodszych braci nie sluchac! ;-)
A najfajniej jest miec 25 :-)

> A właśnie, jaka jest właściwie różnica między s1 i s2?
S2 jest bardziej intensywny.

> A może coś więcej o Hydraphase?
Co wiecej? nawilzajacy, dobry, na bazie wody termalnej, bardzo
higieniczny pojemniczek, subtelny zapach.

Pozdrawiam
ISIA

1. Data: 2003-07-29 09:40:03

Od: "iska" <i...@n...stofanet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Maga" <h...@i...org.pl> wrote in message

> Użytkownik "Dunia" <d...@n...net> napisał w wiadomości
> (na
> >
> A nmo właśnie, gdzieś jeszcze się u mnie poniewiera tubeczka tego z wit c,
> ale niestety coś mnie po nim wypryszczyło na czole,

ojej, moj ulubieniec ci tak zrobil??? Moze to paskudny i niesprawiedliwy
zbieg okolicznosci???? nie wierze w jego wine ;)

iska

1. Data: 2003-07-30 07:29:10

Od: "justyp" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A właśnie, jaka jest właściwie różnica między s1 i s2?

S2 ma "bogatszą konsystencje"- dla cer mieszanych na lato lepszy jestS1; dla
skór bardziej suchych może być S2

> A może coś więcej o Hydraphase?
Są 3 rodzaje Hydraphase: Hydraphase Legre dla skóry mieszanej lub na ciepłe
miesiące, Hydraphase Riche o bogatszej konsystencji, dla skór bardziej
przesuszonych lub na zimne miesiące i Hydraphase XL- krem z filtrem spf 15-
bardzo dobry krem na dzień, ale niestety czasem nie wchłania się tak
idealnie jak posostałe kremy, lepszy dla skóry bardzoej przesuszonej.

1. Data: 2003-07-30 12:26:31

Od: "Maga" <h...@i...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "iska" <i...@n...stofanet.pl> napisał w wiadomości

> ojej, moj ulubieniec ci tak zrobil??? Moze to paskudny i niesprawiedliwy
> zbieg okolicznosci???? nie wierze w jego wine ;)
>
> iska

No, to może powinnam się doważyć spórbować jeszcze raz? Właśnie robię
porządki więc pewnie gdzieś tą próbkę znajdę.
Maga

<Wroclaw> ile za koka?
Czy po czym jeszcze włosy rosną?!
czy to normalne??