Kremówka kokosowa-mniam:-))), ALe kalorim ma ho ho

1. Data: 2002-02-22 16:35:34

Temat: Kremówka kokosowa-mniam:-))), ALe kalorim ma ho ho
Od: "Dorunia" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ciasto:
1/2 kostki margaryny
1/2 szkl. cukru
2 szkl. mąki
2 jajka
1 1/2 łyżeczki proszku do pieczenia
Wszystko razem zagnieść i rozłożyć na blaszce.
Masa budyniowa:
3 budynie śmietankowe
1 l. mleka
Budyń ugotować w 1 litrze mleka. Ciepły rozłożyć na cieście.
Masa kokosowa:
2 jajka
1/2 szkl. cukru
200g wiórków kokosowych
1/2 kostki margaryny
Margarynę rozpuścić, przestudzić. Ubić pianę z białek, dodać cukier, 2
żółtka, wiórki kokosowe i dobrze wymieszać wszystko do masy dodać
rozpuszczoną margarynę. Na masę budyniową wyłożyć kokosową i wstawić do
piecyka nagrzanego do 180 stopni C, piec około 50 min.
Odchudzać z tym to się nie da, ale naprawdę jest pycha i w sumie nie zbyt
drogie, a wyjść powinno każdemu, no bo co się może nie udać w taki cieście
(choć ja czasem budyń przypalam:-))).
Pozdrawiam Dorunia

1. Data: 2002-02-24 21:14:23

Temat: Re: Kremówka kokosowa-mniam:-))), ALe kalorim ma ho ho
Od: Netusia <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> drogie, a wyjść powinno każdemu, no bo co się może nie udać w taki cieście

Przetestowalam, wyszlo naprawde przepyszne :-) Jesli pozwolisz - wciagam
ten przepis na liste moich ulubionych i bede go propagowac wsrod moich
znajomych :-)
Pozdrawiam
A-Netusia

1. Data: 2002-02-25 12:23:11

Od: "Dorunia" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przetestowalam, wyszlo naprawde przepyszne :-) Jesli pozwolisz - wciagam
> ten przepis na liste moich ulubionych i bede go propagowac wsrod moich
> [...]

Cieszę się że smakowała:-)))) bo to że wyjdzie to było oczywiste:-)))))
Pozdrawiam Dorunia

1. Data: 2002-02-26 07:00:26

Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Dorunia <d...@w...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisała:
> Cieszę się że smakowała:-)))) bo to że wyjdzie to było oczywiste:-)))))

Ja tez zrobilam i tez wszystkim smakuje :)
BTW wydaje mi sie, ze budyn smietankowy nie wychodzi tak gesty
jak budyn czekoladowy w serniku AniS, choc robilam go zgodnie
z Twoim przepisem.

Pozdrawiam
Lilla

1. Data: 2002-02-26 08:26:36

Temat: Odp: Kremówka kokosowa-mniam:-))), ALe kalorim ma ho ho
Od: "Asiunia" <j...@p...gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dorunia, jak myslisz, jesli do masy budyniowej wmiksuje pol kostki masla
(nie smakuje mi sam budyn w ciescie) to w sumie nie wyjdzie chyba za tluste?
Asia

1. Data: 2002-02-26 08:48:00

Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Asiunia <j...@p...gda.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisała:
> Dorunia, jak myslisz, jesli do masy budyniowej wmiksuje pol kostki masla
> (nie smakuje mi sam budyn w ciescie) to w sumie nie wyjdzie chyba za tluste?

Ale czy wtedy mozna bedzie piec to wszystko razem...?
Mam watpliwosci.
Budyn z maslem to jest masa do przekladania ciast, wiec moze
wykombinujesz oddzielne upieczenie czesci ciasta i potem ich
przelozysz taka masa?

Pozdrawiam
Lilla

1. Data: 2002-02-26 09:11:51

Od: "Dorunia" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Asiunia" <j...@p...gda.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik Lilla <l...@f...krasnik.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych
> napisał:a5fi68$ep3$...@n...lublin.pl...

> No tak, masz racje. W takim razie moze na ciasto mase kokosowa, po
> upieczeniu budyniowa i na to polewe. Ale czy bedzie dobre, hm?
> Asia

Tylko czy nie będzie to za suche, jak upiecze się ciasto kruche z masą
kokosową?
Dorunia

1. Data: 2002-02-26 09:13:17

Od: "Asiunia" <j...@p...gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2002-02-26 09:19:38

Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

napisała:
> W takim razie moze na ciasto mase kokosowa, po
> upieczeniu budyniowa i na to polewe. Ale czy bedzie dobre, hm?

Chiba ... nie wiem i nie zaryzykowalabym czegos takiego :)
Lepiej oddzielnie upiec spod, oddzielnie placek kokosowy
(bo to jest jednak placek, a nie masa), a potem ich przelozyc
masa budyniowa.

Pozdrawiam
Lilla

1. Data: 2002-02-26 10:10:05

Od: "Asiunia" <j...@p...gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Lilla <l...@f...krasnik.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a5fk1h$hk2$...@n...lublin.pl...
> [...]
> Lepiej oddzielnie upiec spod, oddzielnie placek kokosowy
> (bo to jest jednak placek, a nie masa), a potem ich przelozyc

Ok w takim razie tylko lekko zmodyfikuje oryginal. Do masy budyniowej ciut
mniej budyniu (1,5-2?) zeby nie zrobil sie twardy klajster tylko masa byla
bardziej plynna + 2 lychy masla (ryzyk fizyk), reszta wg Doruni. Pozyjemy
zobaczymy.
Asia z pozdrowieniami

Seler naciowy
ryba na złoto
P - ryba po serbsku
Szukam Niedrogiej Restauracji (baru) Hiszpańskiej w Warszawie
A może coś z kuchni żydowskiej? (P)