Kremy depilacyjne do miejsc inytmnych (nie bikini) -> jakie?

1. Data: 2003-10-23 23:08:49

Temat: Kremy depilacyjne do miejsc inytmnych (nie bikini) -> jakie?
Od: "Szymon" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Depilujemy ja i moja dziewczyna swoje miejsca inytmne, jednak robimy to
tylko i wylacznie maszynka do golenia.
Czy mozna to wydepilowac kremem lub pianka do depilacji?
Na produktach veet podaja ze sie nie nadaja.
Czy ktos probowal to jednak, a moze znacie inne produkty nadajace sie do
tego.

Dzieki za odpowiedzi

Szymon

1. Data: 2003-10-24 09:00:37

Od: "Kasia L." <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja używam właśnie kremu Veet do skóry wrażliwej i wszystko jest ok. Stosuje
go juz pół roku i nie miałam żadnych problemów.
pozdr

1. Data: 2003-10-24 12:28:37

Od: "sadia" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Szymon" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
> Witam
>
> Depilujemy ja i moja dziewczyna swoje miejsca inytmne, jednak robimy to
> tylko i wylacznie maszynka do golenia.

Ja kupilam veet do depilacji bikini i wydepilowalam sobie wszystkie wloski
na narzadach intymnych - minusem jest to, ze szybko odrastaja, i i tak
musiala przejechac jeszcze maszynka.. bo krem depiluje ale jakby nie do
konca. Jednak jestem zadowolona bo latwiej mi nalozyc krem, potem zebrac i
raz przejechac maszynka niz ze 100 razy;) no i maja fajny kremik po
depilacji - ogolnie polecam.

Sadia

1. Data: 2003-10-24 12:33:49

Od: "Kamila" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Sadia
>
> musze sie zgodzic, jest naprawde fajny i nawet niedrogi (warto poszukac w
supermarketach sa czesto promocje "takich rzeczy")

Kamila

1. Data: 2003-10-24 15:04:46

Od: "Szymon" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Na produktach veet podaja ze sie nie nadaja.
> Czy ktos probowal to jednak, a moze znacie inne produkty nadajace sie do

Dziekuje Wam bardzo za odpowiedzi.
A tak przy okazji, co myslicie o wydepilowanym facecie w intymnych
miejscach?

1. Data: 2003-10-24 15:48:46

Od: "sadia" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kamila" <l...@o...pl> napisał w wiadomości
> supermarketach sa czesto promocje "takich rzeczy")

Ja dalam 31 zl.

Sadia

1. Data: 2003-10-24 15:50:05

Od: "sadia" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dziekuje Wam bardzo za odpowiedzi.
> A tak przy okazji, co myslicie o wydepilowanym facecie w intymnych
> miejscach?

Mnie by to nie podniecalo;) tzn facet ma mniejsze owlosienie raczej od
kobiet.. no i wiadomo kobieta goli bo wlosy moga przeszkadzac chociazby w
seksie oralnym.. ale u faceta raczej nie przeszkadzja:> wole jednak z.

Sadia

1. Data: 2003-10-24 15:57:58

Od: "Kamila" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sadia" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Szymon" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

ja osobiscie lubie jak moj facet jest gladziutki i nie drapie mnie, sama tez
staram sie dbac o to miejsce

1. Data: 2003-10-24 19:35:36

Od: "Bastet_Milo" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ave

> [...]
> kobiet.. no i wiadomo kobieta goli bo wlosy moga przeszkadzac chociazby w
> seksie oralnym.. ale u faceta raczej nie przeszkadzja:> wole jednak z.

No cush... ja nie lubie pluc wlosami, wiec jestem za depilacja u faceta,
ewentualnie, powaznym skroceniem wlosow.
A poza tym to ladnie, schludnie wyglada IMHO.

--
pa! "See you in space Cowboy..."
Bastet_Milo Cowboy Bebop

1. Data: 2003-10-24 20:04:51

Od: "iza b." <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Szymon" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

> A tak przy okazji, co myslicie o wydepilowanym facecie w intymnych
> miejscach?

ma byc milutki i gałdziutki jak pupcia niemowlaczka.

iza

popekany nos :(
jaki polecacie fluid
odradzam krem herbapol