Kremy tonujące, koloryzujące

1. Data: 2003-09-16 10:00:11

Temat: Kremy tonujące, koloryzujące
Od: "Maga" <v...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hejka. Kupiłam sobie niedawno kremik matująco-tonujący Miraculum z serii
Young. Jest całkiem fajny, tzn. jak się go jeszcze przypudruje, to nieźle
wygląda, no i puder jakoś lepiej się na nim trzyma, poza tym jakiś
drobiażdżki nieco tuszuje, jeżeli o mnie chodzi, to może on trochę za mocno
matuje, miał niby nawilżać, ale to mu jakoś nie wychodzi, przed tym kremem
muszę smarować się czymś nawilżającym, żeby mi skóra z twarzy nie zeszła.
I tu moje pytanko, znacie jeszcze jakieś fajne tego typu kremy? Pal diabli
jak się to nazywa, tonujący, koloryzujący, chodzi mi o to, żeby to nie był
taki typowy podkład, tylko właśnie jakiś taki krem, np. tym z Miraculum
chyba się nie da jakoś źle posmarować, nie ma żadnych smug itd., a podkłady
niestety je zazwyczaj zostawiają. No i żeby z jednej strony twarz była
matowa, ale nie tak wysuszona na wiór. Widziałam, że miraculum ma jeszcze
jeden taki krem, z serii chyba dla wrażliwców, może któraś z Was próbowała?
Dzięki z góry.
Maga

1. Data: 2003-09-16 10:35:37

Temat: Re: Kremy tonujące, koloryzujące
Od: "Beata" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maga" <v...@m...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> matowa, ale nie tak wysuszona na wiór. Widziałam, że miraculum ma jeszcze
> jeden taki krem, z serii chyba dla wrażliwców, może któraś z Was

Kiedy dawno stosowalam taki krem Vivhy Lumene. Z tego co pamietam bylam z
niego zadowolona tylko troszke drogo kosztuje.

Beata Księżyk

1. Data: 2003-09-16 11:01:14

Od: "Justine" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

<ciach>
taki kremik koloryzujacy ma w swoje ofercie AVON
jest nawet bardzo nawilzajacy
jest leciutki i dobry na kremik matujacy
wyprobowalam i bylam zadowolona
pozdrawiam
justi

1. Data: 2003-09-16 12:55:19

Od: Evik <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Maga <v...@m...pl> wrote:

[...]
> I tu moje pytanko, znacie jeszcze jakieś fajne tego typu kremy?
[...]

Jest sporo takich kremow. Nivea ma w swojej ofercie, rozniez Oceanic.
Sama uzywalam jedynie kremu koloryzujacego z Yves Rocher
http://yves-rocher.com.pl/index.php?k=68
Nie wysuszal mi skory, ale tez nie matowil (zreszta nie ma takiego zadania).

Proponuje rowniez zajrzec na strone http://wizaz.pl Na pewno cos tam wypatrzysz :)

Pozdrawiam,
Evik

1. Data: 2003-09-16 14:14:51

Od: "Maga" <h...@i...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

No cóż, nadal jestem w kropce, bo tak: Avon ma fatalne opinie, Nivea też
niebardzo, ten yR jeszcze jako tako, a ten Miraculum Sensitive nie ma
żadnych recenzji, a opis jest taki kuszący!
Jakoś mało tego wszystkiego.
Maga

1. Data: 2003-09-16 17:57:08

Od: "Kasia Ż" <k...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maga" <h...@i...org.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> niebardzo, ten yR jeszcze jako tako, a ten Miraculum Sensitive nie ma
> żadnych recenzji, a opis jest taki kuszący!

Witam,
ja latem uzywalam Krem tonujący Max Biodermy.Ma bardzo ciemny kolor,wiec
raczej nadaje sie na lato.Ale wiem,ze jest jeszcze jeden krem tonujacy tej
firmy,ktorego niestety jeszcze nie uzywalam.wiecej mozesz poczytac na
stronie www.esentia.pl tam tez mozesz zamowic sobie kremiki.

Pozdr.
Kasia Ż

1. Data: 2003-09-16 20:52:47

Od: "Justyna" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Krem tonujący Max Biodermy.Ma bardzo ciemny kolor,wiec
> raczej nadaje sie na lato.Ale wiem,ze jest jeszcze jeden krem tonujacy tej
> firmy,ktorego niestety jeszcze nie uzywalam.

w ofercie Biodermy jest jeszcze krem tonujący do skóry naczynkowej z spf
50 oraz kremy tonujące do cery tłustej w dwóch odcieniach.
z tonujących kremów z mocnymi filtrami (jak wymieniona wcześniej bioderma
photoderm max): Anthelios XL tiente (spf60), SVR spf 50.

1. Data: 2003-09-21 15:41:19

Od: "minkaaa" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maga" <v...@m...pl> napisał w wiadomości
> Hejka. Kupiłam sobie niedawno kremik matująco-tonujący Miraculum z serii
> Young.

Ja też go miałam :) Wypróbowałam do tej pory trzy ktemy tonujące i
zdecydowanie wolę takie wynalazki od pudrów:
*Miraculum Young (pomarańczowy)-dobry, ale konsystencja zbyt płynna, a
kolorek dla mnie trochę za jasny, ładnie pachnie. Ale na pewno lepiej z nim
wyglądam niż bez niego :) (50ml ~ 13pln)
*Normaderm (Vichy)-lepszy od poprzedniego, bardzo ładnie tuszował
przebarwienia, po dłuższym uzywaniu trochę wysuszał. Kupiłam go dzięki temu,
że wcześniej dostałam próbki. (30ml ~35pln)
*Krem tonujący z Oriflame (seria Visions)-teraz go mam, delikatnie kryje,
ładnie pachnie, nie wysusza, fajna konsystencja i sa dwa kolorki do wyboru,
niestety, nie matuje na cały dzień:( (30ml ~ 15pln).

Podsumowując: Vichy jest dobry, ale drogi. Zużyłam dwa opakowania, potem
odkryłam Miraculum, a jeszcze teraz Oriflame. I chyb ten ostatni kupię
ponownie.

Pozdrawiam!!!

minkaaa

Pilates - okolice Katowic - ktoś słyszał?
Moda meska
kąpiel kwasowęglowa - co to jest?
tlusta cera a tradzik
Jaką formę ćwiczeń wybrać?