Kret, ale pozytywnie

21. Data: 2003-03-13 21:17:09

Temat: RE: Kret, ale pozytywnie
Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Tadeusz Smal
(...)
> a o ojcostwo tej plesni podejrzewalem trociny
> ktore dosypalem do tego torfu i ziemi aby troche je rozluznic
> :)))))))

Ja dosypuję żwiru, sądzę że dosypywanie trocin nie jest dobrym pomysłem z
wielu względów.
:-) Bogusław

22. Data: 2003-03-13 21:56:52

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Tadeusz Smal" <s...@s...pl> wrote in message
> :)
> czesto
> to znaczy jak czesto
> ?

Codziennie trochę dłużej, możesz zacząć od godziny na przykład. Na wyczucie.

> te w szklarenkach rosly szybciej ale wlasnie kolejno trafia je szlag
> a te bez przykrycia sa coprawda mniejsze ale nadal wygladaja zdrowo
> :)

Bo nie są wydelikacone. Te bez nakrycia zdążyły się już zahartować.

> :)
> aby wiedziec o co pytac
> ten Previkur to cos do opryskiwania

Grzybobójczy. Słabym roztworem podlać ziemię.

Pozdrawiam, Basia.

23. Data: 2003-03-13 23:32:58

Od: "Moon" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tadeusz Smal <s...@s...pl> wrote:
> [...]

Obowiązkowo światłodźwięk!
To "duuuup", to tak więcej dla mojej frajdy:)
Moon

--

where iz my kristal ball?

24. Data: 2003-03-14 01:26:54

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Bogusław Radzimierski" <a...@o...pl> wrote in message
czny.pl...

> Nie trzeba wyprowadzać na spacery....

To mi przypomina wierszyk:
Na spacer wychodzi dzis krecia rodzinka,
Kret-ojciec, kret-matka i corka - kretynka.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

25. Data: 2003-03-14 01:50:36

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Dirko" <d...@w...pl> wrote in message

> Hejka. Skleroza Tadziu, zapominasz cośmy wypisywali na ten temat. A może
> lenistwo wstrętne Cię ogarnęło i nie wyprażyłeś, co? Ziemia ogrodnicza
> kupiona w sklepie i ta z kretowiska zawiera komplet grzybów glebowych, które
> skutecznie załatwiają siewki. Podłoże do produkcji rozsady musi być
> sterylne.

Ale wysiane w gruncie rosliny kielkuja i rosna w niesterylnej.
Moze slonce sterylizuje (ultrafioletem)?

Pozdrowienia,
Michal

26. Data: 2003-03-14 02:09:00

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Grzegorz Sapijaszko" <g...@s...net> wrote in message

> Ależ ja tam do kretów nie mam nic... :)

A wiec ustalone: rok ogrodniczy 22 marca 2003 - 21 marca 2004 jest rokiem kreta!

Pozdrowienia,
Michal

27. Data: 2003-03-14 07:53:51

Od: "Marta Góra" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> napisał w wiadomości

> A wiec ustalone: rok ogrodniczy 22 marca 2003 - 21 marca 2004 jest rokiem kreta!

To ja w sobotę powiem to swojemu, ryje z prędkością światła:-)

Pozdrawiam
Marta

28. Data: 2003-03-14 07:55:38

Od: "Marta Góra" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Dirko" <d...@w...pl> wrote in message

> Ale wysiane w gruncie rosliny kielkuja i rosna w niesterylnej.
> Moze slonce sterylizuje (ultrafioletem)?

Ano właśnie.
U mnie efekty jak u Tadzia, za dużo doniczek, ża dużo ziemi do prażenia:-(((

Pozdrawiam
Marta

29. Data: 2003-03-14 07:57:01

Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Marta Góra

> To ja w sobotę powiem to swojemu, ryje z prędkością światła:-)

> Pozdrawiam
> Marta

Poczuł się dowartościowany :-)
:-) Bogusław