Krety ?

41. Data: 2006-03-29 19:38:04

Temat: Re: Krety ? - OT
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:gbo4pbxf8o1o$.17bg6g7ilulfv.dlg@40tude.net...

> Pozycje to się raczej w książkach ogląda.
> Sorry, głupkowato mi się skojarzyło:)))

Jak to wiosną.... :-))))
Pozdrawiam :-)
Janusz

42. Data: 2006-03-29 19:44:39

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Marta Góra wrote:

> Pozycje to się raczej w książkach ogląda.

A ja najpierw myślałem,że chodzi o czytanie _w_ bardzo
szczególnej pozycji :-)

Pozdrowienia,
Michał

--
Michał Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

43. Data: 2006-03-29 20:00:35

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:HsBWf.45238$g91.34903@tornado.ohiordc.rr.com...

> A ja najpierw myślałem,że chodzi o czytanie _w_ bardzo
> szczególnej pozycji :-)

Oto, co warta jest delikatność i subtelność...

Pozdrawiam, Basia.

--
http://tabaza.sapijaszko.net/

44. Data: 2006-03-29 20:39:00

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Michal Misiurewicz napisał(a):

> A ja najpierw myślałem,że chodzi o czytanie _w_ bardzo
> szczególnej pozycji :-)

Czyutanie? W pociągu, w przeciągu, na drągu ...
;-)
pozdr. Jerzy

45. Data: 2006-03-29 20:56:00

Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No właśnie tak się nie da. Wzrok sam się unosi...może w taki cudownie
> anielski sposób:( A potem to już się ciało też z leżaka unosi...

zerknie tu ,to tam ...zielsko wypatrzy ,suchy kwiatek,pazurki w łapki ,
sekatorek i koniec odpoczynku:-))
A może to właśnie jest wypoczynek!

Pozdrawiam TeresaR

46. Data: 2006-03-30 07:25:24

Temat: Re: Krety ?
Od: "Jacek Gucio" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

ewa <m...@l...com> napisał(a):

> ROTFL

Teraz to bardzo śmieszne, ale w czasach prohibicji tylko badylarze
mieli jakieś resztki w barku.
Flaszeczka za kreta to nie była wygórowana cena ;-)

Pozdrawiam, Jacek

P.S. Jak nie było kreta to turkuć podjadek też działał ;-)

47. Data: 2006-03-30 09:27:40

Od: "ewa" <m...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek Gucio"

> [...]
>
> Pozdrawiam, Jacek
>
> P.S. Jak nie było kreta to turkuć podjadek też działał ;-)

a wiesz, u mnie nadal to obowiązuje...kilka razy jak mi kret zrył trawnik i
dałam upust swoim emocjom w rozmowie z sąsiadem zawsze słyszałam: postaw
flaszke to przyjdzie (tu padała ksywka któregoś z okolicznych
"badziewiarzy") i Ci się na kreta zaczai i złapie.

--
ewa

48. Data: 2006-03-30 10:24:04

Od: "Vip Theater" <v...@v...com> szukaj wiadomości tego autora

A może to właśnie jest wypoczynek!

Wypoczynek?
Teraz to bedzie dopiero wypoczynek zamowilem duza pake cyklonu na te czrne
skurczybyki Polythanol.
Ciezko bylo bo to zaj... toksyczne i jakies uprawnienia trzeba miec, ale sie
udalo. Czekam cierpliwie i juz spokojnie jak sloneczko osuszy ziemie to
wkrocze do akcji.
Czarna, slepe futrzaki miejcie sie na bacznosci i wyprowdzcie sie daje wam
ostatnia szanse.
Inaczej za pare dni gaz zalatwi z wami sprawe.
Swoja droga to ciekawe jaki rachunek za gaz mi przyjdzie? Ha... ha.
Juz mowie za 5 kg, dam 130 PLN, a ile z tego gazu bedzie to nie wiem.

Za kilka dni to wlasnie bedzie wypoczynek.

Pozdrawiam i podziele sie po wojnie moimi spostrzezeniami, a poki co szykuje
maske i rekawice.

PiT

49. Data: 2006-03-30 11:33:49

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Vip Theater napisał(a):
[...]
> Pozdrawiam i podziele sie po wojnie moimi spostrzezeniami, a poki co szykuje
> maske i rekawice.

W przyszłym roku będziesz mieć ten sam problem od nowa.
;-)
pozdr. radykalnie Jerzy

50. Data: 2006-03-30 11:44:07

Od: "Zielka" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Swoja droga to ciekawe jaki rachunek za gaz mi przyjdzie? Ha... ha.
> Juz mowie za 5 kg, dam 130 PLN, a ile z tego gazu bedzie to nie wiem.

Żartujesz, prawda?
My tutaj [w większości] psioczymy na krety ile wlezie ale staramy się
załatwiać problem bezkrwawo.
Przecież to takie sympatyczne futrzaki :))))
Pozdrawiam, Krystyna

Mirek pomyslałam, o Tobie;-)
przyspieszenie kompostowania
Kiedy chwasty wzejda?