Kroj spodnicy-pomocy

1. Data: 2005-09-28 17:14:32

Temat: Kroj spodnicy-pomocy
Od: "Magdalena" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ogarnieta straszna checia posiadania nowej spodnicy kupilam sobie trzy :-).
Jedna do pol lydki, czarna plisowana, ale plisy zaczynaja sie dopiero od
bioder, na gorze waziutka.
Druga 'z klosza' za kolano w pionowe ciemne wzorki, trzecia czarno biala z
czarnym spodem wiazana na paseczki, zakladana jak koperta, za kolana.
Mam jakos tak wdrukowane w glowe, ze tylko wysokie dziewczyny dobrze
wygladaja w spodnicach innych niz do ziemi, a ja jestem sredniego wzorstu.
No i poza tym nosze rozmiar 38 ale sylwetka klepsydry (dol i gora rowne) a
szerokie spodnice chyba poszerzaja biodra i nigdy nie nosilam innych niz
waskie i do ziemi
Nie moglam sie zdecydowac ani w przebieralni ani w domu czy wygladam fajnie
czy mam tylek jak klacz.
Napiszcie cos fachowego i madrego bo zwariuje od tego stania przed lustrem i
zmieniania kiecek ;-)

Magda

1. Data: 2005-09-28 18:14:38

Temat: Re: Kroj spodnicy-pomocy
Od: "Yaga" <y...@R...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> Napiszcie cos fachowego i madrego bo zwariuje od tego stania przed lustrem
> zmieniania kiecek ;-)

Ja pewnie nie napiszę nic ani fachowego, ani mądrego (bo się nie znam na
dopasowaniu fasonów do typu urody, robię to na czuja), ale wtrącę swoje trzy
grosze;)
Przede wszystkim - jak się czujesz w tych spódnicach? Bo dla mnie jednak
wyznacznikiem jest to, jak się ktoś czuje w danym ciuchu. Jak się dobrze
czujesz i się sobie podobasz, to czemu nie.
Ja przez długi czas byłam przekonana, że jedyne spodnice, ktore mogę nosic
to własnie albo dlugie do ziemi z rozcięciem, albo krótkie przed kolano czy
do połowy uda. A ostatnio kupiłam sobie zwiewną spódnice z klinów,
rozkloszowaną, z rozcięciem do połowy uda, a sama spódnica za kolano i się
okazało, że nawet w niej wyglądam ;) Dlatego pochwalam eksperymenty :)

Pozdrawiam, Yaga

--
"Tanz - mein Leben - tanz
Tanz mit mir

1. Data: 2005-09-29 08:49:39

Od: Theli <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Magdalena napisał(a):

> [...]
> czy mam tylek jak klacz.
> Napiszcie cos fachowego i madrego bo zwariuje od tego stania przed lustrem i

Nie napisze nic fachowego ani madrego :) Wydaje mi sie, ze wygladasz
pewnie lepiej niz ci sie wydaje, ze wygladasz ;) pewnie masz takie
wrazenie
http://www.hsocuk.com/galleries/albums/userpics/fun/
whatwomensee.PNG :)

th
ps. wersja meska
http://www.hsocuk.com/galleries/albums/userpics/fun/
whatmensee.PNG

[gdzie we Wrocku] Seria CALMA HLC by Ziaja
Muzyka do cwiczen aerobowych
garnier skin naturals czy uczula
szkolenie Wawa
czy ktos zna?