Krokus zakwitł

21. Data: 2003-01-31 19:05:26

Temat: Re: Krokus zakwitł
Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

----- Original Message -----
From: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl>

> Wy nie naśmiewajcie się tak z różdżek. Ww posługują się panowie z
wodociągów
> w celu odnalezienia rur pod ziemią. W ubiegłym roku byłam tego świadkiem.
> Kaśka

:))))
kiedys pracowalem w wykonastwie
zewnetrznych instalacji sanitarnych
i tez czasami blyskalem "szukajac" rozdzka czy wahadelkiem rur pod ziemia
znajac ich polozenie z planow...
:)))))
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

22. Data: 2003-01-31 19:05:46

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

23. Data: 2003-01-31 20:15:21

Od: "Jerzy Nowak" <w...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewa Szczęœniak <e...@b...uni.wroc.pl> napisał(a):

> [...]
> wpuszczona w rure. Niestety, tych co umieja jest duzo mniej, niz tych, co
> nie umieja a szukaja, czesto za duza gotowke.

Ci co potrafią znaleźć, robią to czasami za darmo.
;-)
Mało kto z tych "poszukiwaczy" zna zasady BHP za co później płacą ciężkimi
dolegliwościami nie wiedząc dlaczego.
:-(((

pozdr. Jerzy

24. Data: 2003-01-31 20:22:27

Od: "JB" <i...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> jak sie kopie odpowiednio gleboko
> to jakas wode zawsze sie znajdzie
> na blisko 90 % powierzchni kraju
> :)

A może i geotermię? :)

25. Data: 2003-01-31 20:34:12

Od: "JB" <i...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zewnetrznych instalacji sanitarnych
> i tez czasami blyskalem "szukajac" rozdzka czy wahadelkiem rur pod ziemia

No, nie całkiem. Wdrażając "jakiś tam" projekt, poproszono mnie o
zlokalizowanie kabli wysokiego i średniego napięcia. Użyłem dość drogiego
sprzętu i wskazałem przebieg. Pan brygadzista zgiął dwie elektrody i
powtórzył "zabieg" wykrywania. Był dokładniejszy (dokonano przy mnie
przekopów kontrolnych. Panowie od ropy: DRŻYJCIE!. :) ). Co ciekawe, też mi
się to udało.

26. Data: 2003-01-31 21:10:26

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> Mało kto z tych "poszukiwaczy" zna zasady BHP za co później płacą ciężkimi
> dolegliwościami nie wiedząc dlaczego.
> :-(((
>
> pozdr. Jerzy

:)
a mi ich nie zal
jak ktorys za bardzo "zakreci" rozdzka i oberwie w kalafe
:)

28. Data: 2003-01-31 21:10:27

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> powtórzył "zabieg" wykrywania. Był dokładniejszy (dokonano przy mnie
> przekopów kontrolnych. Panowie od ropy: DRŻYJCIE!. :) ). Co ciekawe, też
:)
i slepej kurze czasami sie poszczesci
:)

27. Data: 2003-01-31 21:10:27

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

29. Data: 2003-01-31 23:03:12

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

30. Data: 2003-02-03 09:58:44

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tadeusz Smal wrote:
(...)

> [...]
> przypadku seansów telewizyjnych "uzdrawiaczy"), której tak łatwo ulegają
> ludzie pragnący zdrowia lub przedłużenia życia za wszelką cenę. "

Na żyłach się nie znam, pomoc uzdrawiaczy też uważałam za sugestię,
typowe placebo, dopóki nie spotkałam się z możliwością pomocy
zwierzętom. Im nie da się nic zasugerować. A diagnozy potwierdzają
weterynarze - nikt chyba nie jest na tyle głupi, żeby stosować samo
leczenie wahadłem. Za to bardzo dobrze uzupełnia ono leczenie
tradycyjne czy homeopatyczne (niektórzy to tez uważają za czary :-))

Krycha&Co(ty)

Piec chlebowy.
Przyjme duże kwiaty doniczkowe!!
IPM w Essen- trochę spam