Krokusy w Hamburgu

1. Data: 2003-09-14 19:54:15

Temat: Krokusy w Hamburgu
Od: zdzislaw kmito <3...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

Niedziela ciepla,sloneczna zachecila mnie do spaceru na swiezym
powietrzu.Wybralem sie do ogrodu miejskiego i tam spotkalem kwitnace
krokusy.Pozdrawiam Zdzichu.

2. Data: 2003-09-14 20:09:51

Temat: Re: Krokusy w Hamburgu
Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> Niedziela ciepla,sloneczna zachecila mnie do spaceru na swiezym
> powietrzu.Wybralem sie do ogrodu miejskiego i tam spotkalem kwitnace
> krokusy.Pozdrawiam Zdzichu.
hehe
jakie one bylo swieze
jesli w miescie...
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

ps. moim kalina tez jakby zbieralo sie na ponowne kwitnienie
?

3. Data: 2003-09-14 20:43:35

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"zdzislaw kmito" <3...@t...de> wrote in message
> Niedziela ciepla,sloneczna zachecila mnie do spaceru na swiezym
> powietrzu.Wybralem sie do ogrodu miejskiego i tam spotkalem kwitnace
> krokusy.

A nie byly to zimowity jesienne (Colchicum autumnale)?
Wygladaja prawie tak samo jak krokusy:
http://www.grzyby.pl/rosliny/gatunki/Colchicum_autum
nale.htm

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

4. Data: 2003-09-14 20:56:48

Temat: Odp: Krokusy w Hamburgu
Od: "Rene" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A nie byly to zimowity jesienne (Colchicum autumnale)?
> Wygladaja prawie tak samo jak krokusy:
Możliwe, ale przy tegorocznych anomaliach.... U mnie hiacynty jakby miały
chęc wypuścić jakieś coś...
Pozdrav.Rene

5. Data: 2003-09-15 19:13:58

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

s...@s...pl (Tadeusz Smal) writes:

> ps. moim kalina tez jakby zbieralo sie na ponowne kwitnienie?

A. pensylvanicum nie dość, że wypuścił nowe liście (ciekawe, co on
będzie robił wiosną?), to jeszcze i pąki kwiatowe ma. Znaczy, kwitnąć
będzie... I w zasadzie nie byłoby to takie dziwne, gdyby nie fakt, że
dzisiaj połowa września a nie kwiecień...

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Dariusza z Ełku, co jest monterem,
Z powodu prącia zowią kilerem.

6. Data: 2003-09-15 20:09:23

Od: zdzislaw kmito <3...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

Michal wykazales sie dobra znajomoscia tematu,ja myslalem ze to krokusy
a faktycznie sa to zimowity jesienne.Pozdrawiam Zdzichu.

7. Data: 2003-09-16 06:45:53

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:m...@s...net...

> [...]
> będzie... I w zasadzie nie byłoby to takie dziwne, gdyby nie fakt, że
> dzisiaj połowa września a nie kwiecień...

Nie chcę krakać, ale ja, na Twoim miejscu, rozglądałabym sie już za nowym
A. p. :-)
--
Pozdrawiam, Kaśka

8. Data: 2003-09-16 19:48:09

Temat: Re: Odp: Krokusy w Hamburgu
Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> writes:

> Nie chcę krakać, ale ja, na Twoim miejscu, rozglądałabym sie już za
> nowym A. p. :-)

Kra, kra, kra...

A jakby co, to z Bogusławem już wypatrzyliśmy takie u Tracza :-)

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Raz poeta Sz. Cz. z Bieszcza(d)
- psa tresował pośród deszcza.

9. Data: 2003-09-17 08:04:19

Temat: Odp: Odp: Krokusy w Hamburgu
Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:m...@s...net...
> "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> writes:
>
> Kra, kra, kra...

:-))

> A jakby co, to z Bogusławem już wypatrzyliśmy takie u Tracza :-)

Jak były takie, jakie widziałam ostatnio, to jednak inne :-)
--
Pozdrawiam, Kaśka

Test
Tuje co im jest?