Krople do oczu na czyrak w uchu ? o co chodzi ?

1. Data: 2008-03-04 21:03:20

Temat: Krople do oczu na czyrak w uchu ? o co chodzi ?
Od: Adam <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

brat chyba "załatwił" sobie ucho przy tych wiatrach
w ostatnich dniach, strasznie go boli i w końcu dziś
poszedł do laryngologa, który stwierdził że ma czyraka
w uchu (? - brat nie pamięta jak to lekarz dokładnie sformułował)
i stwierdził też że to raczej od uszkodzenia np patyczkiem do uszu.

I teraz meritum sprawy:
Lekarz przepisał jakiś lek bratu, brat go kupił i nagle okazało się
że ten lek to Proxacin - "krople do oczu, roztwór"

zdjęcie poniżej:
http://img410.imageshack.us/img410/6918/p3047828au3.
jpg

coś tam wyczytaliśmy na ulotce że lek ma działanie m.in antybakteryjne,
ale teraz zasadnicze pytanie:

Czy lekarz po prostu się pomylił, czy farmaceuta źle odczytał lek na
recepcie, czy może wszystko jest ok i tenże lek można po prostu stosowac
okazjonalnie w przypadku dolegliwości brata ?

Pomóżcie prosze , bo brata boli ucho jakby igłę mu ktoś w nie wbijał,
a do jutra trochę czasu zostało żeby sie skonsultowac z lekarzem ktory owy
lek przepisał.

Adam

2. Data: 2008-03-05 12:38:46

Temat: Re: Krople do oczu na czyrak w uchu ? o co chodzi ?
Od: Adam <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 4 Mar 2008 22:03:20 +0100, Adam napisał(a):

> [...]
>
> Pomóżcie prosze , bo brata boli ucho jakby igłę mu ktoś w nie wbijał,
> a do jutra trochę czasu zostało żeby sie skonsultowac z lekarzem ktory owy

Okazało się że ten lek jest jak najbardziej prawidłowy i stosuje się go w
takich przypadkach.

Mam jeszcze inne pytanie, mam nadzieję że tym razem ktoś będzie z
grupowiczów wiedział.
Otóż brata strasznie to ucho boli, rano mu lekarz je przeczyścił i brat
ledwo daje sobie rady z tym bólem - wczoraj wziął 400 mg ibuprofenu, rano
znów 400, i przed godziną znów 400. Pytanie jest czy może ew. wziąć ketonal
forte 100mg i czy to nie będzie kolidowało z tym wcześniejszym
ibuprofenem... ?

Adam

3. Data: 2008-03-06 18:47:21

Od: "justyna " <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

krople do oczu można stosować do uszu (odwrotnie nie można);
wybór leków do oczu jest znacznie wiekszy niż kropli do uszu, dlatego lekarz
zapisał antybiotyk 'oczny'

4. Data: 2008-08-31 20:06:20

Od: KatonStarszy <j...@w...NOSPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

Adam pisze:

> [...]
> znów 400, i przed godziną znów 400. Pytanie jest czy może ew. wziąć ketonal
> forte 100mg i czy to nie będzie kolidowało z tym wcześniejszym

Lepiej iśc znowu do lekarza. 1600 mg ibuprofenu? Chryste panie, wżadnym
wypadku nie więcej!

krzywe nogi...
O prawie do prawa do godnej ?mierci.
re: dezynfekcja notebooka
bolaca kostka w dloni
Zespół Ehlersa-Danlosa - coś przeciwnego