krzywe nogi...

1. Data: 2008-03-04 13:11:58

Temat: krzywe nogi...
Od: "bhg" <b...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam. Znajoma ortopeda stwierdziła u mojego dwuletniego dziecka
znaczne skrzywienie nóg - podobno 10 stopni. Krzywe nogi są u niego
faktycznie zauważalne,wiem ,że maksymalne dopuszczalne wykrzywienie
to 7 stopni, problem w tym,że owa lekarka zaleciła spanie w szynach
ortopedycznych i specjalne buty z koturnami. Czy to są metody
aktualnie stosowane, czy nie lepsze są ćwiczenia itp?

2. Data: 2008-03-04 14:02:54

Temat: Re: krzywe nogi...
Od: <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

test :(

Użytkownik "bhg" <b...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> ortopedycznych i specjalne buty z koturnami. Czy to są metody
> aktualnie stosowane, czy nie lepsze są ćwiczenia itp?

O prawie do prawa do godnej ?mierci.
re: dezynfekcja notebooka
bolaca kostka w dloni
Zespół Ehlersa-Danlosa - coś przeciwnego
dezynfekcja notebooka