Krosta....(do ginekologa)

1. Data: 2004-11-16 18:24:48

Temat: Krosta....(do ginekologa)
Od: "KAsia" <k...@r...net> szukaj wiadomości tego autora

Dzisiaj poczulam jakies dziwny ból i wyczulam ze na wardze sromowej wiekszej
od wewnatrz zrobila mi sie krosta. W dotyku jest jak mala fasolka ktora
troche boli. Co to moze byc ...poradzcie czy udac sie z tym do ginekologa
czy moze to byc cos powazniejszego?

2. Data: 2004-11-16 18:33:15

Temat: Re: Krosta....(do ginekologa)
Od: "Dorota D." <potforrrek@USUŃBLABLA.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "KAsia" <k...@r...net> napisał w wiadomości
> [...]
> od wewnatrz zrobila mi sie krosta. W dotyku jest jak mala fasolka ktora
> troche boli. Co to moze byc ...poradzcie czy udac sie z tym do ginekologa

Jeśli to pojedyńcza krosta i pojawiła się nagle, to pewnie równie nagle
zniknie i jest czymś chwilowym, jak... pryszcz ;-) Ja bym sobie dała spokój
z wizytą u lekarza, ale decyzja nalezy do Ciebie.

D.

3. Data: 2004-11-16 18:49:23

Od: "Anetta" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> od wewnatrz zrobila mi sie krosta. W dotyku jest jak mala fasolka ktora
> troche boli. Co to moze byc ...poradzcie czy udac sie z tym do ginekologa

na Twoim miejscu poszłabym do lekarza, mam tylko jedno skojarzenie, ale nie
jest miłe więc może oszczędzę sobie takich domysłów na forum, pozdrawiam

4. Data: 2004-11-16 18:52:04

Od: "KAsia" <k...@r...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anetta" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
> wiekszej
> >
> na Twoim miejscu poszłabym do lekarza, mam tylko jedno skojarzenie, ale
nie
> jest miłe więc może oszczędzę sobie takich domysłów na forum, pozdrawiam

A moze jednak zdradzisz o czym myslisz...bo skoro zaczelas...Ja tez jestem
lekarzem tyle ze od ząbkow i nic mi sie nie stanie jesli podzielisz sie ze
mna swoim skojarzeniem jesli nie tu to na priv( w koncu to mnie dotyczy).
Pozdrawiam Kasia

5. Data: 2004-11-16 19:44:21

Od: "do*ska" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "KAsia" napisał
> Dzisiaj poczulam jakies dziwny ból i wyczulam ze na wardze sromowej
> wiekszej
> od wewnatrz zrobila mi sie krosta. W dotyku jest jak mala fasolka ktora
> troche boli.

Mnie sie to kojarzy z opryszczka, ale ja nie jestem lekarzem.

6. Data: 2004-11-16 20:03:53

Od: "Artur Łukuć" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

poradzcie czy udac sie z tym do ginekologa
> czy moze to byc cos powazniejszego?

eeeee... poco od razu do ginekologa.
Poczekaj az sie w majtkach przestanie miescic.

7. Data: 2004-11-16 20:05:10

Od: "Artur Łukuć" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

....aha, powiem Ci wiecej jak mi przeslesz zdjecie.
No w sumie mozesz nam przesłac to zdjecie :):):)

8. Data: 2004-11-16 20:27:02

Od: Hektor <m...@N...alternatywa.net> szukaj wiadomości tego autora

"Artur Łukuć" <m...@w...pl> napisał(a)
wnews:cndmbv$hmi$1@news.onet.pl:

> eeeee... poco od razu do ginekologa.

To jeszcze sluszna rada (powiedzmy)

> Poczekaj az sie w majtkach przestanie miescic.

A to juz zbedne...krepujace pytanie a ty se jajca robisz

--
Pozdr. Hektor

9. Data: 2004-11-16 20:51:28

Od: "KAsia" <k...@r...net> szukaj wiadomości tego autora

Skoro nie masz nic madrego do powiedzenia to nie zabieraj zdania ktore
niestety nie jest na poziomie nawet minimalnym wiążacym do rozmowy z toba..
Kasia

podrazniony zoladek
[SPAM] poradnik na trądzik
antykoncepcja po