Krostki

1. Data: 2003-10-18 19:46:12

Temat: Krostki
Od: "sadia" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jesli to nie na temat to mnie mozecie powiesic;) ale w koncu dotyczy urody
wiec chyba jednak na temat. Nigdy nie mialam problemu z uczuleniem na zloto
ani srebro. Nosilam srebro [poniewaz je wole od zlota] bez przeszkod.
Ostatnio kupilam calkiem sporych rozmiarow srebrna zawieszke na szyje z
kamieniem. Mialam dzis na sobie mocno wydekoltowana bluzke i zawieszka
wisiala na nagim dekolcie. Gdy bralam prysznic zauwazylam ze mam 6 korstek
dokladnie w miejscu gdzie mialam prostokatna zawieszke. Czyli to uczulenie?
w takim wypadku bede musiala nosic tylko na nie wydekoltowane bluzki, gdzie
zawieszka bedzie spokonie spoczywac na mteriale.
Ale jedno mnie dziwi, mam inne srebrne zawieszki i problemu nie ma. Sa
jakies rozne rodzaje srebra, ktore moga uczulac skore?

Pozdrawiam,

Sadia

1. Data: 2003-10-18 19:59:31

Temat: Re: Krostki
Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Sat, 18 Oct 2003 21:46:12 +0200, przyszła do mnie
wiadomość z adresu <s...@w...pl> i powiedziała:

> [...]
> dokladnie w miejscu gdzie mialam prostokatna zawieszke. Czyli to uczulenie?

Może się spociłaś pod wisiorkiem? Albo popryskałaś
perfumami? Wylecz, przetrzyj zawieszkę spirytusem i spróbuj ponownie.

> [...]
> Ale jedno mnie dziwi, mam inne srebrne zawieszki i problemu nie ma. Sa
> jakies rozne rodzaje srebra, ktore moga uczulac skore?

Nie przypuszczam.

Zuzanka

*:.
On the verge of indecision. I'll always take a round about way.

1. Data: 2003-10-18 20:08:39

Od: Beth Winter <r...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

sadia wrote:

> [...]
> Ale jedno mnie dziwi, mam inne srebrne zawieszki i problemu nie ma. Sa
> jakies rozne rodzaje srebra, ktore moga uczulac skore?

A na pewno to czyste srebro? Moze byc np z domieszka niklu - sporo osob
jest uczulone na nikiel. Albo jakis inny metaliczny alergen...

--
Beth Winter
-- Neil Gaiman

1. Data: 2003-10-18 20:08:53

Od: "Joasia" <j...@S...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sadia" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> Ale jedno mnie dziwi, mam inne srebrne zawieszki i problemu nie ma. Sa
> jakies rozne rodzaje srebra, ktore moga uczulac skore?

Z tego co wiem to nikiel czesto uczula i moze srebro z ktorego wykonana jest
Twoja zawieszka ma wieksza domieszke niklu?
Pozdrawiam
Joasia

1. Data: 2003-10-18 20:15:15

Od: "Joasia" <j...@S...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Beth Winter" <r...@a...net> napisał w wiadomości
> A na pewno to czyste srebro? Moze byc np z domieszka niklu - sporo osob
> jest uczulone na nikiel. Albo jakis inny metaliczny alergen...

Beth coz za jednomyslnosc :))))
Pozdrawiam
Joasia

1. Data: 2003-10-18 20:15:15

Od: "sadia" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joasia" <j...@S...wp.pl> napisał w wiadomości

> Z tego co wiem to nikiel czesto uczula i moze srebro z ktorego wykonana
jest
> Twoja zawieszka ma wieksza domieszke niklu?

Nic mi o tym nie wiadomo poza tym hmm koszotwalo to cus 260 zl a jest
wymiarow 4x2 cm wiec za taka cene nikiel?;/

Pozdrawiam,

Sadia

1. Data: 2003-10-18 20:17:23

Od: "Joasia" <j...@S...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Joasia" <j...@S...wp.pl> napisał w wiadomości

> jest
>
> Nic mi o tym nie wiadomo poza tym hmm koszotwalo to cus 260 zl a jest
> wymiarow 4x2 cm wiec za taka cene nikiel?;/

Kto wie... moze to bardzo dorej jakosci niekiel ;)
Pozdrawiam
Joasia

1. Data: 2003-10-18 20:23:16

Od: "sadia" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kto wie... moze to bardzo dorej jakosci niekiel ;)

Nic mi o tym nie wiadomo;/ eh... a ja mam mase wydekoltowanych bluzek...
jutro mam wazne spotkanie i nie chce testowac czy to faktycznie od tego bo
moze to zbieg okolicznosci? ale po jutrze przetestuje czy znow mnie uczuli.

Pozdrawiam,

Sadia

1. Data: 2003-10-18 20:30:03

Od: Beth Winter <r...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Joasia wrote:

> Użytkownik "Beth Winter" <r...@a...net> napisał w wiadomości
>
> Beth coz za jednomyslnosc :))))

I w dodatku jednoczesnosc postow :) Z dokladnoscia do 14 sekund...

--
Beth Winter
-- Neil Gaiman

1. Data: 2003-10-18 21:35:59

Od: "DominikaNM" <dominikanospam@nie_dla_spamuautocom.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
tego bo
> moze to zbieg okolicznosci? ale po jutrze przetestuje czy znow mnie

Biżuterię, która uczula można, w miejscach gdzie styka się ze skórą,
"zabezpieczyć" bezbarwnym lakierem do paznokci. Ja musiałam tak zrobić
ze wszystkimi mniej szlachetnymi :-) zegarkami...

--
DominikaNM

FAQ grupy pl.rec.uroda - http://uroda.imhbl.net/pru-faq.html
Moje makijaże - www.wizaz.pl/nowa_galeria/album02