Krupnik

1. Data: 2002-12-08 22:24:28

Temat: Krupnik
Od: "Bencki" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich serdecznie.

1. Data: 2002-12-08 22:36:48

Temat: Re: Krupnik
Od: "AnnaBlue" <q...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

spirytus do miodu:-)
inaczej by chyba bardzo szybko wyparował:-)
AB

1. Data: 2002-12-08 22:45:53

Od: "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> szukaj wiadomości tego autora

> spirytus do miodu:-)
> inaczej by chyba bardzo szybko wyparował:-)

Hehe...

Kiedys robiłam krupnik staropolski wraz z kolegą w akademiku
zielonogórkiej WSP, w kuchni na 8.pietrze, na którym mieszkałam.

Muszę przyznac, że pachniało nieziemsko, wszyscy przychodzili pytać,
co tak gorzelnią jedzie, a zdegustować to się tego dało max 2
kieliszki, takie mocne, skubane.

Pozdrawiam Tomka Lewandowskiego, obecnie asystenta na politologii UZ.

I pozdrawiam wszystkich grupowiczów oczywiście

cherokee
obecnie wrocławianka

1. Data: 2002-12-09 10:04:01

Od: "szama" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

jako chemik potwierdzam

Aguś

Użytkownik "AnnaBlue" <q...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> spirytus do miodu:-)
> inaczej by chyba bardzo szybko wyparował:-)
> AB
>

> Użytkownik "Bencki" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

chyba pomrocznoś
Zalewane, gotowe jedzonko