Krzesło obrotowe i podłoga sosnowa...

11. Data: 2005-07-13 06:52:31

Temat: Re: Krzesło obrotowe i podłoga sosnowa...
Od: "BQB" <a...@a...spamowy.com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Seba" <b...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
news:db0160$6kb$1@inews.gazeta.pl...

> brat kupił na allegro gumowe kółka i wymienił - podłoga (mozaika) po
> renowacji od prawie pół roku jak nowa

Coś takiego można kupić:

bqb znaczek wiadomo jaki data.pl
Uwaga adres w nagłówku jest antyspamowy !!!
http://tinyurl.com/94qgy
STOP PATENTOM http://patenty.komada.org/index.php

12. Data: 2005-07-13 07:29:51

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "BQB" <a...@a...spamowy.com.invalid> napisał w wiadomości

> Coś takiego można kupić:

Dokładnie o takich samych kółkach mówiłem wyżej. Tyle, że w Castoramie
kupowałem je za 1/3 tej kwoty.

J.

13. Data: 2005-07-13 09:28:54

Od: "BQB" <a...@a...spamowy.com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "BQB" <a...@a...spamowy.com.invalid> napisał w wiadomości

> Dokładnie o takich samych kółkach mówiłem wyżej. Tyle, że w Castoramie
> kupowałem je za 1/3 tej kwoty.

O to wyśle kumpla ;-) A te w castoramie sie są jakieś gorszej jakości? Z
czegoś różnica wynika, no chyba, że goście kupują w castoramie i
sprzedają na allegro.

14. Data: 2005-07-13 09:46:33

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> O to wyśle kumpla ;-) A te w castoramie sie są jakieś gorszej
> jakości?

Tych z allegro nie miałem w ręku, więc nie wiem, ale po zdjęciu sądząc
one są identyczne. Gdyby zresztą były lepsze - te z castoramy służą mi
już od kilku lat, więc też są OK.

> czegoś różnica wynika, no chyba, że goście kupują w castoramie i
> sprzedają na allegro.

To dość popularny sposób zarabiania na allegro :-)
Wysprzedawane ostatnio w Auchanie w ramach promocji zestawy końcówek
do dremelopodobnych wiertarek, na allegro znalazły się następnego
dnia, z przebiciem ceny niemal trzykrotnym (Auchan - 3zł, Allegro -
8zł).

J.

15. Data: 2005-07-13 11:25:11

Od: "Seba" <b...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dremelopodobnych wiertarek, na allegro znalazły się następnego dnia, z
> przebiciem ceny niemal trzykrotnym (Auchan - 3zł, Allegro - 8zł).

to niestety norma - wystarczy przejrzeć promocje w marketach i wejść na
allegro i są te same towary z dużym przebiciem - ostatnio np. bateria
łazienkowa Oras Saga - w Leroy merlin promocyjnie kupiłem za 79pln a na
allegro widziałem ok.120 pln

16. Data: 2005-07-14 00:46:01

Od: "sli" <s...@p...gazeta.nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "BQB" <a...@a...spamowy.com.invalid> napisał w wiadomości

> Dokładnie o takich samych kółkach mówiłem wyżej. Tyle, że w Castoramie
> kupowałem je za 1/3 tej kwoty.

kiedyś spojrzałem na takie kółka w Castoramie i kojarzę cenę 5-6 zł za
sztukę
a to na Allegro jest kwota za komplet 5 szt.

nie wiem, może źle pamiętam cenę lub Ty źle spojrzałeś na Allegro?

pozdr
sli

17. Data: 2005-07-14 05:56:48

Od: Daniel Jakubowski <d...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

sli napisal(a):

> nie wiem, może źle pamiętam cenę lub Ty źle spojrzałeś na Allegro?

Z tego co ja pamiętam że widziałem to masz racje.

Daniel Jakubowski gg: 763076
| www.danieljakubowski.prv.pl | www.grupynews.prv.pl |

18. Data: 2005-07-14 07:11:21

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sli" <s...@p...gazeta.nospam.pl> napisał w wiadomości

> kiedyś spojrzałem na takie kółka w Castoramie i kojarzę cenę 5-6 zł
> za sztukę
> a to na Allegro jest kwota za komplet 5 szt.
>
> nie wiem, może źle pamiętam cenę lub Ty źle spojrzałeś na Allegro?

Napiszę krótko: o ja głupia cipa! :-)
Oczywiście źle spojrzałem, umkło mi, że tu jest cena za komplet kółek,
ja cały czas myślałem o cenie za sztukę. W takim razie włażę pod
biurko i już nic w temacie nie mówię.

J.

Biurko na zamowienie - Warszawa
Naprawa pralek Warszawa