Książeczka mieszkaniowa - ciąg dalszy

1. Data: 2001-12-19 12:06:41

Temat: Książeczka mieszkaniowa - ciąg dalszy
Od: "Grzegorz W. Fedorynski" <a...@z...mimuw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Odstałem swoje w kolejce w PKO i dowiedziałem się, że na moją książeczkę
przysługuje premia gwarancyjna. Pojawił się jednak inny problem. Kupuję
mieszkanie u dewelopera (budujące się) jako współwłasność (umowa na dwie
osoby). Pani w PKO powiedziała, że w takim konkretnie przypadku premia
przysługuje, ale gdybym np. kupował gotowe mieszkanie w ten sposób, to już
nie. Ktoś wie, skąd to rozróżnienie? I czy ktoś ma jakieś właśne
doświadczenia z premią gwarancyjną przy współwłasności mieszkania?

Pozdrawiam,

Alojzy

1. Data: 2001-12-19 14:18:52

Temat: Re: Książeczka mieszkaniowa - ciąg dalszy
Od: "Arek" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

mowili jakis czas temu w TV ze taka interpretacja banku jest bezprawna. w
przepisie nic nie ma o tym, ze z premi nie mozna skorzystac w takim
przypadku. niestety dla mnie ta informacja byla spozniona. wzialem slub z
"druga osoba" ;-)
A.

Użytkownik "Grzegorz W. Fedorynski" <a...@z...mimuw.edu.pl> napisał w
wiadomości
.mimuw.edu.pl...

1. Data: 2001-12-19 15:07:48

Od: "Grzegorz W. Fedorynski" <a...@z...mimuw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 19 Dec 2001, Arek wrote:

> [...]
> przepisie nic nie ma o tym, ze z premi nie mozna skorzystac w takim
> przypadku. niestety dla mnie ta informacja byla spozniona. wzialem slub z

Właśnie przeczytałem dokument, z którego wynika, że przy ułamkowym
(tak jakby jeden to nie był ułamek) spółdzielczym własnościowym prawie do
lokalu premia nie przysługuje:

http://orka.sejm.gov.pl/PRAWO.nsf/Main/WDU2001118125
4?OpenDocument

Mnie to na szczęście nie dotyczy, bo podpisywałem umowę z deweloperem.

Pozdrawiam,

Alojzy

1. Data: 2001-12-19 18:24:42

Od: "Arek" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
4?OpenDocument

> Mnie to na szczęście nie dotyczy, bo podpisywałem umowę z deweloperem.

mnie tez nie, bo nie kupowalem lokalu spoldzieczego.

1. Data: 2001-12-19 18:30:36

Od: "Arek" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

a ponadto kupowalem przed 2 pazdziernika...
A.

Jak zrobic laznie turecka?
Jak wyciszyc?
GDZIE JEST BIN LADEN?