Książka

1. Data: 2002-12-21 14:20:34

Temat: Książka
Od: m...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

Witam !!!
Mam pytanie do szanownych grupowiczów. Chcę kupić na prezent młodszej siostrze
jakąś książkę z dziedziny psychologii. Będzie w niedalekiej przyszłości zdawać
na psychologię i potrzebuję czegoś odpowiedniego dla licealistki. Dziękuje za
wszelkie sugestie.

1. Data: 2002-12-21 15:20:47

Temat: Re: Książka
Od: "Tomek 'Spec'" <t...@s...kki.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <m...@w...pl> napisał w wiadomości
Chcę kupić na prezent młodszej siostrze jakąś książkę z dziedziny
psychologii. Będzie w niedalekiej przyszłości zdawać na psychologię

>>> Reply:
1. Autor: McBurney Donald, H.
Tytuł: MYŚLEĆ JAK PSYCHOLOG
144 strony, format A5, oprawa miękka
cena: 16.00 zł 12.80 zł (super promocja)

2. Autor: Mietzel Gerd
Tytuł: WPROWADZENIE DO PSYCHOLOGII. Podstawowe zagadnienia
448 stron, format B5, oprawa twarda
cena: 54.00 zł

3. Autor: Cialdini Robert B.
Tytuł: WYWIERANIE WPŁYWU NA LUDZI. Teoria i praktyka
272 strony, format B5
cena: 35.00 zł

I jest przeglad cenowy. Pozycje 2 i 3 sa b.fajne. Lektura 3 bedzie ciekawa
chyba dla kazdego. Wiecej informacji oraz sklep internetowy na www.gwp.pl

Pozdrawiam i zycze Wesolych Swiat
Tomek 'Spec'

1. Data: 2002-12-21 19:03:33

Temat: Re: Ksi?żka
Od: psphome <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 21 Dec 2002 15:20:34 +0100, m...@w...pl w
<1...@n...onet.pl> napisał(a):

> [...]
> na psychologię i potrzebuję czegoś odpowiedniego dla licealistki. Dziękuje za

Sporo książek z dziedziny psychologii wraz z ich opisami,
znajdziesz na naszej stronie grupowej:
http://www.psphome.htc.net.pl/biblioteka.html

--
SZmER

1. Data: 2002-12-21 22:16:57

Od: "Irq" <i...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Polecam Wprowadzenie do psychologii Mietzla, szczegolnie jezeli zamierza
zdawac na psychologie. Ksiazka pokazuje czym faktycznie zajmuja sie
psychologowie, powiedzmy ze burzy wyobrazenia rodem z amerykanskich filmow.

1. Data: 2002-12-21 22:46:29

Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szczyt

zwiazek pozadanie...
Hierarchia potrzeb Maslowa
THE END
"Dopalacze" podczas sesji egzaminacyjnej
Re: Rewelacja!