Ksiazka "Swiateczne ozdoby z makaronu" - niedostepna w Merlinie

1. Data: 2003-11-28 11:09:44

Temat: Ksiazka "Swiateczne ozdoby z makaronu" - niedostepna w Merlinie
Od: "slonk0" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jestem zla :(

Zamowilam w Merlinie ksiazke "Swiateczne ozdoby z makaronu" i czekam juz
kilka dni, a oni mi odpisuja, ze brak w magazynie:

http://makeashorterlink.com/?Q3B4219A6

Na dodatek nadal nie zmienili info na stronie, ze jest niedostepna.
Czy moze ktoras z Was sie orientuje, gdzie jeszcze mozna ta ksiazeczke
kupic?

Pozdrawiam
zdenrewowana

Magda-Slonko(Wroclaw)

1. Data: 2003-11-28 11:21:44

Od: "Monika z Rybnika" <m.m.markowskaUSUŃ TO@poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

To tylko napisz do nich ze jak bedzie dostepna to chcesz ja zamowic i tyle,
nie martw sie nie dawno ta książka ROBÓTKI SZYDEŁKOWE tez nie byla dostepna,
braklo im a teraz widze ze znowu jest :o)))
Głowa do góry, spróbuj napisać ten tytuł na www.google.pl i poszuka Ci gdzie
jest jeszcze dostępna, może gdzieś indziej uda Ci się ja dostać.

Pozdrawiam i życze uśmiechu (bo jak Mikołaj zobaczy że sie smucisz to nie
przyjdzie do Ciebie ;o)))
Monika

1. Data: 2003-11-28 11:25:08

Od: "Monika z Rybnika" <m.m.markowskaUSUŃ TO@poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Znalazłam tutaj:

http://wysylkowa.pl/ks367339.html

1. Data: 2003-11-28 11:44:42

Od: "drzewko" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Na dodatek nadal nie zmienili info na stronie, ze jest niedostepna.
> Czy moze ktoras z Was sie orientuje, gdzie jeszcze mozna ta ksiazeczke

jest tu :)

http://www.kdc.pl/servlet/SNFProduct?p_pid=138982&p_
frag=0&session=9d183773ac21c5c6

pozdrowka cieple
drzewko

1. Data: 2003-11-28 11:49:09

Od: "slonk0" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> jest tu :)

> [...]

Zamowilam :)

Slicznie dziekuje

Magda-Slonko(Wroclaw)

Robótki Szydełkowe - książka tanio do sprzedania
Zapraszam na moja strone(xxx)
xxx Sliczne kreskówkowe biedroneczki
(xxx) obrazki w jednym kolorze
na prezent od Mikołaja - książeczki