Książka dla dwunastolatki

1. Data: 2008-12-01 21:16:13

Temat: Książka dla dwunastolatki
Od: MK <mkaptacz=nospam@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Poszukuję książki na prezent dla dwunastoletniej dziewczynki. Ogólnie
mogę napisać, że moja siostrzenica gustuje w książkach, które
zaklasyfikowałbym jako fantastyczno-przygodowe. Przeczytała wszystkie
części Harry'ego Pottera, "Serię niefortunnych zdarzeń", całkiem
niedawno kupowała jakieś takie książki (chyba spoza beletrystyki), jak
"Smokologia" (dwie części), Księga czarów. Najnowszym nabytkiem w
biblioteczce mojej Siostrzenicy jest książka Michaela Scotta "Alchemik.
Sekrety Nieśmiertelnego Nicholasa Flamela". Co ciekawego możecie
polecić dwunastoletniej dziewczynce, mając na uwadze, że powyższe
książki jej się podobały. Z góry dziękuję, za wszystkie wskazówki i rady.

Serdecznie pozdrawiam.

Marcin

2. Data: 2008-12-01 21:27:19

Temat: Re: Książka dla dwunastolatki
Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

MK napisał(a):

"Artemis Fowl" http://pl.wikipedia.org/wiki/Artemis_Fowl
Justyna
GG 6756000

3. Data: 2008-12-01 21:50:28

Od: " 666" <u...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

A co to za druga część, bo znamy tylko pierwszą?
JaC

-----

4. Data: 2008-12-01 22:05:28

Od: "tama" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MK" <mkaptacz=nospam@gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Flamela". Co ciekawego możecie polecić dwunastoletniej dziewczynce, mając
> na uwadze, że powyższe książki jej się podobały. Z góry dziękuję, za

Eragon
wyszła własnie 3 część duzo czytania i dobre - choć nie wszyscy lubia
grube książki wszystkie 3 tomy sa w sprzedazy

i świetne
Kroniki Wardstone
-pierwsza część Zemsta Czarownicy i jeszcze dwa tomy. Jak dla mnie (stara
baba) genialne , napisane lekko, ale przerażajace i takie zwykłe ludzkie :)
POLECAM

Harry potter -jak dla mnie niezły,ale nie super wybitny
Artemis Fowl -nie przebrnełam :(
Tunele i tunele głebiej Na początku nudne potem lepsze

Amulet z Samarkandy- nie wiem czy jest w sprzedaży ale miło sie czyta:)
marratorem jest dżin trochę cyniczny ,ale zabawny też wyszły dalsze tomy

5. Data: 2008-12-02 07:34:21

Od: "Aga B." <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tama" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Eragon
> wyszła własnie 3 część duzo czytania i dobre - choć nie wszyscy lubia
> grube książki wszystkie 3 tomy sa w sprzedazy

Podpisuję się, właśnie czytam głośno trzeci tom całej rodzinie, słucha mąż,
syn lat prawie 13 i córka lat 9 :-) Poprzednimi częściami wszyscy byli
zachwyceni
Aga B.

6. Data: 2008-12-02 20:20:25

Od: Ofka <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 01 Dec 2008 22:16:13 +0100, MK napisał(a):

> [...]
> polecić dwunastoletniej dziewczynce, mając na uwadze, że powyższe
> książki jej się podobały. Z góry dziękuję, za wszystkie wskazówki i rady.

Hej :)
To ja mam propozycję, która spodoba jej się z pewnością!
Moja 14-latka ma to na półce od jakiegoś czasu, chwycił się tego teraz jej
10-letni brat, a ja przeczytałam w wakacje wszystkie cztery części.
Piszę o serii "Feliks, Net i Nika" Rafała Kosika.
Teraz wyszedł już kolejny - piąty tom.
Ale nie myśl, że trzeba to czytać stadami ;-)

Na początek wystarczy tom pierwszy.
Książka jest o gimnazjalistach. Polskich gimnazjalistach - 13-to, 14-to
latkach. Oparta jest na dzisiejszych realiach, napisana świetnym językiem.
Można się pośmiać, zaintrygować i nawet czegoś dowiedzieć. Wszystko tam
jest: trochę fantastyki, techniki, informatyki nawet, są fajni tatusiowie,
tacy, jakich chciałoby się mieć, wynalazki i przygoda. Czyta się naprawdę
przyjemnie.

Ja na Mikołaja mam już najnowszy tom schowany w pościeli...
Aż mnie kusi, żeby przeczytać przed dzieciakami ;-)

--
- ofka -

7. Data: 2008-12-02 20:58:54

Od: MK <mkaptacz=nospam@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

666 pisze:
> A co to za druga część, bo znamy tylko pierwszą?
> JaC

W Merlinie są nawet 3 książki ze Smokologią w tytule (polecam wpisać w
polu wyszukiwania). Moja Siostrzenica posiada tą zwykłą, oraz
"Smokologia. Jak wytropić i obłaskawić smoka. Wydanie specjalnie". Nie
zapoznawałem się z zawartością więc nie wiem czym się różnią.

Pozdrawiam
Marcin

8. Data: 2008-12-04 20:14:13

Od: "Mermaind" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Dynastia Miziołków" - co prawda nie fantastyczna, ale za to prześmieszna :)

Pozdrawiam
Jola

9. Data: 2008-12-05 11:02:03

Od: " 666" <u...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Znacie "Tobi" ?

od kiedy dziecko może samo chodzić do szkoły
czy warto stać się dorosłemu jak dziecko.
Dylematy okołoprezentowe
Ekstra angielski
Rozwydrzone nastolatki