Co teraz/nastolatki/Polska

1. Data: 2008-12-02 15:05:02

Temat: Co teraz/nastolatki/Polska
Od: " Iwon(K)a" <i...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy moze ktos sie orientuje w temacie - czy sa w Polsce popularne
amerykanskie gwiazki typu Hana Montana, albo High school musical (rany, i
chyba tyle co wiem co teraz tutaj jest popularne...). Nie wiem co by tu
kupic paru nastolatkom, i przednastolatkom jako prezent, bo wiem ze jak sie
nie "utrafi" to lepiej sobie strzelic w leb! ;)

i.

2. Data: 2008-12-02 15:59:58

Temat: Re: Co teraz/nastolatki/Polska
Od: "Marchewka" <M...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Iwon(K)a" <i...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
> Czy moze ktos sie orientuje w temacie - czy sa w Polsce popularne
> amerykanskie gwiazki typu Hana Montana, albo High school musical

To drugie jest. Niestety. Co do pierwszego - nie mam pewnosci. Ale jestem
pewna, ze podpytanie najblizszych przyszlej obdarowanej/ego moze okazac sie
bezcenne. Nie trzeba bedzie strzelac sobie w leb. ;-)
I.

3. Data: 2008-12-02 17:41:43

Od: Stalker <s...@s...nie> szukaj wiadomości tego autora

Marchewka pisze:

> To drugie jest. Niestety. Co do pierwszego - nie mam pewnosci. Ale
> jestem pewna, ze podpytanie najblizszych przyszlej obdarowanej/ego moze
> okazac sie bezcenne. Nie trzeba bedzie strzelac sobie w leb. ;-)

Hannah Montana jak najbardziej. Leci w publicznej Jedynce i żebym nie
skłamał na Disney Channel...

Stalker, Iwon(k)a zawsze możesz im przywieźć mikrofalę ;-)

--
http://picasaweb.google.pl/AgaTomAlbum

4. Data: 2008-12-02 17:49:17

Od: " Iwon(K)a" <i...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Stalker <s...@s...nie> napisał(a):

> Hannah Montana jak najbardziej. Leci w publicznej Jedynce i żebym nie
> skłamał na Disney Channel...

oki, dzieki!!!

i.

5. Data: 2008-12-02 17:52:19

Od: "Szpilka" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Iwon(K)a" <i...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
> Czy moze ktos sie orientuje w temacie - czy sa w Polsce popularne
> amerykanskie gwiazki typu Hana Montana,

Leci na jedynce.

>albo High school musical

Leci w kinach.

> [...]
> sie
> nie "utrafi" to lepiej sobie strzelic w leb! ;)

11latka w rodzinie ogląda. Ale jak z resztą populacji nastolatek to nie wiem
:-)

Sylwia

6. Data: 2008-12-02 19:25:22

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stalker" <s...@s...nie> napisał w wiadomości

> Hannah Montana jak najbardziej. Leci w publicznej Jedynce i żebym nie skłamał
> na Disney Channel...
>
> Stalker, Iwon(k)a zawsze możesz im przywieźć mikrofalę ;-)

I komórkę. Albo najlepiej ze trzy :-)

Qra, żeby było topic: straszny badziew te Montany i Musical School :-(

7. Data: 2008-12-02 19:36:21

Od: Stalker <s...@s...nie> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> Qra, żeby było topic: straszny badziew te Montany i Musical School :-(

Sam miałem napisać, że nie ferszteju o co chodzi z tymi filmami, ale
sobie pomyślałem, że może po prostu stary jestem :-)

Stalker

--
http://picasaweb.google.pl/AgaTomAlbum

8. Data: 2008-12-02 21:26:27

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwon(K)a <i...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:
> [...]
> wiem co by tu kupic paru nastolatkom, i przednastolatkom jako
> prezent, bo wiem ze jak sie nie "utrafi" to lepiej sobie

A weź odnajdź ich profile na "naszej-klasie" (bo na 151% mają),
otwórz "znajomych" jednej i drugiej i popatrz. Będzie "Hana
Montana" - znaczy trafiony, będdzie "Wszyscy kul fani słit
serialu High cośtam" - trafiony.
Zważywszy na to, że Hana Montana ma na NK 87 profili, a w każdym
po kilkaset fanów, a na tym High Cośtam nawet wyszukiwarka się
zadławia: "pasuje zbyt wiele wyników" - szanse masz bardzo duże
:-)

J.

9. Data: 2008-12-03 07:17:04

Od: "MONI|<A" <moni|<...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sie
> nie "utrafi" to lepiej sobie strzelic w leb! ;)

te filmy pojawiły się w telewizji, ale chyba raczej jakoś specjalnie nie
podbiły serc natolatków
Dużo chcesz na ten prezent wydać?
Ja używam, jestem zadowolona i polecam "Go MotorBoard" bez problemu nawet
sześciolatki na tym jeżdżą i osoby dorosłe, doskonałe do jazdy po
zakorkowanym mieście, doskonałe na prezent od Cioci z Ameryki ;-)

Pozdrawiam

Monika

10. Data: 2008-12-03 07:48:03

Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kupic paru nastolatkom, i przednastolatkom jako prezent, bo wiem ze jak sie
> nie "utrafi" to lepiej sobie strzelic w leb! ;)

sa znane i lubiane przez obie plcie .
pisze na podstawie doswiadczen z 8-9 latkami .
p.

Książka dla dwunastolatki
od kiedy dziecko może samo chodzić do szkoły
czy warto stać się dorosłemu jak dziecko.
Dylematy okołoprezentowe
Ekstra angielski