lubie oceniać polskie dzieci!!!

1. Data: 2008-12-04 09:07:39

Temat: lubie oceniać polskie dzieci!!!
Od: "jan paszek" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

lubie oceniac polskie dzieci i młodziesz pod wzdem wygladu ,a dzieci i
młodziesz wygladaja OKROPINIE ,wychowane na chipsach ,coli, i dopalaczach,
polskie dzieci sa nieforymne ,i a już nie mówiąc o młodzierzy!!!!

2. Data: 2008-12-04 09:10:55

Temat: Re: lubie oceniać polskie dzieci!!!
Od: "MOLNARka" <M...@M...pl> szukaj wiadomości tego autora

tesz tak uwarzam !!!!!!!111

3. Data: 2008-12-04 09:12:24

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

MOLNARka napisał(a):

> tesz tak uwarzam !!!!!!!111

Kurde, po co karmisz, chcesz tu mieć taki kibel jak na kucni albo
psychologii?

Justyna
GG 6756000

4. Data: 2008-12-04 11:44:10

Od: "Harun al Rashid" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nieh się fpisujom miasta, ktuży popierajom.

5. Data: 2008-12-04 13:32:59

Od: Stalker <s...@s...nie> szukaj wiadomości tego autora

Nie fiesz, rze sie tnie cytaty i otpisóje pod postem?

6. Data: 2008-12-04 13:49:41

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stalker" <s...@s...nie> napisał w wiadomości
> Nie fiesz, rze sie tnie cytaty i otpisóje pod postem?

Nie.

Qra, z depresjom

7. Data: 2008-12-04 14:43:55

Od: "Harun al Rashid" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

czy jest moderator tego forum? Qra mi się majta pod spodem!!

8. Data: 2008-12-04 15:11:13

Od: Lolalny Lemur <shure1@nospam_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

krys pisze:

> Kurde, po co karmisz,

Bo nieforymne dzieci żondzom! :)

> chcesz tu mieć taki kibel jak na kucni

Łooo, udziela siem ;)

LL

--
Nasze: http://picasaweb.google.com/Elske72
*Lemury porozumiewaja sie za pomoca roznych dzwiekow

9. Data: 2008-12-04 15:11:54

Od: Lolalny Lemur <shure1@nospam_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Harun al Rashid pisze:
> Qra mi się majta pod spodem!!

O fu!

LL

10. Data: 2008-12-04 15:54:39

Od: Stalker <s...@s...nie> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> Nie.
>
> Qra, z depresjom

Chcesz o tym poklikać?

Stalker, ale najpierw pokash fotke...

--
http://picasaweb.google.pl/AgaTomAlbum

Co teraz/nastolatki/Polska
Książka dla dwunastolatki
od kiedy dziecko może samo chodzić do szkoły
czy warto stać się dorosłemu jak dziecko.
Dylematy okołoprezentowe