Ile kosztuja okulary ?

1. Data: 2008-12-05 13:04:18

Temat: Ile kosztuja okulary ?
Od: " 666" <u...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Wpadłem do jakiegoś sklepu i się dowiedziałem, że:
szkła 180-320 zł;
oprawki 50-550 zł.
Co robią rodzice zarabiający średnia krajową i mający dwójkę dzieci??

2. Data: 2008-12-05 13:05:54

Temat: Re: Ile kosztuja okulary ?
Od: PeJot <P...@0...pl> szukaj wiadomości tego autora

666 pisze:
> Wpadłem do jakiegoś sklepu i się dowiedziałem, że:
> szkła 180-320 zł;
> oprawki 50-550 zł.
> Co robią rodzice zarabiający średnia krajową i mający dwójkę dzieci??

Szukają normalnych zakładów optycznych. Nie wiem co to za szkła, ale
moje bez cylindrów kosztują kilkadziesiąt zł, nawet w lekkiej wersji.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

3. Data: 2008-12-05 13:07:10

Od: "jurek.news" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

666 pisze:
> Wpadłem do jakiegoś sklepu i się dowiedziałem, że:
> szkła 180-320 zł;
> oprawki 50-550 zł.
> Co robią rodzice zarabiający średnia krajową i mający dwójkę dzieci??

Kupują okulary w Fillmanie (czy jak to się pisze).
Zapłaciliśmy za okulary dla dziecka (szklane szkła) chyba 160 zł z
gwarancją i ubezpieczeniem - z którego skorzystaliśmy. Po 9 miesiącach 1
szkło się porysowało (dziecko się przewróciło) i pogięła się oprawka -
mogliśmy w ramach ubezpieczenia kupić nowe (takie same) okulary za kwotę
chyba 40-50 zł...

4. Data: 2008-12-05 14:35:10

Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Fri, 05 Dec 2008 14:05:54 +0100, przyszła do mnie
wiadomość z adresu <P...@0...pl> i powiedziała:

> Szukają normalnych zakładów optycznych. Nie wiem co to za szkła, ale
> moje bez cylindrów kosztują kilkadziesiąt zł, nawet w lekkiej wersji.

To teraz wyobraź sobie, że są różne wady wzroku.

Zuzanka
*:.
We Are a Non Prophet Organization

5. Data: 2008-12-05 14:57:44

Od: Adam Moczulski <a...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

666 pisze:
> Wpadłem do jakiegoś sklepu i się dowiedziałem, że:
> szkła 180-320 zł;
> oprawki 50-550 zł.
> Co robią rodzice zarabiający średnia krajową i mający dwójkę dzieci??

Negocjują.
Swoją drogą faktycznie kawałek powyginanego drutu nie powinien
kosztować więcej jak 5zł, nawet wykonany z tytanu. A i szkła, zważywszy
że niezła, markowa lornetka pryzmatyczna kosztuje około 70zł, nie
powinny kosztować więcej jak 10zł. W dodatku teraz niemal całą robotę
wstawienia jednego w drugie wykonuje automat, kiedyś trzeba było do tego
solidnej wiedzy i doświadczenia.

Adam

6. Data: 2008-12-05 15:00:02

Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wpadłem do jakiegoś sklepu i się dowiedziałem, że:
> szkła 180-320 zł;
> oprawki 50-550 zł.
> Co robią rodzice zarabiający średnia krajową i mający dwójkę dzieci??

czekaja az dzieci podrosna i same sobie kupia okulary ;-)

jak widac oprawki mozna kupic za 50 zl wiec w czym problem ?no chyba ze
dzieckiam musi miec jakies Gucci .

p.

7. Data: 2008-12-05 19:30:36

Od: siwa <s...@b...life.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 5 Dec 2008 14:04:18 +0100, 666 napisał(a):

> Co robią rodzice zarabiający średnia krajową i mający dwójkę dzieci??

Najtańsza sensowna oprawka w Vision Express -- 140 zl.
Szkła -- z antyrefleksem tez ok 150.

Ja natomiast nie wiem co robi dwójka okularników ze średnią krajową i z
silną krótkowzrocznością i astygmatyzmem (najtansze szkla -- 1500).

--
s i w a

8. Data: 2008-12-05 19:37:56

Od: Lolalny Lemur <shure1@nospam_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

siwa pisze:

> Ja natomiast nie wiem co robi dwójka okularników ze średnią krajową i z
> silną krótkowzrocznością i astygmatyzmem (najtansze szkla -- 1500).

Się mi wydaje, że w takim wypadku to palce w tym zaczyna maczać
refundacja...

LL

--
Nasze: http://picasaweb.google.com/Elske72
*Lemury porozumiewaja sie za pomoca roznych dzwiekow

9. Data: 2008-12-05 20:08:10

Od: Adam Moczulski <a...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

siwa pisze:

> [...]
>
> Ja natomiast nie wiem co robi dwójka okularników ze średnią krajową i z
> silną krótkowzrocznością i astygmatyzmem (najtansze szkla -- 1500).

Ale Vision Express wyjątkowo drogi jest. Ceny u mniejszych optyków są o
połowę niższe.
np: http://www.optykokulista.bydgoszcz.pl/optyk

Adam

10. Data: 2008-12-05 20:40:33

Od: siwa <s...@b...life.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 05 Dec 2008 20:37:56 +0100, Lolalny Lemur napisał(a):

> Się mi wydaje, że w takim wypadku to palce w tym zaczyna maczać
> refundacja...

Owszem, wydaje Ci się.

--
s i w a

lubie oceniać polskie dzieci!!!
Co teraz/nastolatki/Polska
Książka dla dwunastolatki
od kiedy dziecko może samo chodzić do szkoły
czy warto stać się dorosłemu jak dziecko.