Ile kosztuja okulary ?

81. Data: 2009-01-27 18:22:44

Temat: Re: Ile kosztuja okulary ?
Od: "Xena" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości:1xr1hfnflokbz$....@4...ne
t,
waruga_e <w...@o...pl> napisał(a):

> Ale żeby sprawdzić to i tak muszę kupić, przecież nie będę cudzych
> przymierzać.

Podzwoń po optykach. Większość tych, którzy mają soczewki dostaje właśnie
gratisy nie do sprzedaży, żeby mogli sobie sprawdzić czy w ogóle potrafią.
Jaką masz wadę - może ktos akurat takie nosi jednodniówki i Ci sprezentuje
dwie. Jeśli masz minus 1,5 albo 1,25 to odezwij się, podeślę jednodniówki
listem. Ale w ogóle podaj chocby na priv (zabezpieczenie) wielkość wady, mam
koleżankę optyczkę, może gratisa akurat takiego będzie miała, jeśli optycy
zawiodą. Ale optyk powinien dać, a dokładniej założyć Ci gratisa aby być
pewnym, że w ogóle to dobrze zakłądasz i mieć nadzieję, że potem kupować
będziesz u niego. Więc jest szansa ;)

> To chyba dla takich co są nic nie widzą po zdjęciu okularów, ja mam
> takie słabe szkła, że mogłabym dalej spokojnie chodzić bez.

tym bardziej albo jednodniówki albo te typu miesięczne.

> Muszę w takim razie znaleźć gdzieś punkt gdzie mogę kupić na próbę po
> jednej sztuce. Kiedyś pytałam w jednym miejscu, ale pani to mi od rau
> całe pudełko ofeowała i co potem z nimi zrobię jak się okaże, że
> jednak noszenie tego nie dla mnie.

Jak napisała Nixe - w balona Cię robili. Chyba, że jednodniówki - te
występują chyba wyłącznie w kompletach po 30 sztuk.

pozdrawiam Tatiana
--
Zawsze lubimy tych, którzy nas podziwiają,
lecz nie zawsze lubimy tych, których my podziwiamy.

82. Data: 2009-01-27 19:02:39

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Xena pisze:
> [...]
> założyć Ci gratisa aby być pewnym, że w ogóle to dobrze zakłądasz i mieć
> nadzieję, że potem kupować będziesz u niego. Więc jest szansa ;)

Jak sobie sprawiłam pierwsze soczewki, czyli jakieś 12 lat temu, to
okulista, który mi je dobierał dawał gratis pierwszą parę, żebym
oceniła, czy w ogóle mi to pasuje. Może teraz też można takiego okulistę
gdzieś znaleźć.

--

Paulinka

83. Data: 2009-02-12 12:58:57

Od: " JaC" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Już prawie wybieraliśmy się do Łodzi lub Płocka ;-))

W końcu od znajomej okulistki dziecięcej zdobyłem adres w W-wie:

ul. Majdańska 7, W-wa, tel 612-0003, nazwa chyba OptiSan czy podobnie brzmiąca.

-----

> Szukają normalnych zakładów optycznych.
> Nie wiem co to za szkła, ale moje bez cylindrów kosztują kilkadziesiąt zł,
nawet w lekkiej wersji.

lubie oceniać polskie dzieci!!!
Co teraz/nastolatki/Polska
Książka dla dwunastolatki
od kiedy dziecko może samo chodzić do szkoły
czy warto stać się dorosłemu jak dziecko.