Ile kosztuja okulary ?

11. Data: 2008-12-05 20:45:53

Temat: Re: Ile kosztuja okulary ?
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

siwa pisze:

> Owszem, wydaje Ci się.

Fielmann jest tańszy niż VE? Na pewno macie w Wawie.

Ewa

12. Data: 2008-12-05 21:11:27

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

siwa pisze:

> Najtańsza sensowna oprawka w Vision Express -- 140 zl.
> Szkła -- z antyrefleksem tez ok 150.
>
> Ja natomiast nie wiem co robi dwójka okularników ze średnią krajową i z
> silną krótkowzrocznością i astygmatyzmem (najtansze szkla -- 1500).

Ja mam dużą wadę, antyrefleks, plastikowe szkła, oprawki markowe i za
całość 2 lata temu zapłaciłam 550 zł. Może w Warszawie jakieś ceny z
kosmosu są?
A druga rzecz, że dziecięce oprawki to nie musi być jakiś wizualny full
wypas, bo przypuszczam, że dziecku a zwłaszcza małemu wszystko jedno,
byle wygodnie.

--

Paulinka

13. Data: 2008-12-05 21:16:24

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka pisze:

> A druga rzecz, że dziecięce oprawki to nie musi być jakiś wizualny full
> wypas, bo przypuszczam, że dziecku a zwłaszcza małemu wszystko jedno,
> byle wygodnie.

Siwa ma duże dziecko, o ile się nic nie zmieniło ;)
Poza tym myślę, że dla dziecka to może być szalenie istotne, jakie są
oprawki. No ale ja niedoświadczona, bo ani sama nie noszę, ani dziecko
nie nosi. Za to mąż kupuje zwykle w Fielmannie.

Ewa

14. Data: 2008-12-05 21:24:22

Od: " 666" <u...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Akurat byłem w jakimś sklepie przy Kruczej blisko Al.Jerozolimskich, marki nie
zapamietałem, ale na półkach różne RayBany itp.
Gdzie szukać tego Feelmana?

15. Data: 2008-12-05 21:26:21

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> [...]
> oprawki. No ale ja niedoświadczona, bo ani sama nie noszę, ani dziecko
> nie nosi. Za to mąż kupuje zwykle w Fielmannie.

Ja miałam 15 lat jak zaczęłam nosić okulary i pomimo, że sama sobie
wybrałam, czułam się w nich jak skazaniec.
Okulary potrafią zdobić, ale żeby to zrozumieć, trzeba do tego dojrzeć.
Dziecko tego IMO nie rozumie. Ze swojego doświadczenia wiem, że
większość małoletnich okularników nie jest szczególnie szczęśliwa, że
musi to ustrojstwo nosić.

--

Paulinka

16. Data: 2008-12-05 21:33:53

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> [...]
> oprawki. No ale ja niedoświadczona, bo ani sama nie noszę, ani dziecko
> nie nosi. Za to mąż kupuje zwykle w Fielmannie.

BTW Ewo gdzie we wrocku jest Fielmann? Czas zmienić oprawki :)

--

Paulinka

17. Data: 2008-12-05 21:38:27

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

666 pisze:
> Akurat byłem w jakimś sklepie przy Kruczej blisko Al.Jerozolimskich, marki nie
zapamietałem, ale na półkach różne RayBany itp.
> Gdzie szukać tego Feelmana?

W Wawie to nie wiem gdzie. We Wrocku jest w jednej z galerii handlowych
w samiutkim centrum.

Ewa

18. Data: 2008-12-05 21:39:27

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka pisze:

> BTW Ewo gdzie we wrocku jest Fielmann? Czas zmienić oprawki :)

W Galerii Dominikańskiej. Przynajmniej zawsze był, mam nadzieję, że nic
się nie zmieniło.

Ewa

19. Data: 2008-12-05 21:40:43

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> W Galerii Dominikańskiej. Przynajmniej zawsze był, mam nadzieję, że nic
> się nie zmieniło.

Dzięki, prawie tak szybka jak google jesteś :)

--

Paulinka

20. Data: 2008-12-05 21:44:26

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

666 pisze:
> Akurat byłem w jakimś sklepie przy Kruczej blisko Al.Jerozolimskich, marki nie
zapamietałem, ale na półkach różne RayBany itp.
> Gdzie szukać tego Feelmana?

Nie macie Fielmanna w Wawie.

He he, czegoś w końcu nie macie. ;)

Ewa, z lekką satysfakcją ;)

lubie oceniać polskie dzieci!!!
Co teraz/nastolatki/Polska
Książka dla dwunastolatki
od kiedy dziecko może samo chodzić do szkoły
czy warto stać się dorosłemu jak dziecko.