lubie oceniać polskie dzieci!!!

21. Data: 2008-12-06 22:48:05

Temat: Re: lubie oceniać polskie dzieci!!!
Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Harun al Rashid pisze:

> Użytkownik "Paulinka" ...

> W końcu matki Polki, nie? Przyroda nie zna bardziej zawziętych stworzeń. :P
>
> A przedszkolne paczki mikołajowe idiotyzmem są okrutnym! Sam gość w
> czerwonym stroju i z brodą, ok, przeżycie i w ogóle. Natomiast odsyłanie
> dzieciaka do domu 5 grudnia z torbą pełną łakoci... na gwałt
> przerabiałam domowy zestaw, bo co za dużo, to brzuch boli.
> Przesadzili, musze pogadać z szanowną RR. Symbolicznie miało być a
> brakowało tylko paczki kawy, rajstop i szynki w puszce!

U nas w poniedziałek. Misiek w zeszłym roku zrobił raban, że Mikołaj ma
buty takie same jak pan od tańców, Wydało się, w tym roku ponoć ma mieć
zestaw mikołajowy bez awarii ;)

--

Paulinka

22. Data: 2008-12-07 08:07:29

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> napisał w wiadomości

> U nas w poniedziałek. Misiek w zeszłym roku zrobił raban, że Mikołaj ma buty
> takie same jak pan od tańców, Wydało się, w tym roku ponoć ma mieć zestaw
> mikołajowy bez awarii ;)

Jakże fajnie nie mieć takich problemów :-)

Qra, Mikołaj był w ubiegłym tygodniu, przyniósł katar i kaszel

23. Data: 2008-12-07 19:27:34

Od: "Carol" <c...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> napisał w
wiadomości news:ghep6e$iss$1@nemesis.news.neostrada.pl...

> To pewnie była ta przerażająca czekolada z mikołajkowej paczki dzieciaków
> ;)
Jakbyś zgdała - wstały rano i podrzuciły nam część słodyczy ze skarpety. Bo
uznały, że to niesprawiedliwe, że do nas Mikołaj w nocy nie przyszedł :)

Karolina

Co teraz/nastolatki/Polska
Książka dla dwunastolatki
od kiedy dziecko może samo chodzić do szkoły
czy warto stać się dorosłemu jak dziecko.
Dylematy okołoprezentowe