Książka dla miłośników

1. Data: 2000-03-22 14:39:48

Temat: Książka dla miłośników
Od: "basia" <b...@z...polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wpadłam do księgarni i wyszłam z lżejszym portfelem. Książeczka wydana przez
Multico, rok wyd. 2000, autorka Ewa Chojnowska, tytuł "Iglaki w ogrodzie".
Dla amatorów mało i średniozaawansowanych, ci zaawansowani mogą kupić jako
prezent dla mniej zaawansowanych:)

Wydaje mi się, że fajna książka, piękne zdjęcia, opisy wielu gatunków i
odmian, rozdział poświęcony nawożeniu i sadzonkowaniu na poziomie (bez
szczepienia i okulizacji, niestety). Brak opisu chorób i szkodników i mapy
klimatycznej Polski z podziałem na strefy sadzenia, co widziałam w innej
"iglakowej" pozycji. Bardzo staranne wydanie, co po mych ostatnich
doświadczeniach z Buczackim (piekielnie kiepska edycja) przyjęłam z dużą
ulgą.

Pozdrawiam, Basia.

2. Data: 2000-03-22 21:33:49

Temat: Odp: Książka dla miłośników
Od: "Jacek Kaliszan" <k...@o...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Też wpadłem do księgarni.
Od razu w oko mi to wpadlo z iglakami.
Wertowałem , wertowałem i jednak nie kupiłem.
Za tą sumę kupie coś żywego, iglastego, kłującego, pachnącego, rosnącego
Ksiązka faktycznie jest zrobiona starannie...Ale ta kwota ...
Uszanowanie
Jacek

3. Data: 2000-03-23 08:19:29

Od: "basia" <b...@z...polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jacek Kaliszan <k...@o...wroc.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:1%aC4.22103$O...@n...tpnet.pl...
> Też wpadłem do księgarni.
> Od razu w oko mi to wpadlo z iglakami.
> Wertowałem , wertowałem i jednak nie kupiłem.
> Za tą sumę kupie coś żywego, iglastego, kłującego, pachnącego, rosnącego

Jedno nie wadzi drugiemu.
Pozdrawiam, Basia.

4. Data: 2000-03-27 12:22:59

Temat: Re: Książka dla miłośników
Od: "malgosia" <j...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja równiż lubię iglaki
basia napisał(a) w wiadomości: <8bck2t$8ag$1@zeus.polsl.gliwice.pl>...

5. Data: 2000-04-04 18:46:46

Od: piosto <p...@1...168.1.1> szukaj wiadomości tego autora

lepiej basia by zdradzila tajemnice jaki jest tyt. tej drugiej iglakowej pozycji
i kto napisal?
prosze
piosto

6. Data: 2000-04-05 14:33:41

Od: "basia" <b...@z...polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik piosto <p...@1...168.1.1> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
napisał:3...@1...168.1.1...
> lepiej basia by zdradzila tajemnice jaki jest tyt. tej drugiej iglakowej
pozycji
> i kto napisal?
> prosze
> piosto

Piotr Muras "Drzewa i krzewy iglaste" czy jakos tak. Znakomita pozycja i
jeszcze ja widze w ksiegarniach.

Pozdrawiam, Basia.

roze - nawoz
wiosna
ropuchy
przepis na dlugowieczniosc
Nie mam ci ja szczescia do hibiscusa :-(