przepis na dlugowieczniosc

1. Data: 2000-03-22 08:44:21

Temat: przepis na dlugowieczniosc
Od: "j.turulski" <t...@n...uwb.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

nie nie martwcie sie. nie chodzi o dlugowiecznosc ludzi (o to zadba reforma
sluzby zdrowia, nieprawdaz?). chodzi od dlugowieczniosc kwitnienia galazek
forsycji. powoli staje sie maniakiem tego tematu, ale w ub piatek/sobote-
podczas pobytu w swojej chalupie na wsi- zauwazylem, ze mija juz 2 miesiac
kwitniecia forsycji w wazonie. po forsycji stojacej w mieszkaniu w bloku juz
nawet nie ma wspomnien, a tam kwitnie i ma sie dobrze.
dlatego dla amatorow dlugiego kwitnienia forsycji (pewnie nie tylko)
przepis: trzeba ustawic termoregulatory przy kaloryferach na temperature
5-10 degC. jesli od czasu do czasu (raz/ dwa razy w tyg.) temperature
podniesiecie do np 15 stopni nie wplynie to na dlugotrwalosc kwitnienia- 2
miesiace jak w banku.
pozdrawiam
j.t.

2. Data: 2000-03-22 15:33:26

Temat: Odp: przepis na dlugowieczniosc
Od: "basia" <b...@z...polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik j.turulski <t...@n...uwb.edu.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8ba1ju$4rj$...@h...uw.edu.pl...
> [...]
> forsycji.

> trzeba ustawic termoregulatory przy kaloryferach na temperature

Hm.. a jak długo żyje człowiek mieszkający z tą forsycją w jednym pokoju i
oczywiście napawający się długotrwale widokiem jest pięknych złocistych
kwiatków?

Pozdrawiam, Basia.

3. Data: 2000-03-23 08:26:43

Temat: Re: przepis na dlugowieczniosc
Od: Jan Turulski <t...@n...uwb.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

basia wrote:

> [...]
> oczywiście napawający się długotrwale widokiem jest pięknych złocistych

eskimosi to lud dlugowieczny. chociaz nie wiadomo, czy to z powodu
temperatury, czy tranu (fuj jak sobie przypomne to dostaje mdlossci).
pozdrawim
j.t.

Nie mam ci ja szczescia do hibiscusa :-(
www.cos'.tam
sekator v. nozyce
coś do cienia
Kwiaciarnia w Kołobrzegu