Książka o nalewkach

1. Data: 2003-12-04 10:48:30

Temat: Książka o nalewkach
Od: "Wojtek" <pirat320@wytnij_to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakiś czas temu ktoś wspominał o ciekawej książeczce z recepturami nalewek.
Nie mogę znaleźć tego w archiwum. Możecie przypomnieć tytuł i autora?
Pozdrawiam
Wojtek K.

2. Data: 2003-12-08 08:30:02

Temat: Re: Książka o nalewkach
Od: "Irek Zablocki" <i...@w...de> szukaj wiadomości tego autora

"Wojtek" <pirat320@wytnij_to.interia.pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
nalewek.
> Nie mogę znaleźć tego w archiwum. Możecie przypomnieć tytuł i autora?

Drogi Wojtku,

to najlepsza moim zdaniem pozycja:

http://www.galion.com.pl/domowe-piwa-cydry-wina-nale
wki-likiery-kremy.htm

Jak zauwazyles nie tylko o nalewkach. Inne, owszem tez dobre, ale radze
zacznij od tej. No chyba ze lubisz cos od cioci takiej a takiej lub nalewke
na jakims badziewiu, ktore zwykle wyrywasz i kompostujesz?

Irek, ktory wlasnie wrocil sie

3. Data: 2003-12-10 11:54:41

Od: "Wojtek" <pirat320@wytnij_to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Irek Zablocki" <i...@w...de> napisał w wiadomości

> [...]
> zacznij od tej. No chyba ze lubisz cos od cioci takiej a takiej lub nalewke
> na jakims badziewiu, ktore zwykle wyrywasz i kompostujesz?

Irku!
Bardzo dziękuję za wskazanie książki. Zaraz ją zamówię.
Szeroki zakres tego dzieła będzie dla mnie zaletą.
Kremy? Likiery? Dlaczego nie??? Piwa i wina też lubię.
Co do mojego kompostu to dominuje na nim perz. Chyba
się nie nada na szlachetny trukek choć wiem, że
Wietnamczycy pędząc wódę czasem dodają jaszczurkę
"do samku". Więc dlaczego perz nie miałby nię nadać
jako składnik?

> Irek, ktory wlasnie wrocil sie

Gdzie? O co chodzi? O co #$%^& chodzi???
;-)
Pozdrawiam serdecznie
Wojtek

4. Data: 2003-12-10 12:37:01

Od: "Irek Zablocki" <i...@w...de> szukaj wiadomości tego autora

> Irku!
> Bardzo dziękuję za wskazanie książki. Zaraz ją zamówię.
> Szeroki zakres tego dzieła będzie dla mnie zaletą.
> Kremy? Likiery? Dlaczego nie??? Piwa i wina też lubię.

Ta pozycja to pewniak i wkrotce przekonasz sie dlaczego. Owszem sa inne, z
kolorowymi obrazkami ale z tego wieku juz wyrosles. Znajdziesz tam trunek na
kazda okazje.

> [...]
> Wietnamczycy pędząc wódę czasem dodają jaszczurkę
> "do samku". Więc dlaczego perz nie miałby nię nadać

Sa tacy, ktorzy traktuja go jako warzywo. Ja rozgladam sie teraz za tarnina,
bo nowy zapas spirytusu przywiozlem. A wkrotce zamierzam zrobic kontuszowke.
W przyszlym roku juz na wlasnych ziolach. A z wietnamskich sztuk, to
intersuje mnie jedynie ta od mordobicia i kopania. Chociaz... smaczne byly
takie wodki na mlodym bambusie, ktore pilem w Chinach.

> Gdzie? O co chodzi? O co #$%^& chodzi???
> ;-)
> Pozdrawiam serdecznie
> Wojtek

Bylem na Dolnym Slasku. Nawet u Sapijaszkow po ogien. Zrujnowalem sie na
bombki. A teraz znowu w kierat. Jedyne pocieszenie, ze prezenty pod choinke
juz mam. Taki przewidujacy jestem, ze wczesniej znalazlkem i kupilem.

Czolem,

Irek

5. Data: 2003-12-11 08:29:59

Od: "T.W." <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wojtek" <pirat320@wytnij_to.interia.pl> napisał w
wiadomości news:br7165$r7l$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Co do mojego kompostu to dominuje na nim perz. Chyba
> się nie nada na szlachetny trukek

Swego czasu czytając jakieś wspomnienia Sławnej Osoby (nie pomnę
niestety kogo :( ), natknęłam się na motyw gospodyni (ochmistrzyni
lub t.p.) która robiła ni mniej ni więcej tylko nalewkę z perzu.
Perzówkę, znaczy się.
Obok innych, bardziej konwencjonalnych nalewek. Niestety, przepisu nie
było, to akurat pamiętam dokładnie :( .

Pozdrawiam dreptakowo
Ewa

"(...) a Dreptak pędzi, z esperalu i broszur antyalkoholowych." A.
Waligórski

6. Data: 2003-12-11 14:48:11

Od: "Dziadek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W news:br9gm8$4h0$3@atlantis.news.tpi.pl,
T.W. napisał(a):
> [...]
> niestety kogo :( ), natknęłam się na motyw gospodyni (ochmistrzyni
> lub t.p.) która robiła ni mniej ni więcej tylko nalewkę z perzu.

To już wiem czemu niektórzy "wypici" tak się zaperzają
--
Pozdrawiam ciepło
Dziadek

Basi-imieninowo