Głodówka zdrowotna.

11. Data: 2004-08-04 06:27:13

Temat: Re: Głodówka zdrowotna.
Od: "p...@c...poczta.onet.pl" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A możesz coś bliżej na ten temat napisać?
> Nie je się zupełnie nic przez 3 tygodnie? A co się pije?
> Bardzo mnie to zaciekawiło (nie to, żebym zaraz przestała jeść ;-)))))

Ta glodówka trwa minimum tydzien, moze trwac 3 tygodnie, jak ktos chce. Lützner
doradza, zeby sobie wziac urlop, bo oprócz niejedzenia robi sie tam rózne inne
rzeczy, np. deptanie po rosie i z powrotem do lózka, joga, medytacja,
gimnastyka, zabiegi higieniczne itepe. Ja wzielam 2 tygodnie urlopu poprzednim
razem i chyba dzieki temu udalo mi sie wytrzymac. Tym razem nie wzielam urlopu,
ale w drugim dniu bylam dosc wykonczona. Dzis czuje sie swietnie.

Pije sie np. rano herbate z pól lyzeczki miodu. W poludnie wywar z warzyw
(ewentualnie w proszku, ekologiczny), wieczorem znów herbata. Dziennie 0,25 l
soku, najlepiej swiezo wycisnietego, rozcienczonego woda 1:1, podzielic na dwie
porcje. No i woda. Mozna wypic 0,25 maslanki (szczególnie dla szczuplych) lub
serwatki.

Ja sie tego tak scisle nie trzymam. Pije wiecej herbaty z miodem, bo
zauwazylam, ze cieple mnie lepiej "trzyma" niz zimne. I nieco wiecej soku,
mysle, ze jakies 400 kcal. Sporo sie ruszam i robie cwiczenia rozciagajace. Ale
tym razem pracuej, wiec malo czasu. Ale najwazniejsze jest, ze w pierwszym dniu
trzeba wziac dwie czubate lyzki soli przeczyszczajacej w pól litra wody
(okropnosc), a potem co drugi dzien rano - lewatywa. Bez tego glodówki nie
powinno sie nawet zaczynac (nawet 2 dzien), bo nie tylko nie dziala, ale wrecz
szkodzi, i to bardzo! I czlowiek czuje sie okropnie. Ta sól jest najgorsza,
lewatywa nie jest taka straszna, jak na poczatku myslalam.

Wazne tez jest, zeby nie wrócic nagle do dawnego sposobu odzywiania, w ksiazce
sa dokladnie opisane zalecenia, co i ile jesc przez pierwsze dni.

No to jak, zachecilam Cie? ;-))
Pozdrowionka
polny konik

12. Data: 2004-08-04 09:09:07

Od: "p...@c...poczta.onet.pl" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

P.S.
Herbata, oczywiscie, ziolowa lub owocowa...
pzdr

13. Data: 2004-08-04 11:51:41

Od: "misiczka" <s...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "p...@c...poczta.onet.pl"

> No to jak, zachecilam Cie? ;-))
> Pozdrowionka
> polny konik

Nie brzmi to najgorzej - no, może oprócz tych lewatyw ;) Co to jest ta sól
przeczyszczająca? Nie da się jej czymś zastąpić?
Pogrzebię jeszcze w sieci i w księgarni w poszukiwaniu jakiejś literatury na
temat głodówek.
Dla mnie najgorsze jest to, że ja muszę przygotowywać jedzenie rodzinie.
Ale przemyślę ten temat, bo mam właśnie migdałki do wycięcia (ciągłe anginy)
, a jakoś nie mam zupełnie na to ochoty. Może głodówka by mi pomogła?

pozdrawiam, misiczka

--
"Moda damska była zawsze najdroższą techniką opakowania"
Ambrose Gwinnet Bierce

14. Data: 2004-08-05 09:35:28

Od: "p...@c...poczta.onet.pl" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

misiczka napisala:
> Nie brzmi to najgorzej - no, może oprócz tych lewatyw ;) Co to jest ta sól
> przeczyszczająca? Nie da się jej czymś zastąpić?

Chodzi o sól gorzka. Zapomnialam prawidlowej nazwy. Mozna zastapic: 40 g
manitiolu, do kupienia w aptece. Manitol jest slodkawy, rozpuscic w pól litra
wody, mozna dodac cytryne.

> Dla mnie najgorsze jest to, że ja muszę przygotowywać jedzenie rodzinie.

Wczoraj ugotowalam trzy potrawy i upieklam kolacz. Próbowalam organoleptycznie,
ale oczywiscie tylko lizalam i wachalam. Od gryzienia sie wstrzymywalam, bo
pobudza trzustke. Wiec gotowanie dla innych jest mozliwe. Ale nie obiecuje, ze
Ci sie uda za pierwszym razem. Moze uda Ci sie zalapac na te ksiazke Lütznera,
ona jest naprawde dobra.

> Ale przemyślę ten temat, bo mam właśnie migdałki do wycięcia (ciągłe anginy)
> , a jakoś nie mam zupełnie na to ochoty. Może głodówka by mi pomogła?

Wg. zwolenników, glodówki pomagaja "na wszstko". Ja mialam stala angine 2 lata,
ale nie wyleczylam jej glodówka, tylko inaczej: okazalo sie, ze to tarczyca.
Jak chcesz, napisz na priva, to Ci wiecej wyloze.

Pozdrawiam goraco (33 stopnie na dworze)

15. Data: 2004-08-05 16:57:18

Od: "Mada" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michał Domaradzki" <m...@S...onet.pl> napisał w
wiadomości news:cel07f$apl$2@news.onet.pl...
> Hej,
>
> Szukam jakichś materialów na temat głodówki zdrowotnej. Argumenty za i
> przeciw. Może jakiś link? Może znacie jakiś instytut, albo firmę z którą
> mógłbym o tym porozmawiać, zanim się zdecyduję.
>
> --
> pozdro,
> Michał Domaradzki
>
> Cześć.Stosowałam głodówkę dwukrotnie w odstepi 2 lat.Nie wierzę że
głodówka jest w stanie zmniejszyć wagę na dłużej Pierwsza głodówka trwała
trzy tygodnie+okres przygotowawczy2 tygodnie i wychodzenie trzy.Widziałam ze
głód potrafi wyleczyć alergię skóry uważaną praktycznie za nieuleczlna.Młoda
kobieta z potwornymi zmianami skóry po okresie głodu wyglądała prześlicznie
i czuła się wspaniale.Nie powiedziałam że głodówkę przechodziłam na wczasach
w grupie 25 osób.Czułam się lekko,pełna energii ,pełna dobrego humoru.Po
głodzie waga wróciła nie wystąpił efekt jojo ale też nie schudłam.Po dwu
latach dostałam jakiegoś uczulenia i zastosowałam ponownie głodówkę tym
razem w celu poprawy wyglądu skóry i tu efekt był znaczny.Zmiany skórne
zniknęły i już nie wróciły.Osoby z którymi byłam na tych wczasach nawet
przytyły.Do dnia dzisiejszego utrzymujemy kontakty i każda z nich mówi że
głodówka nie daje zmian wagowych na dłuższą metę ale że skóra ulega znacznej
poprawie.Pozdrawiam

16. Data: 2004-08-05 17:49:15

Temat: Re: Ja tez jestem zwolenniczka glodowek leczniczych:-)
Od: " annaklay" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mada <t...@i...pl> napisał(a):

> głodówka jest w stanie zmniejszyć wagę na dłużej Pierwsza głodówka trwała
> trzy tygodnie+okres przygotowawczy2 tygodnie i wychodzenie trzy.Widziałam
ze daje zmian wagowych na dłuższą metę ale że skóra ulega znacznej

Ja tez jestem zwolenniczka tzw. glodowek leczniczych.
Sama robilam kilkukrotnie glodowki 7 i 15 dniowe.
Samopoczucie jest naprawde bardzo dobre. Najgorzej znosilam pierwsza
glodowke, kiedy mialam problemy z bolami kregoslupa.
Nie moglam chodzic, tylko "pelzalam":-)
Wowczas podjelam pierwsza w zyciu glodowke ktora trwala tylko 5 dni, bo nie
znosilam jej zbyt dobrze za pierwszym razem.
Mialam np. bardzo silne dreszcze i nie pomagalo mi nawet noszenie skarpet i
dwoch cieplych swetrow o porze letniej:-))
Bylo to ponad 15 lat temu. Od tej pory nigdy juz nie mialm problemow z
bolami kregoslupa.
Kolejna glodowke wykonalma 10 lat temu kiedy miala bardzo powazne problemy
skorne. Nie moglam po prostu wyjsc z domu, tak mialam chora skore twarzy.
Nie pomagaly oczywiscie zadne zabiegi lecznicze zarowno metodami
konwencjonalnymi i niekonwencjonalnymi, typu: ziola, homeopatia:-)itp.
Na zabiegi te nawiasem mowiac wydalam bradzo duzo pieniedzy.
Dopiero przeprowadzenie 14 dniowej glodowki dalo efekt pozytywny. Od tej
pory nie mam juz zadnych problemow skornych.

Nastepne glodowki przeprowadzalam juz kilkukrotnie bez wyraznego powodu
zdrowotnego.
A teraz chcialabym jeszcze cos dodac. Osobiscie znam osobe ktora miala
infekcje wirusowa watroby. Jestem w posiadaniu calej jej dokumentacji
medycznej.
Osoba ta stosowala przerozne tzw. "metody oczyszczajace" oraz leczenie
metodami medycyny konwencjonalnej (interferon).
Efekty byly mierne. Nastepnie osoba ta zastosowala diete kwasniewskiego.
Efekt poczatkowy zstosowania tej diety terapeutycznej byl bardzo dobry,
niestety nastapilo silne rozregulowanie frakcji cholesterolowych i innych
parametrow krwi.
Stopniowo nastapilo pogorszenie stanu watroby.
Podejrzewano marskosc watroby. Osoba ta zaniechala diety J.K. i nastapil u
niej nawrot wszystkich symptomow zwiazanych z ta infekcja wirusowa watroby.
Nawrot choroby byl ze zdwojona sila.
Poniewaz znalam sie dobrze z tym czlowiekiem, wiec zaproponowalm mu
zastosowanie glodowki leczniczej, bo przeciez w takim stanie nic ten
czlowiek wlasciwie juz nie ryzykowal.
Znajomy wyjechal na kilkunastodniowy pobyt w specjalistycznym osrodku,
w ktorym prowadzone sa takie glodowki pod nadzorem lekarza.
W tej chwili, a minelo od tego momentu dwa lata, nastapila calkowita
remisja, chociaz nalezy podkreslic, ze pacjent ten przyjmowal nadal leki
konwencjonalne.
Czlowiek ten jest w wieku 66 lat i w/g medycyny konwencjonalnej, leki
konwencjonalne nie dawaly duzych szans na powstrzymanie choroby.

an.

17. Data: 2004-08-05 18:18:23

Temat: Książki do głodówki
Od: "Michał Domaradzki" <m...@S...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej,

Tak sobie poczytałem i prawie się zdecydowałem. Teraz chciałbym kupić
jeszcze jakąś praktyczną książkę o głodówce zdrowotnej. Najlepiej pisanej
przez gościa, który ma w niej doświadczenie praktyczne i która zawierałaby
przepisy jak krok po kroku przeprowadzić na sobie głodówkę. Znacie coś
takiego?

--
pozdro,
Michał Domaradzki

18. Data: 2004-08-06 06:50:13

Temat: Re: Książki do głodówki
Od: "p...@c...poczta.onet.pl" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przez gościa, który ma w niej doświadczenie praktyczne i która zawierałaby
> przepisy jak krok po kroku przeprowadzić na sobie głodówkę. Znacie coś

Nie znam polskiego wydania kiazki dra Hellmuta Lütznera, ale znam niemieckie i
uwazam za bardzo dobra instrukcje. Tylko trzeba przeczytac, zanim sie zacznie.
Powodzenia

19. Data: 2004-08-06 08:49:44

Od: "Trapez" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przez gościa, który ma w niej doświadczenie praktyczne i która zawierałaby
> przepisy jak krok po kroku przeprowadzić na sobie głodówkę. Znacie coś

Ja polecam książkę G.P.Małachowa "Lecznicza głodówka"
Pisana przez lekarza, z doświadczeniem i dobrym przygotowaniem teoretycznym.

Pozdrawiam
Trapez
www.trapezonet.republika.pl

"Trzynastka" zdobywa nowe przyczolki